pipo

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 2,022)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: kadett city v8 drifter #18063334

    @Emiel-Manta wrote:

    @pipo wrote:

    vraag me af als je der bij de nederlandse rdw mee aankomd wat ze dan zeggen :shock: :wtf :vertag

    Gewoon: Hallo,
    motornummer?
    chassisnummer?
    alles deugdelijk bevestigd?

    Hier zijn uw tijdelijke papieren, nieuwe papieren worden zsm opgestuurd.
    Fijne dag nog.

    Wel dik, hij heeft ‘m mooi onder controle!

    nou schat zo makkelijk nou ook weer niet als ik zie hoe die achteras is bevestigt
    en ze doen tegenwoordig wel iets moeilijker met aslasten.vriend van me met de cossie v6 er in deden ze ook al moeilijk

    In reactie op: nieuw project very low #17913649

    top chop is verkocht en krijgt een ander baasje.hij gaat naar nijkerk.die man had nog 2 andere coupe s maar ging niet echt naar meetings toe. dus of we hem nog vaak op meetings tegenkomen weet ik ook niet :cry
    maargoe hij was wel super antosiast dus denk wel dat hij een goed baasje heeft.
    binnen nu en 3 maanden is komt hij hem oppikken.maar is wel al aanbetaald. :vertag :thumb
    dus op naar en nieuw project

    nog even fotoke van rat-rod en hot-rod

    In reactie op: kadett city v8 drifter #18063331

    @Big Sexy wrote:

    Maar daar heeft Pipo dan wel weer ervaring mee :thumb

    hahah nou echt driften met de city gaat niet want die heeft geen sper maar roken kan die wel op de bandjes ;)

    In reactie op: nieuw project very low #17913648

    en om elke keer het zelfde te bouwen is niks aan hahah wil wel een beetje variatie

    In reactie op: nieuw project very low #17913646

    @petrolhead wrote:

    :wub wanneer ga je productie wagens maken ? :thumb

    hahaha moet ik eerst eens de eerste kenne verkopen ;) anders blijf ik met zo veel zitten.
    en dan nog nu heb je “one of a kind” zeldzaam dus beter dan productie :vertag

    In reactie op: nieuw project very low #17913644

    http://www.youtube.com/watch?v=PzQfXY3c8-M” onclick=”window.open(this.href);return false;

    http://www.youtube.com/watch?v=O-aosLZHfRM” onclick=”window.open(this.href);return false;

    ;) :agent

    In reactie op: kadett city v8 drifter #18063325

    vraag me af als je der bij de nederlandse rdw mee aankomd wat ze dan zeggen :shock: :wtf :vertag

    In reactie op: ratsstyle en oldschool topic #17568126

    mm kan nog wel een foto van mijn hotrod plaatsen

    In reactie op: Verlagingsveren Kadett E #18043302

    ok had ik niet verwacht
    :thumb

    In reactie op: Corsa c verlagen maar welk merk? #18060067

    @groenetijger wrote:

    Ik denk dat het vooral bij de Corsa C is, want daar heeft iedereen die een beetje fatsoenlijk laag wil last van (iig de mensen die ik daarover gesproken heb)
    V-Maxx setjes onder bijv Corsa A/B/Tigra A bijv zijn hartstikke goed.. Maar die set voor een Corsa C is gewoon niet wat het zijn moet (iig niet de gewende V-Maxx kwaliteit)

    Veren zijn gewoon te slap voor een Corsa C.. En de vervangende veren die je daarna krijgt zijn het ook allemaal net niet..

    ok ja die van de c heb ik niet zo veel verkocht dus niet zo,n ervaring mee. maar daar zitten wel van die op orgineel lijkende veren op.maar dat zijn er tegenwoordig wel meer die dat hebben.en ook andere merken schroefsets hebben die orgineel lijkende veren.komt omdat ze elke keer van elkaar coopieren. ;)
    maar waar ook vaak het probleem zit mensen willen alsmaar lager terwijl de set aangeeft bv -60max lager vervalt de garantie.maar daar kijken ze dan niet naar en dan krijg je van die problemen.

    je anders als die te soepel is andere verenpakket er op heb ik ook wel eens gedaan kan ik gewoon bestellen bij v-maxx. :vertag

    In reactie op: Veren #18061835

    @patrick v voorn wrote:

    @arnold kadett wrote:

    zijn op de schotel na gelijk ook de dempers/veren bij bepaalde types
    ook van een astra is redelijk gelijk ene is iets stugger dan de ander maar net wat je gebruikt 1.4/1.6/gsi
    stomme vragen bestaan niet daar in tegen antwoorden……..

    ze zijn wat maatvoering betreft misschien zo goed als gelijk, echter is de zuigerstang van een astra demper verschillend met de kadett schokdemper waardoor je de toplager niet zo op een kadett schokdemper kan zetten!
    Zo is dus de astra veer (naar mijn idee gezien het gewichts verschil) dus echt wel langer als een kadett veer.
    gemeten met een vergelijkbaar model.
    De windingen van de veren zijn wel gelijk dus het past wel maar zal geen 80mm inveren vanwege het gewicht van een kadett!

