Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Enig idee hoeveel zoiets kost?
:thumb Zeer mooi machien! Maar, hoe zit dat met dat Ezpowersteering systeem (stuurservo)? Is dat op maat te koop of hoe werkt dat?
Ik wist dat ik em ergens nieuw te koop had zien staan.
Alstublieft; http://www.edelschmiede.com/shop/spannungsstabilisator-armaturen-opel” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zo, anderhalf uur gezocht. Nu slaaptijd ;)Hier staat het nogmaals uitgelegd (met fotos).
http://www.mantablog.nl/spanning-regelaar/” onclick=”window.open(this.href);return false;Mjam, mooie velgen. Ik ben al een tijdje op zoek naar deze, maar enkel nog maar in 13duim gevonden.
Je ascona blijft wel mooi vlak op de rotonde. Heb je misschien andere schokdempers of andere veren eronder? :thumbOp de volgende link staat een foto van de carburatoren:
http://opelrekord.ru/index.php?showtopic=15337&st=60″ onclick=”window.open(this.href);return false;De rekord 1900 sprint had origineel 2 dubbele vertikale carburatoren. Misschien dat garage Romijn nog zoiets heeft. Die zitten toch met veel van zulke modellen ;)
Die bak met de verlaste kom op is dat een sportbak (dogleg) van een e30 325i met 5e 1op1?
Toch weer interessante zaken om te weten hé :thumb .Nog gaan rijden met de dikkere turbo? Is alweer effe geleden. ;)
Volgens manta-blog moet er een plaatje van 3mm op de stuuraanslagen bijgelast worden. Dan kan de aansluiting niet meer tussen de veer komen.
Linkje; http://www.mantablog.nl/voorkant-kadett-e-gsi-met-246×23-schijf-op-manta-b/” onclick=”window.open(this.href);return false;Wow, machtig dashboard!! Ik had wel al gehoord om een tablet als dashboard te gebruiken, maar dit is toch mooier. :thumb
Er staat er nog eentje te koop
http://www.kapaza.be/nl/auto-diversen/vauxhall-chevette-l—historic-rally–91685903.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Ik heb je zen nr gestuurd via pm als je hier verder mee geholpen bent king:
Raceasconab204 rijdt hier ook mee. Kijk maar eens in zen topic (blz58).
viewtopic.php?f=11&t=117147&start=1425Ik meen dat filip jacobs hiermee rijdt en eventueel ook levert.
Enig idee hoeveel ze kosten?
Nu ken ik de sper. Ik heb er ook eens zo eentje gekocht bij filip jacobs.
Maar terug ingeruild bij hem voor de aankoop van een heuvelklim 16klepper (248pk) die hij had liggen.
Dan zal ik misschien toch maar men sallisbury achteras eronder steken. Ik heb er juist een jaguar sper ervoor gekocht.
Alleen slijp ik men onderkant van men mooie ascona liever niet kapot.
Ik was aan het denken om men as op te hangen met landrover trekstangen dan kan ik men originele bevestigingspunten behouden.
Dit in combinatie met het wattstangenstelsel van de scimitar achteras (hier heb ik em onder vandaan).Eerst een vooral proficiat met je mooie ombouw. Je hebt hier heel lang over nagedacht :thumbup .
Maar ik heb een paar vraagjes. Welke omega sper heb je ingebouwd?
Ik heb hier namelijk nog 2 omega B sperren liggen en ik vind geen sper om in men ascona 2.4 te steken.
En wat voor een achteras gebruik je? Ik gok op Opel rekord door ontbreken van voorste buis.Foutje. Er staat een nederlands telefoonnummer bij.
Hey, die groene is wel een A-ascona in plaats van een B.
Bij edelschmiede in duitsland hebben ze redelijk veel voor oude opels, dus ook voor getrag 265.
Linkje;
http://www.edelschmiede.com/shop/getrag-265-getriebe” onclick=”window.open(this.href);return false;Misschien ben je hier iets mee?
20 oktober 2014 om 14:45 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945408Een opvulring onder de veren doet de wagen toch ook omhoog komen, of niet?
Mooie wielen onder deze ex-safari
:hmmz Alles nog in orde? Al 22 dagen geen update… Dat zijn we niet gewend. ;)
24 augustus 2014 om 10:28 In reactie op: 4 link komt toch wel meer bij kijken als je denkt, #18242531Heb een filmpke gevonden met simpele visuele uitleg over lengte van armen bij 4-link:
https://www.youtube.com/watch?v=YoAu-gPPktQ” onclick=”window.open(this.href);return false;
Nu kan je goed zien wat de neus doet bij in- en uitveren. Ik meen dat de neus altijd 1 a 2 graden naar onder moest blijven staan.
Hierdoor wordt de achterkant naar onder getrokken ipv naar boven geduwd zoals bij een originele achteras. -
AuteurBerichten