Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Deze website verkoopt ze als set;
http://www.wu-motorsport.de/xaran/index.html?http://www.wu-motorsport.de/xaran/xaranshop_k003003s001_1.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
Eerst bij autos OPEL aanklikken en dan naar onder vind je interessante onderdelen zoals 5-gatsnaven en dergelijke. :thumbPfoewiee :shock:
Wel grappig, die foto van de duk met eronder “life is sideways”.
Daar moet ge wel serieuze ballen voor hebben om daarmee dwars te gaan :jerrythere is an exhaust manifold for sale on marktplaats.nl
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m647719081-uitlaatspruistuk-manta-400-ascona-400.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
:thumbOliekoeler best altijd nieuw kopen. Je weet nooit wat ervoor mee gebeurd is.
Ik heb onlangs nog een mooi verhaal hierover gehoord. Iemand reed met een escort mk2. Bijgewerkte motor uit engeland draait kapot.
Hij rijdt terug naar engeland om een andere te halen. Doordat er nog vuil in de oliekoeler zat van de vorige motor en hij de koeler niet vervangen had draait de volgende motor na enkele minuten opnieuw in de poeier. Duur weekje geweest :???:De motul van goudezeune
http://www.autosportforum.be/attachment.php?attachmentid=18587&d=1318944137″ onclick=”window.open(this.href);return false;De wynns ascona van colsoul!! Mooooiii!!!
http://libri-fumetti.delcampe.be/page/item/id,0209139306,language,G.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Al eens gedacht aan de vandermaesen ascona?
http://www.flyingfinish.eu/nl/?p=5593″ onclick=”window.open(this.href);return false; (foto als voorbeeld)Mooie ronal’s :wub
Die raamframes voor polyester manta deuren waar maak je die van?
Indertijd gebruikte ik een ascona B deur en paste ik het frame aan, maar dat lukte niet echt goed.Wat kan voetbal bijbrengen aan een autoconstructeur? Auto’s moeten zichzelf bewijzen!!
Dit kan maar op één manier; Met AUTOSPORT!! :swearMisschien toch maar een stuk slang om die ijzeren strip op je batterij doen. Kortsluiting van de polen wil je niet meemaken.
Verder mooi werk wat je maakt. Met vallen en opstaan, maar dat kennen we allemaal. :thumbIk zou onderaan tussen de steunen toch een vaste buis monteren. Kwestie van veiligheid.
Wel een coole krik.Maat van mij heeft deze wagen vandaag opgehaald bij DHZ.
Hij gaat er terug een 16 klepper insteken en wagen gaat de rallycross in.
Hij was vol lof over al het mooie werk dat erin zat.Mooi foto van het blok op de steun, wel opppassen met de vriesstoppen erboven! Ze lijken lichtjes naar buiten te komen :shock:
25 november 2012 om 17:12 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663614Dit heb ik al verschillende keren meegemaakt. Vooral na een goed stukje doorraggen met de bijhorende schuifpartijen.
Het gebeurt ook wel eens nadat je je velgen van een verse laklaag hebt voorzien. Door het rijden breekt de lak die tussen de velg en wielmoer zit en krijg je dus speling. Dus altijd eens natrekken na het monteren van nieuwe of gelakte velgen.Ja ikea, dat is hier in belgie dus ook een probleem.
Hoe is het gisteren afgelopen? :kewlpics
Tadaa,
http://www.ebay.de/itm/Pilotlager-Kurbelwelle-Getriebe-Opel-Manta-Ascona-Kadett-cih-OHC-DOHC-24V-/200731713319?pt=DE_Autoteile&hash=item2ebc8adf27″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Kvind het top dat je verder doet. Hier leren we veel bij! :thumb
Inderdaad, ruitenkit is ook goed.
Dit gebruikt men maat om de rubberen motorsteunen van zen rallycross kadett D c20xe op te vullen.
Motor ligt er veel vaster door.
En niet duur! ;)Het klapperen van de achteras komt hoofdzakelijk door de te grote speling van de voorste rubber in de ophangbehuizing. Deze heeft teveel speling in de behuizing. Dit is echter zeer goedkoop op te lossen. Je neemt een oude V-riem en je schuift deze (via de gaten in de behuizing)tussen het huis en de rubber. Als je de rubber rondom hebt opgespannen is het kloppen van de as veel beter. :thumb
Heeft meer een string-voorfront dan een firebird-voorfront :D
Dit is de kortere (kleinere) uitvoering:
http://www.ebay.de/itm/Kurzer-Winkelantrieb-Tachowelle-Opel-cih-Getrag-240-265-5-Gang-Getriebe-/200813233387?pt=DE_Autoteile&hash=item2ec166c4eb” onclick=”window.open(this.href);return false;
Moest het niet lukken met de kabel dan kan je er een hoekomzetting opzetten. Ik hoop dat het het juiste woord is.
Bijvoorbeeld;
http://www.ebay.de/itm/Winkelantrieb-Tachowelle-Opel-Ascona-Kadett-Getrag-240-265-5-Gang-Winkeltrieb-/190656653606?pt=DE_Autoteile&hash=item2c6405a926″ onclick=”window.open(this.href);return false;Yo mats, wagen staat al lang te koop. Nog geen ernstige kopers gehad?
Inderdaad, deze zaten indertijd ook op die eerste volkswagen busjes.
Men vader zen maat kon nooit van zen makkers winnen bij het s’avonds van de werf naar huis rijden.
Hij heeft dat toen opgelost door de begrenzing op de rotor vast te solderen.
Hierdoor kon hij meer toeren trekken en was hij iedere avond de snelste in het naar huis rijden :jerry:thumb OK, nu snap ik em. Weer bijgeleerd over de grote opel puzzel.
Hoezo werkt niet? 2.4 en 2.2 inlaten zijn toch hetzelfde.
Of ligt er een 2.0 kop op die 2.2? :wtf -
AuteurBerichten