    Nog een “weetje” de veren zijn bij alle bv hatchback kadett modellen gelijk uitzondering de 16v!

    dit zijn uitsluitend eigen ervaringen! :vertag

    mm meeste zijn gelijk alleen bij 1 type heb je een andere nodig met een ander toplager.maar dat was dacht ik alleen bij een gsi verderest waren ze alleen gelijk van 1400 tot diesel

    In reactie op: Veren #18061831

    @Hendri wrote:

    @arnold kadett wrote:

    zijn op de schotel na gelijk ook de dempers/veren bij bepaalde types
    ook van een astra is redelijk gelijk ene is iets stugger dan de ander maar net wat je gebruikt 1.4/1.6/gsi
    stomme vragen bestaan niet daar in tegen antwoorden……..

    :thumb :thumb

    Ik heb hier nou een d kadett 1.3 automaat staan voor dagelijks gebruik en een kennis van mij heeft nog een nieuw setje veren en dempers liggen van de e kadet merk weitec ultra en ik zat te denken als die veren nou passen en de dempers kan de dett mooi omlaag 80/60 :hmmz

    dempers passen veren niet

    In reactie op: Corsa c verlagen maar welk merk? #18060065

    @bukzzzie wrote:

    ligt eraan welk merk schroefset je koopt, heb er genoeg mogen ervaren die nog steeds comfortabel waren… ;)

    waarom geen v-maxx?
    omdat die set zo slap als wat is, heb verschillende keren gezien dat er veren afbreken…
    schokbrekers die het begeven (zelf ervaren)

    dan heb je een slecht setje gehad.heb zelf genoeg sets van v-maxx gehad geen problemen gehad en ook met verkoop weinig klachten of garantie gevallen.en over die veren meeste wat aan veren verkocht word komt van nederlands fabrikaat en dat is van merwede en die leveren aan veel merken niet alleen aan v-maxx.

    heb ook verhalen gehoort van mensen die zworen bij h&r en v-maxx rotzooi vonden. maar tot voorkort leverde v-maxx aan h&r dus je kocht v_maxx voor de prijs van h&r :vertag

    In reactie op: Veren #18061828

    @patrick v voorn wrote:

    Zulke vragen worden regelmatig gesteld hier en wordt ook steeds hetzelfde beantwoord met ja dat past wel,
    Maar het past met wat wissel van toplager en schokdemper (toplagers kunnen niet uitgewisselt worden zonder de schokkers) maar onduidelijk is of alle dempers exact hetzelfde zijn!
    Verder heb je ook nog te maken met gewicht verschillen waardoor veer en dempgedrag anders wordt als dat bedoeld is!
    Waarom risico’s nemen, er is zat goed gebruikt te koop!

    dempers zijn alleen gelijk.alleen volgensmij bij 1 type astra gsi bij v-maxx verkochten ze toen ook maar 2 soorten demper voor kadett d e astra f vectra calibra. maar alleen snap ik niet waar de 4cm vandaan komt laatst iemand een paar veerpoten van een e op een d gezet en hij bleef gelijke hoogte geen 4 cm verlaging.

    In reactie op: c-kadett rijders.. #17300229

    @REDP. wrote:

    Mijn kadett coupe is verkocht

    proficiat. :thumb waar is hij heen verhuist?? ook naar een liefhebber :hmmz

    In reactie op: C kadett aanschaf velgen #18058273

    -85 hoeft geen probleem te zijn met 15 inch als je maar hoge et waarde hebt dan en niet te breed

    In reactie op: C kadett aanschaf velgen #18058270

    die op mijn rode zitten zijn orginele coupe.volgensmij is het zelfs zo dat ik toen de orginele van heiniken heb overgenomen voor de mijne :angel

