Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarschijnlijk de CR2032
Succes
Gr Pimo
Ik weet dat je de batterij al heb vervangen maar vaak is dit toch een spannings probleem.
Wat ik heel vaak tegen kom is dat ze er dan BV een batterij van de Action of in hebben zitten.
Meestal koop ik dan ergens anders (bouwmarkt) ofzo een merk (bv Varta) en dan zijn de problemen vaak (niet altijd ) over.
Die goedkope assorties zijn vaak productie fouten en bevatten net genoeg spanning voor BV een ledlampje maar niet voor een AB
succes
Gr Pimo
Als ik de vaux-com gebruik ben ik ook iedere X mijn verbinding kwijt met mijn interface (OBD2) en kan ik geen verbinding maken met de ecu.
Ook windows 10 is niet echt een progje dat meewerkt
Windows 7 werkt wat stabieler
Als ik mijn china-clone gebruik kan ik eigenlijk alles en is het erg stabiel.
Zelfs het inleren van sleutels en transponders doe ik via de china-clone
Mijn OBD2 stekker heb ik alleen wel via een hub aan mijn laptop hangen anders word hij niet gezien.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het nu wel gaat lukken.
Gr Pimo
16 februari 2019 om 00:06 In reactie op: opel zafira 1.8 16v motor valt uit tijdens rijden #18363950Als de luchtmassameter ff een dip heeft zal hij hem niet gelijk als storing aanmelden.
Het zelfde is het BV met de EGRklep
Je motor stottert wel en kan ook afslaan als je terug schakeld en dit alles zonder foutmeldingen
Als de dip langer duurt zal je klantenbindingslampje gaan branden
Pimo
B-) Klopt John en dank voor je reactie
maar aangezien dat ik 2 Opels heb en mijn zoon ook nog 1 word het een dure aangelegenheid.
en de opcom heeft de mogelijkheid om hem uit te lezen met de juiste software.
en die onbreekt bij mij helaas, vandaar mijn vraag
Gr Pimo
HELUP!!!!!
Hallo allemaal,
Ik heb een op-com met firmware 1.45 en wil mijn securitycode uit lezen
Maar in mijn software is de knop niet eens aanwezig
Ik kan van alles behalve een sleutel inprogrameren en meer dingen waarbij je een sec.code nodig hebt.
Carpass uiteraard niet aanwezig en de uitgevende dealer heeft de code ook niet meer in zijn syst. staan.
nu kun je de code uitlezen met een opcom maar helaas niet met mijn software.
wie kan mij helpen
Gr Pimo :help:
Aleen de 2.2 modellen hebben een ketting
16 februari 2014 om 09:58 In reactie op: LAATSTE WENS MANTA-A (OVERLEDEN 19-04-2012)restauratie manta #17969892Diep Diep respect wat deze mensen voor elkaar hebben gekregen :wors :wors :wors :wors
zat dit te lezen met brok in mijn keel@Pimo wrote:
Airco pomp gemonteerd
En er komt water achter mijn dashboard vandaan
Zit er een lekbak voor de conditioning achter je dashboard ofzo?
Wie weet dit?
Enzo ja waar ongeveer?
B.v.d
PimoBen er al achter en het probleem is ook al verholpen lol natte rug
Airco pomp gemonteerd
En er komt water achter mijn dashboard vandaan
Zit er een lekbak voor de conditioning achter je dashboard ofzo?
Wie weet dit?
Enzo ja waar ongeveer?
B.v.d
Pimo@wim-v6 wrote:
@Pimo wrote:
Maar ik zou ook graag willen weten waardoor dit komt
Comfort veertjes van de koppelings plaat verzwakken snel.
Dit is ook een Graadmeter voor de Bestuurder van de auto, heb je het snel weer terug, dan ben je een snelle koppelings slijter, komt het (bijna) niet terug ga je spaarzaam met de koppeling om..Dit probleem versnel je door de koppeling vaak te laten slippen met weg rijden, (te veel toeren dus met wegrijden), of de koppeling met flink toeren vlot op te laten komen.
Bij manier 1 verzwakken de veertjes door de hitte, en bij 2 door de klap die ze iedere keer krijgen..
Bij mijn kadett had ik het pas weer ietsje (heel lichtjes) na 170.000km na vervangen van de koppelingsset.
Mijn zus die de auto had gekregen van mij, had dit met 2 maandjes weer goed verziekt… haha…Willem
Sorry voor de late reactie Willem
Ik zat zelf te denken aan wat gebroken “vingertjes” aangezien de auto al 235.000 km gelopen heeft
en zo te zien (boekje) met dezelfde koppeling
Maar de uitleg van jou is ook heel aannemelijk
In ieder geval heeft vervangen geen zin daar de koppeling in principe nog goed is
thx voor je uitleg.
ik ben weer wat wijzer (hoop ik)Maar ik zou ook graag willen weten waardoor dit komt
@wim-v6 wrote:
dat bedoel ik dus met koppelen, accelereren doe je met gekoppelde koppeling, ofterwijl voet van het pedaal…
probeer eens wat minder toeren te maken met koppelen.
Dit is een kwaal van de Opel smallblock motortjes. vervangen van de koppeling zal tijdelijk helpen..
Willem
Het probleem is dat ik dan niet meer op kan trekken
Hij doet het nl. zowel zonder gas te geven en met veel toeren
en idd zodra ik het koppelingspedaal los heb is het over
Maar hij doet dat vrijwel altijd met optrekken
eigenlijk moet ik dus gaan vragen wie er nog een zuinig goed lopend opeltje zou willen hebben voor weinig :D :D :D :jerry :jerryIn ieder geval thx voor je snelle reactive Willem
En ook voor je snelle reactie lol@wim-v6 wrote:
Bij het optrekken of enkel bij koppelen??
Willem
Bij het optrekken Als je de koppeling oplaatkomen van uit stilstand
Het is neem ik aan een enkelvoudige droge plaat koppeling2 andere voorbandjes
Waarvan 1 gloednieuw (sloop)Zo hallo,
Door family omstandigheden een tijdje afwezig geweest, maar ik ben er weer.
Ik heb wel een vraag over mijn astra sedan C14NZ E2 uit ’94
sinds korte tijd trilt deze enorm bij het oplaten komen van de koppeling bij wegrijden
Als hij eenmaal rijd is er niets meer aan de hand
alleen bij het optrekken begint hij enorm te schokken.
Kromme koppelingsplaat?
Vet op de plaat?Wie kan mij helpen
B.V.D.@wim-v6 wrote:
@ Oldie666: Als je geen display op de radio hebt, en een kleurenscherm in de auto is ie origineel.
@ Pimo, heb je ook een Bruin bovendashbaord dan??
Willem
Nee Willem mijn bovendash is zwart wel met orginele radio/cd enzo
Ik had er alleen heel graag een 3.0 v6 in gehad
Maar helaas kon bruin dat niet trekken :swear (verbruik) (nu 1 op 15 op snelweg) :D (1 op 13 stad)(3.0 v6 1 op 9)
Heb jaren op lpg gereden (vectra’s en astra’s) 1e benzine bak nu maar wil wel weer terug naar lpg (koltec super instalaties)
Ik ben echt gevallen voor het intri. en dan voor namelijk de kleur stelling en het leer.
Pimo@wim-v6 wrote:
Achterbank verwarming is zelfbouw dan inderdaad..
Lederen voorstoelen zijn ALTIJD verwarmd in de Vectra-BIk heb ook dat Luxe probleem
Kijkt u maar: (let niet op de alarm switch, deze is al vervangen voor een B2 exemplaar)

