Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ok ja en als je zo laag gaat kun je die voorspanningsveer er ook nog wel tussenuit laten scheelt je ook weer 2 of 3 cm. maar dan is het wel apk afkeur als die los ligt
op zijn laagst?? die van piele lag volgensmij lager en dat met een 1300 automaat. hoeveel heb je dan nog over van toplager tot einde demper.want moet wel wat tussen liggen anders als hij nu aanslaat slaat hij de demper stuk.en hoe groot zijn jou wielen ??die van piele waren 16 inch
.
:angel
ja lekker laag de station :thumb .bumpstops nog ingekort of niet?? en hoe veel lager kun je nu nog met deze wielen
:angel
:angel
12 november 2012 om 17:22 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625471:thumb
8 november 2012 om 17:27 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #176844406 cil webers prijs van pomp naar pomp maar wel vet king:
7 november 2012 om 22:21 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684437@Fearless wrote:
Goeie tips hans, daar heb ik wat aan.
Die dingen hadden alleen wat oliedrukproblemen he?zon 6 in lijn klinkt zo fijn….
en op webers is het helemaal een feest, dat roffeltje uit de uitlaat.
Op de meeting bij Romijn hoorde ik al wat 6 cilinders. Dat klinkt origineel al heel lekker, maar dan ook nog eens het snorkelen van de webers…. :afro Wordt ff een investeren, maar wordt dan wel een goed geluidje. en lekker rijden zon 6 pitterde 2,8 had bij mij oliedruk probleem. die city met 2,8 kwam bij romijn vandaan. maar ik heb naderhand de 3,0 er in gehangen en om laten keuren en een lekkere 63,5 rvs uitlaat er onder gehangen ;) geeft een diepe sound :agent
http://www.youtube.com/watch?v=P5b9qqPuUuQ” onclick=”window.open(this.href);return false;
hier liep alleen af en toe 1 van de 6 niet mee kapotte kabelhier een met webers
http://www.youtube.com/watch?v=dH18h4a39k0&feature=fvwrel” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=hSFeoHgudWs&playnext=1&list=PL2DA56D2DAAA8E20B&feature=results_main” onclick=”window.open(this.href);return false;
7 november 2012 om 21:45 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684435@Fearless wrote:
ik weet nog niets over die 6 cilinder, weet ook nog niet hoe het zit qua steunen en pannen enz…
Radiateur zal wel verplaatst moeten worden denk ik.Zal wel een lange baan project worden omdat ik m op webers wil hebben…3x dubbele weber is wat prijzig, maar wel heul erg…broawp :wub
Ondertussen kan ik gewoon de 1900 weer fatsoenlijk laten draaien dus ik heb geen haast ;)motorsteunen van je 1900 overzetten dan komt hij op dezelfde plek iets naar voren en naar achter dan boven op je front een gat maken waar je radiateur door komt andere carterpan er onder van een a commodore die heb ik dus met de bult bijna achteraan. want de senator pan past niet die heeft de bult aan de voorkant en lassen is niet mooi en bijna nooit 100% dicht.heb zo,n pan ook onder de c30ne zitten van mijn c kadett city ;) en dat loopt super zo,n 6 pitter
7 november 2012 om 21:23 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684433@Fearless wrote:
Goeie tip, wou zoiets al eens gaan doen met andere metalen.
Beetje chemisch maar wel lekker king:Maar nu het volgende….
Het kleppendeksel zal waarschijnlijk gewoon decoratie gaan worden in de huiskamer….want…..:De sedan wordt een 6cilinder :wub
hahah heb je al een goeie carterpan want die heb ik dan nog wel liggen ;)
7 november 2012 om 20:19 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684431anders eerst dit is proberen voor je gaat stralen
effe googlen op ontchromen
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/topic/151839-verwijderen-van-chroom/page__utm_source__topic__utm_medium__cf-redir__utm_campaign__cf” onclick=”window.open(this.href);return false;
7 november 2012 om 19:00 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684429denk dat je op een of ander manier eerst met een schuurschijfje de losse chroom moet verwijderen
7 november 2012 om 12:15 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684426volgensmij kun je dat dekseltje niet laten stralen chroom is harder dan alu dus met stralen blijft het chroom zitten en je straalt het alu kapot
:swearik laat ze altijd bij appie maesen verbreden in beringen kost 15 euro per velg en voor 20 euro gestraalt of het nu 12 13 of 16 inch is of 6 7 of 9 j is maakt in prijs niet uit.en die verwarde mij in het begin met hans kadett die daar dus ook zijn velgen liet verbreden.hij zei oo jij bent has kadett uit weert.ik zei ja duh echt nie haha.en toen zei ik dat hij ze toch zelf deed verbreden.maar die zei toch echt dat hij ze voor hans verbrede.dus nu kan ik het ook nie meer volgen :hmmz
heb daar verder geen klachten over zijn verder goed en als ze niet goed zijn lost hij het op :thumbupja over hans zelf ga ik geen discussie meer over beginnen hahah die zijn er al genoeg geweest :angel
@Pat70 wrote:
@pipo. Dan is ie 32 jaar en blijft dus belastingvrij. Leeftijd wordt opgerekt van 25 naar 30.
Of haalt hij de keuring in april niet ? :D :D
oo jij luistert niet naar het nieuws en leest geen krant. ze willen het afschaffen oltimers gaan weer betalen als ze het er door krijgen wat ik niet hoop.maar voor mij mogen die nieuwe kentekens iig wel gaan betalen . ik vind het geen gezicht ;)
@tamiya wrote:
Sinds september dit jaar fiets ik elke schooldag langs deze Kadett:



De auto staat hier dus al meer dan 2 maanden stil, wordt niet meegereden. Ik vind dit een beetje verdacht, zodoende dat ik hier een paar foto’s post. Wie weet het verhaal achter deze Kadett?
De auto staat op aan de Insulindelaan/Onze Lieve Vrouwestraat, op de brug waar de Dommel onder door stroomd. Het is aan de kant van het TU terrein in Eindhoven ;)
ben maar niet bang in 2014 staat hij er niet meer ;)
@kendirven wrote:
@Wesley12111991 wrote:
Iemand van hier ?

By wesley12111991 at 2012-09-14die is van pipo van hier op het forum
jep de mijne en mijn station op de oprit
:angel3 november 2012 om 18:10 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625465@schuitje wrote:
de andere kant begint ook redelijk op te schieten, ik moet alleen weer even een zakje puntlasboren halen voor de kuip.





dat was hem weer king:
en weet je al wat voor motor ?? hybride hahah om de belasting te ontduiken als die terug komt
haha zou er niet te veel ijzer in lassen scheelt weer gewicht@gunni wrote:
Na wat problemen met de uitlijning is de Kadett eindelijk door de keuring.
Werd stilaan tijd.
Nu nog wat lagere veren voor achter zoeken.
De Kadett is helemaal leeg en achter vindt ik hem nog te hoog.
Kw zei verlaging achter -40, maar zoveel is hij niet gezakt.
Mag nog 2cm zakken.Groeten
kan ze tot -80 leveren ;)
10 oktober 2012 om 21:26 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625372@schuitje wrote:
ja vandaag binnen gehad. is specifiek voor manta b eigenlijk.
hoezo herman? king:
ok wel mooi.
nou is eigenlijk meer een uitspraak haha “goed bezig herman” word verder niks mee bedoeld
maar ziet er wel goed uit.komt er ook gewoon manta asje onder terug??10 oktober 2012 om 20:45 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625374@schuitje wrote:
ik heb weer een gaatje gemaakt. :vertag

en waarom haal ik de hele binnenkuip eruit?

nou daarom king:
ik ben weer lekker bezig dus de updates zullen wel doorblijven lopen, denk ik. hoop ik. :thumb
wow goed bezig herman haha.
maar heb je de kw set al binnen dan?? of ga je deze bestellen. enis die ook specifiek voor kadett c??heey nick lekker warm daar.heb nu je ouwe city staan.even a stijltje lassen hahaha nou ja lassen pakte het scherm er af en zag geen a stijl die hing aan het scherm vast.tenminste stukjes ppff knats verrot.dus word weer bakken en braden :cry
volgensmij was hij daar al mee bezig hahaha
-
AuteurBerichten