    In reactie op: C kadett aanschaf velgen #18058268

    die zijn natuurlijk helemaal dik :wub maar dan wel geheel grijs. en voor de stijl van de auto zou ik de orginele coupe spiegels monteren
    :angel

    In reactie op: C kadett aanschaf velgen #18058266

    @*Jurgen* wrote:

    Atsjes :thumb

    ja vergeten ats 8j of zo :wub en anders mooi verbreede klaverblad er op das ook vet

    al vind ik dat te racie :hmmz

    dit vind ik dan net weer beter voor een standaart kadett met wat chroom .
    zou zo af fabriek kunnen zijn
    :angel

    In reactie op: C kadett aanschaf velgen #18058264

    @Blauwe parel wrote:

    Wat vinden jullie van deze velgen

    onder deze auto?

    die moet 13 inch hebben allye cats of zo 13 inch bbs of fuchs.german style 15 inch staat hem niet maarja das mijn mening ;)

    In reactie op: Verlagingsveren Kadett E #18043300

    @gunni wrote:

    @patrick v voorn wrote:

    apex levert ze ook!! met oa tuv papieren en al! 60/40 set met dempers en al.
    prima kwaliteit en prijs.

    heb een set te koop met originele tuv papieren er bij!!!

    Bedankt, maar ik heb een schroefsetje besteld.

    Groeten

    op een kw schroefset zit ook geen tuv of goka. :hmmz dacht ik
    kost weer geld dan 899 toch of hardheid stelbaar 1250 euro??
    6 weken levertijd
    maar wel laag. net zo laag als de jouwe piele ;)

    In reactie op: Mogelijk of onmogelijk? #17992804

    @DriesV wrote:

    Ik zat met een zeer interrasante vraag :D
    Is het mogelijk om het hart van een gewone velg te laten uitdraaien zodat je enkel het hart nog overhoudt, het hart dan laten boren zodat je rondom boutjes kan zetten en dit hart dan monteren op de binnen en buitenringen van een 3-delige velg?

    Zal er even foto bijzetten om het duidelijk te maken :D

    ik denk van deze niet als je de hele rand wegdraait en alleen het hart over wilt houden draai je dus ook wat van de spaak weg en die is hol aan de achterzijde :hmmz

    In reactie op: C kadett aanschaf velgen #18058262

    ik heb 8j15 verbreed staal opel astra met 195 45 15 en past goed

    In reactie op: Past een astra f schroefset op een kadett E? #17894274

    @sebastiaankadettcabriogsi wrote:

    @jbl volgens mij maakt pipo ze ook zo zelf ;)

    maak ze zelf maar wel anders ;).mijne kunnen lager ;)kijk maar bij piele.die ligt wel max schat -120/130;) bij die andere kun je nog maar tot +-80max en dan raken de stuurarmen de koets en je hebt hem vast op je demper liggen zonder bumpstop.en aan de veer te zien haal je dat niet eens schat max -40/50.v-maxx is daar ook mee bezig geweest maar kwamen ook maar tot -60 bij een astra en -40 bij een vectra bij lager dan sloegen ze door en gingen de dempers stuk.helaas zijn ze er toen mee gestopt.omdat er zonder aanpassing op de poot geen plug and play systheem was zoals bij peugeot 106 en bmw e30.en zo te zien heb jij dan losse draadbussen over je orginele poot die kun je op internet ook zo kopen voor honda enz heb ik wel eens gezien maar het dan met gewichten?? want volgensmij leveren ze maar 1 soort veer of niet??
    mijne is een copie van kw zoals bij trabi.

    deze komen van mij af
    http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/585498533-schroefset-kadett-d-e-astra-f-calibra-vectra.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    en deze van kw van trabi

    ipc gelijk alleen trabi heeft hardheidverstelling en ik niet[kan wel :vertag ]
    en die van kw en fk zijn iets prijziger. dacht 900 en 1200 met hardheidverstelling.
    mijne zijn 375 met inruil ouwde poten en 425 zonder en dan geen hardheid verstelling

    In reactie op: Kadett E ’86 van Piele #17520762

    @Piele wrote:

    @pipo wrote:

    @Piele wrote:

    Thanks ;)

    Iemand nog een E1 Irmscher lip liggen??

    zou je dat doen :cry stock and low is toch veel vetter dan tupperware

    Is gewoon een ongespoten voorzetstuk, zelfde als de Corsa SR lip die ik had, geen overdreven shizzle :)
    En als het niets is, is het er ook zo weer vanaf!

    corsa is vierkant en een e is druppel dus denk dat hij te recht is.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 2,022)