Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@chriske wrote:
mijne eerte e1 ( 2-deurs ook ) was een 2.0S automaat ( bordeaux/bruin)
maar had heeeeeeeeeeel veel roest
heb daar bijna alle stukken voor deze te maken deurdrempels , 2 extra heel goede deuren
kofferklep enz
die stukken staan te koopgrtz
mijn e1 heeft een klein plekje op de wielrand van 4 a 5 cm plekje op de dorpel van 4 a 5 cm en achter op de dekplaat een plekje van een paar cm maar verder is die hard. wel zoek ik nog een mooi rood interieur dit is versleten
@chriske wrote:
heb nog gezocht achter een station , maar heb dan een 2-deurs van ’79 kunnen kopen met 102.000km op de teller
wel maar een 1.7n
maar er komt een andere blok ingrtz
die heb ik ook nog een te koop een orginele e1 2 deurs 2,0E automaat van 79 was in 1991 geimporteert in nederland vanaf duitsland.in nederland is er nooit en e1 2,0 e uitgekomen alleen 2,0s. 1e eigenaar was geemigreert naar nederland en nam de auto mee daarna heeft een vriend van mij hem gekocht lpg in gebouwd en door verkocht aan een andere vriend en nu heb ik hem. maar die is ook te koop :angel
@chriske wrote:
hey pipo heb je mss foto van de ganse rekord
niet op het forum staan en ook niet met de verlaging.wel een link naar speurders
maar is zonder 16 inch en zonder de schroefset ;)
maar is wel een belgie se import dus hij mag terug naar belgie :vertaghttp://www.speurders.nl/overzicht/autos/f_particulier_zakelijk-particulier/opel-rekord-e1-stationcar-126006818.html?q=opel+rekord+e” onclick=”window.open(this.href);return false;
veel lager dit is ook 16 inch en ik heb nog 7 cm zuigerstang over ;)
[/quote]@Richardkoe wrote:
randen zijn 140 voor buiten en 160 voor binnen. dus 300 per wiel keer 4. dan boutjes nog, draaien meten, spuiten etc.
denk dat je nu snap dat het met 1600 liefhebberij isjep weet er alles van haha.daarom roep ik ook niet wat kost een setje maar zeg ik super vet en knap gedaan :thumb
@Richardkoe wrote:
ja het is natuurlijk niet voor 300 euro te realiseren
haha nee snap ik zitten heel wat uren in en losse randen zullen ook wel rond de 100 euro per stuk kosten dan nog boutjes ;). maar sommige mensen die reageren heel snel van ook wil ik ook wel zo,n set maar realiseren niet hoeveel werk het is :shock:
maar ben niet geinterreseert maar wel vet hoe je het maaktziet er zeer gelikt uit maar ik verwacht dat 75% van het forum dan afhaakt ;) ook al zijn ze het waard.kost ook tijd en geld om ze te bouwen.respect
wel dik zeg :shock:
@chriske wrote:
en is deze foto in combinatie met een 16″
ik heb veren liggen van KAW 50/35 is ook voor een e2
maar heb veerpoten van een e2 voor onder mijne e1grtz
deze zijn e1 poten met veren en 16 inch wielen
v-maxx kan nog veren leveren -35 voor de e2 eventueel nadrukken tot – 60 maar deze zijn voor de sedan.
heb nog een setje voorveren van een e rekord dan word hij ook zeer laag kwamen onder een e rekord uit maar waar ze vanaf komen weet ik niet :shock: zeer laagen anders een schroefset maken dan kun je ook laag zoals op deze foto

hihi ik heb dezelfde auto maar dan e1 met zwarte motorkap en 16 inch velgen en een cm of 10 lager
heb zo,n dakje ook voor de c station klaar liggen. is wel vet :wub
die groene en witte van herm zijn wel vet.heb zelf 2x een e1 maar daar ga ik geen tupperware op drukken mooi retro laten alleen een cm of 10 lager ;) en dikke wielen
ziet er wel vet uit ook al zijn het beren velgen haha wel dikke beren haha
het ziet er niet uit maar is wel makkelijker maken dan dat je er een dak op bouwt
op zich is het wel te maken.maar denk als je gaat kijken naar het kostenplaatje dat je beter een a ascona of een e rekord kunt kopen
nee bedoelde delen van een e 30 gebruiken als het dak overeenkomt de achterklep is bij een e 30 ook al raar met die achterlichten .
rdw hoef je niet heen er verandert niks op je kenteken. ja gewicht maar das bijzaak.bij oudere auto s staat gemiddelt niks op kenteken sedan of combi@louwe 16 klepper wrote:
Als je dit wel wild doorzetten
Ben je waarschijnlijk nog beter af met een b manta cc als basisDan daar ascona front opzetten
En dak van b.v d rekord station gebruiken ;)cabriotje is wel iets makkelijker ja eventueel delen van golf 1 of bmw e30 gebruiken word vaker gedaan.
caravan bouwen is net wat anders ja wel te doen maar vel aanpaswerk zoals louwe al zegt maar verwacht dat een manta cc een te korte bodem heeft.
misschien dat een bmw e30 stationcar wel als donor gebruikt kan worden omdat de e30 cabrio ook bij een ascona gebruikt word. en tank enz zijn altijd oplossingen voor en hij wil een pannelvan dus interieur is niet nodig schat ikzo,n lange sierstrip heb ik ook nog liggen helemaal van links naar rechts zonder die hoek er in mooi rond.
als ik ze maak laat ik de lagers er gewoon in zitten en de naven. ik probeer altijd te regelen dat ik van te voren weet of je dikke of dunne steekassen hebt.dan kan ik de zelfde poten terug geven met dezelfde lagers.
moet er wel bijzeggen dat mijn poten dan zwart zijn en niet vuurverzinkt ;)@bettus accu wrote:
ja hoor grote verbouwingen geen probleem. me vader is daar een ‘ster’ in. nog nooit een caravan gebouwd. maar wel 3x een cabrio, waarvan 1 kompleet elektrisch. :thumb
cabrio is niet zo,n probleem dan haal je juist iets weg hahaah station moet er juist wat bijkomen wat ook in de stijl van de auto is. ;)
maar alles is te maken als er maar tijd en geld genoeg is
:vertag@Christian-tsx wrote:
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=27&t=153740
misschien dat ‘pipo’ je verder kan helpen.
die doet wel meer van die maffe dingen :Den bedankt :swear haha
heb ook nog wel een e rekord station te koop scheelt je een hoop geld en tijd
@voyageboy wrote:
@pipo wrote:
@voyageboy wrote:
ik zag laatst (op internet) een c kadett sedan groen met rood voor spatbord en 13 smoor wieltjes eronder maar kan hem niet meer vinden….
die wou ik graag met jullie delen (11 centimeter gezakt :wub )das de ouwe van mark van delst mark vds
okee heerlijk dat ding :wub heb je toevallig er foto’s van? :angel
ergens op de pc ;)

@voyageboy wrote:
ik zag laatst (op internet) een c kadett sedan groen met rood voor spatbord en 13 smoor wieltjes eronder maar kan hem niet meer vinden….
die wou ik graag met jullie delen (11 centimeter gezakt :wub )das de ouwe van mark van delst mark vds
11 maart 2013 om 21:36 In reactie op: kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor #17446396@Ben_M wrote:
Hey pipo heb je die BMW hinterachse al onder de kadett gemonteerd?
nope staat nog in de planning ;) maar ben eerst nog met andere dingen bezig.zag net wel een ascona op internet staan met een omega achteras
-
AuteurBerichten