Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@giuliettaevo wrote:
ieder zijn meug… ;) Wist jij overigens nog ergens dikke 10 of 8 cilinder blokken te koop voor leuke bedragen? maatje zoekt iets leuks voor in een W108 mercedes namelijk… :D
emiel maas uit liessel heeft nog wel een paar srt10 blokken liggen volgensmij;) die doet veel amerikaans import en onderdelen.
heb nog wel een rover 3500 blokje liggen met 5 bak voor in de c kadett maar dat zal wel niet interresant zijn;) ligt al om te proberen in een c kadett maar moet nog wat aangepast worden :crygemiddelde kitcar weegt 550 600 kg en daar hebben ze ook r1 of suzi s in hangen en dat vertrekt ook als een hel.en nou zal een lege c kadett ook niet zo veel meer wegen als zo,n kitcar.die crosswagen woog 400 kg
[youtube:ipp86kyr]http://www.youtube.com/watch?v=wgEpoRgB32s[/youtube:ipp86kyr]
hier in actie alleen al dat geluid :wors :wors
@giuliettaevo wrote:
:agentik zeg Saab motor…. Motorfietsblokken hebben nauwelijks koppel en zijn daarom in mijn ogen niet geschikt voor een auto.
mm zal iets meer problemen geven een racer inbouwen tegenover een auto motor.maar kwa plezier dat heb je met een racer net zo veel.lekker ligt op de neus dus super sturen.
vergelijk maar eens een 2,0 of 2,4 kwa sturen tegenover een 1,2 ohv die ohv gaat sneller over de rotonde ;) en koppel heeft een hyabusa of een zx14r ook wel alleen ligt iets hoger in toeren :thumb en er kan ook altijd nog een pompje op zoals bij de saab.
mijn baas rijd met een racer in zijn croswagen met turbo 1000cc gsxr met +-275 300 pk.en ze passen nu het regelement aan :vertag anders komen de auto motoren niet meer aan kop :swear21 december 2011 om 20:46 In reactie op: McLambo’s C24NE opknap/opvoer project – vliegwiel praat #17948689nou hoeft alleen maar te kijken of de vliegwielboutjes het zelfde zijn 2,0 en 2,4 zijn verschillend
21 december 2011 om 16:26 In reactie op: McLambo’s C24NE opknap/opvoer project – vliegwiel praat #179486282,4 blok weet je da zeker?? heeft hij voor de 24 ook uit het blok geslepen de gegoten letters?? niet dat je dadelijk gewoon een 2,0 onderblok hebt met 2,4 kop.zo zijn er al veel gefopt :fy1
volgensmij is het verder ook moeilijk te herkennen de 2,4 heeft iig andere krukasbouten als een 2,0 en ook de boutjes van je carterpan zijn dacht ik anders dacht dat die bij een 2,4 dikker waren.
verder weet ik de specifike kenmerken niet :hmmzzal wel een zeldzaamheid zijn dan ;)
ok dan zal ik he fout hebben
;)mm ok ik dacht dat die ohv blokken geen 5 bak hadden alleen de ohc
heb je er een pookknop van een 5 bak in zitten of en echte 5 bak want volgensmij is de ohv niet geleverd met een 5 bak toch??
helemaal gek :shock: die was toch best netjes en klaar?? :wtf binnekant snap ik maar buitenkant zou ik niks aan hebben gedaan
@lukelaaf wrote:
heb vandaag hem even opgekrikt en gekeken hoe lost mijn achterveer nou zat.
ik heb tog zeker 5cm speling op mijn veer.
een tuinslang er om heen zou niks helpen, en nieuwe/ 2hand schokbreker zijn best prijzig.
heb gekozen voor originele veren via marktplaats.die 40 mm die hij hoger komt te staan maakt me niet zo veel uit.
ik hou de veren wel om hem een andere keer te verlagen. maar dan zoals het moet.handrem kabel heb ik ook al een nieuwe en banden ook dus van de week alles monteren.
thnx voor de hulp
orginele zijn er genoeg 10 euro per stuk :angel
d kadett e kadett astra f vectra a zijn allemaal gelijk
mm ik ken zie niet van stroeve ik had toen v-maxx kadett e achterdempers die waren af fabriek 3 cm korter dan orgineel.
dempers zullen best goed zijn maar durf zo niet te zeggen of de lengte overeen komtals je veer niet in de aanslag lig bij de draagarm is dat afkeur.hebben ze bij mij ook al ens gedaan.
kortere achterdempers van een kadett d of e of astra f past ook.
of je moet er een stukje afzagen en dan nieuwe draad op tappen of de bout er dan weer op vast lassen als je ereen stukje af hebt gezaagt@noordwijksebram wrote:
jhaa pipo, kom je een beetje laat mee!:P nee hoor grapje, dat is epoxy primer uit van fertan oftewel ferprox. :D
maar waarom krijg je dan een probleem met spuiten als ik zink had gebruikt? :wtfik zou denk ik gaan voor de saab motor als ik m niet origineel wil houden.
motorfietsmotor is ook wel interesant, want daar bestaat ook een elektronische achteruit voor…
achter mij woont een man met een kitcar, Indy? naja die heeft een elektronische achteruit.