in combinatie met:

Willem
Geweldig inter.
Lijkt heel erg op de mijne
een vectra B uit 2001 helaas maar een 1.6 (Onyx) :cry@Astra F Vaassen wrote:
Dik staal 13inch eronder met wieldoppen jaja! Wel iets meer comfort nu want hij is zo stug als wat. Komende tijd maar is zoeken naar wat anders…


Toch een leuk karretje ondanks de stalen velgen en doppen
@petrolhead wrote:
@Pimo wrote:
wie o wie kan mij vertellen waar de sensor zit van de buiten temperatuurmeter
Een 94 astra f sedan 1.4
ik kan dat kl :swear ding niet vinden
en het binnen diplay geeft alleen maar streepjes aanlinks onder de bumper, -> als die er nog opzit, aangezien je display alleen maar streepjes aangeeft
Jazeker zit de bumper er nog aan
Staat zo slordig zonder bumper :jerry :jerry :jerry :jerry
Maar dank je wel voor je reactie
ga morgen wel kijken of ik hem vinden kan
ben idd bang dat de sensor er niet meer op of aan zit@Mr.F wrote:
links voor in de onderkant van de bumper
Nice dank je wel voor je snelle reactie
en ga morgen wel ff kijken is nu te donkerwie o wie kan mij vertellen waar de sensor zit van de buiten temperatuurmeter
Een 94 astra f sedan 1.4
ik kan dat kl :swear ding niet vinden
en het binnen diplay geeft alleen maar streepjes aanStuur vervangen in mijn fje van ’94 voor een vectrastuur
-
AuteurBerichten