Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ga jij dr mee over het circuit ja….
ik meen dat het er mee te maken om iets te controleren maar ik zou het boek erbij moeten pakken wat precies.
Dat het bullshit is ja van de ene kant wel. Van de andere kant er zijn wel meer regels die nergens op slaan bij de APK.
Ik dacht aan rene van de noort van Opel team Oost.
origineel gepost door David_Ascona_B
kofferbak is inderdaad wel heel erg zielig
APK is er voor de veiligheid en sinds wanneer is een auto niet meer veilig als de kofferbak niet open zou kunnen :hmmz
ik zou de volgende keer toch naar een andere garage gaan voor de keuring en als ze weer over zulke punten geen zeuren vraag ze dan maar eens om te laten zien waar in de regels staat dat een kofferbak open moet kunnen :jerrytoevallig heb ik het boek boven liggen en ik kan je verzekeren dat dit WEL een APK punt is.
Waarom precies zou ik na moeten kijken maar dan kan ik straks wel eens doen.
Een thermoschakelaar zoals Pipo hem bedoeld word schakelt een stroom.
Deze zal geschakeld worden door deze aan massa te leggen mits de temp hoog genoeg is.alweer schade?? wat doet die jongen toch met die auto?
nee niet van hier.
Geen snelheid erin
mmh. ligt wel een 2.0E in maar weet niet of ver die het nu nog goed doet. Maar hij loopt nog wel hoor ik.
nee dat denkt wel iedereen is ook al eens vaker gezegd hier op het forum dat Pipo een geen sedan heeft met vlammen erop.
Deze auto is van iemand uit Tegelen ligt een 2.0E in (als ie nog heel is tenminste)
je kan hem ook laten verchromen.
Dat is mss niet goed voor het vermogen maar staat wel super mooi.
nee nog aan het wachten op de zuiger.
verwacht hem eind van de maand binnen
krijg wel al morgen de cilinderkop terug.
ik weet niet of ie al in de schredder zit.
mss ligt ie nog wel op het veldje voor de schredder.
nee hij was te slecht om te maken.
nee dat is een schade gevalletje staat er ook niet meer zo bij inmiddels.

deze toevallig???
ligt er ook zo in zon 16 klepper.
mocht het niks worden horen we het wel.
ben wel benieuwd wat dat dadelijk moet gaan doen met die KMS op een 16V.
toch wel weer met KMS of niet joep.
is wel balen.
mss toch maar op normale injectie overgaan…..Bekende auto.
Wist niet eens dat deze te koop stond.
Is volgens mij ook nog niet zo heel lang klaar.
ik heb dan wel de ATS velgen erop zitten 6J en mij past het wel
maar ik heb dan niet de origele wielen van opel en heb de hoekjes bij de remklauwen iets wat af moeten ronden maar gaat perfect.
niks matzwart gewoon overspuiten.
Kleurnummer orgineel is L500.
Gewoon even na laten maken en mooi in 1 kleur spuiten.
Matzwarte c kadett tjes zijn er al zat.
dat is best een bekende auto want die kwam wel vaker op het C Kadett treffen bij ons.
Wist niet eens dat die auto te koop stond. komt uit ysselsteyn dacht ik.
hoho een 2.4 loopt niks niet harder.
Alleen je komt wat beter mee met het verkeer met een 2.2/2.4:D:D
het loopt niet hard maar je komt mee met een 2.2
als je een dikkere uitlaat monteert in een 1.2 carrosserie dan kan het wel eens zijn dat deze tegen de bodem aan klappert.
dan word ie nog wel eens uitgeklopt. 5 bak past normaal in de 1.2 tunnel. Tenminste wel bij die dingen die ik omgebouwd heb.
ja als je schijven achter wilt monteren is het niet noodzakelijk om de rembekrachtiger aan te passen maar dit moet je eigenlijk doen om er een andere HRC op te kunnen zetten met een grotere diameter die passen namelijk niet van de nieuwe c kadett tjes.
Als je de 1e types had die hadden de rembekrachtiger erop zitten van ATE voor die rembekrachtiger kun je nu nog HRC krijgen met een diameter van 23MM zelfs 25MM is mogelijk.
Met een grotere HRC reageert de auto eerder met remmen omdat er meer vloeistof verplaatst kan worden.
Het is bekend dat als je de orginele HRC gebruikt het pedaal vrij diep zit.
ja dat klopt ook wel maar als je iemand zegt hoe het dan ook op een manier kan zoals je het zelf mss niet zou maken maar wat mss toch kan. gaan ze het toch weer opnieuw anders verzinnen.
-
AuteurBerichten