zeg pipo, weet jij nog een leuk extraatje op die opel wat vroeger standaart was, of veel gebruikt?
zoals een minikompasje voor op het dashboard o.i.d.?op zink hecht geen plamuur enz.dus je krijgt onthechting.het beste is epoxy primer daar kun je gewoon overheen plamuren.
de achteruit word gemaakt van een startmotor en een los tandwiel op de aandrijfas.
mm standaart of extra ppffff
vroeger hing er altijd en vossestaart aan de spiegel of antenne :???:
en zo,n ding waar je je kmteller stand op in kon vullen dat je wist hoeveel je op een tank kon rijden.
losse toerenteller op het dash en ga zo maar dooris dat zinkspary dat je daar gebruikt??
zoja haal er maar af anders heb je strak een probleem met spuiten.en tja welke motor alles heeft zijn voor en nadelen
saab past mooi aan een opel bak maar heef het probleem van het carter.
motorfiets motor heeft een super geluid maar geen achteruit. kun je gebruiken door een reverse bak of een startmotor.
maar bij de motorfiets motor moet je wel rekening houden dat je het goed maakt wil je dat op kentken krijgenkunt beter het diff wisselen stekasen inkorten lijkt me vrij lastig :hmmz
@Koekie wrote:
Ik weet niet hoor maar gaat het hier over een Viper motor of een Volvo motor.
Beetje -offtopic geloof ik
die ik bedoelde was een srt10 :angel
kunt ook de schokbrekerkommen van een sedan in je station lassen het schijnt een betere wegligging te geven
die v10 blokken zijn niet echt populair hier zit een gast in de buurt heeft er verschillende liggen maar komt er niet vanaf.vraagt dacht ik rond de 2000 euro.
weet ook niet of dat voor zo,n blok veel is
;)@jaspersouverijn wrote:
jah inderdaad de auto van gea!!
klopt op de uitbouw achter komt nog een soort van stikker in het zwart
de uitbouw beschadicht nu heel erg door steenslaghadden ze hem moeten spuiten met een beetje weekmaker er bij.
maar ik zou er transparante stickers op plakken anders word het te zwart.wel de zwarte rand achter onder de bumper.
welke set zit er op matzwart of zijdenglans anders heb ik nog wel wat sets liggen@brobbel1 wrote:
89 import wordt hij dan 25 of 30 jaar belasting vrij
zit een irmischer voorbumper op en sideskirts.
zit er op de foto’s goed uit.
met kuipstoelen.
zit 1 klein deukje in.de b manta gaat als hij blijft ook het hok als winterproject.
toevallig een zilvergrijze??
afblijven dan.
ik heb dat ding ooit geruilt tegen een corsa a en was zogenaamd goed voor apk maar zag al snelgenoeg dat dat niet zo was
dorpels achter weggerot en bij je voeten ook rot.
ik heb toen de vloer en dorpels gerepareerd andere wielen met banden op gezet. in de kabelboom was ook het een en ander geknipt. heb toen alles opnieuw aangesloten en gesoldeert ipv die blauwe trekhaak blokjes.heb toen ook het achterscherm gerepareert en gespoten samen met de deur.
toen ik hem te koop zette kreeg ik verschillende berichten dat hij strontrot was en allang op de sloop hoorde te liggen[volgens eerdere eigenaren].maarja rottigheid was gelast en naar een normaal keuringstation gebacht en gekeurd. heb hem geruild op een c kadett en is hij naar friesland verhuist. de volgende eigenaar heeft er de wielranden nog verder naar buiten gemept :???: en even gereden.en toen de apk er af was is hij weer doorverkocht.waar hij toen is gebleven weet ik niet

een t motor is volgensmij wel voor een blitz want de 2500 uit een blits is ook een t motor zal wel van transploft zijn :angel
@louwe 16 klepper wrote:
@Kermitkiller wrote:
@ganjaboy wrote:
dit is onze andere oldtimer:D
Ford Gran Torino uit 1972



550hp onder de kap:D natuurlijk op benzine haha

nieuwe 70mm rvs uitlaten:Dzo eentje had ik ook bijna erbij gekocht maar ging toch voor dit apparaat
:wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub


als ik er ooit nog weer een torino 1972 tegenkom voor een geschikte prijs dan koop ik er waarschijnlijk toch eentje bij :wors
stoere wagens hoor
cker die zwarte torino :worskermitkiller wel jammer van deze achterlichten ;)
verder mooie :thumb wagen :thumbupmijn v8 vandaag net te koop gezet
http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=73&t=152685″ onclick=”window.open(this.href);return false;hoezo jammer van de achterlichten die bak is super vet :wors :wors :wors :wors
is volgensmij net het oudere type het jongere heeft dacht ik die lange achterlichten.
maar blijft een super dikke autoja ik dacht misschien komt er iemand hier uit katwijk aan zee die iets heeft vernomen
-
AuteurBerichten