Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Huh, leg jij de buurvrouw tegen je oor????? :hmmz
Op naar het volgende project. De uitdaging blijft toch altijd wenken. :thumb
Link verwijderd
Bedoelde enkel dat de beste kerel een origineel sper van opel heeft welke indertijd met 40 percent sperwaarde werd geleverd.
En inderdaad ben ik GEEN helderziende. DankuwelFoto is een 40%-sper. Plezier gegarandeerd!!
Mooi, deze wordt zo als het moet gerestaureerd :thumb
Danjewel fearless :thumb
Ik begrijp wat je wil zeggen. Ik heb vroeger 3x meegereden als co-piloot met een ascona b met een dikke 16v erin.
Dit was nodig om een dikke rally licentie te bekomen. Na de derde keer heb ik gezegd dit ga ik niet doen.
Ik kwam tot dit inzicht op een smal wegje met aan 1 kant dikke bomen en aan de andere kant prikkeldraad tegen de weg met toeschouwers er juist achter :shock:
Ik kreeg koude rillingen als er toen iets mis zou gaan (vol in 5de versnelling!).
Daarom liefst een vangrail ertussen..De carbon afwerking is dit een zelfklever of een echte laag carbon? Ziet er namelijk echt goed uit. :thumb
Dit is mooi :thumb Een tekening met de te maken spatplaat voor in het carter.
Vraagje; Waar dienen die kleine openingen voor? :hmmz
WOW, dat is een mooie oplossing voor de dubbele aansluiting op een VOLVO-remklauw. Kan je aan nog zo twee dingetjes geraken?
Of een site waar ik ze kan bestellen? Ik heb namelijk twee nieuwe (in de doos) remklauwen kunnen scoren en dit zorgt voor een mooie afwerking.Alleen kruisjes ipv foto’s :wtf
Mooi voor een CIH-blok :thumb
Van die bovenste foto heb ik nog een set in het zwart liggen. Enkel de binnenste lamp van 1 kant ontbreekt.
Zijn wel uitgerust met Hella lampen dus waarschijnlijk nog aan te geraken. Merk van tuner staat er niet op.
Moest je geïnteresseerd zijn dan mag je altijd een bod doen.Ik meen dat de groep2 rally kadett van colsoul vroeger uitgerust was met 2 vacuumrembekrachtigers van ZF. Dit waren blokken welke via een rempompje op het rempedaal bedient werden. De blokken stonden dan bvb onder het handschoenkastje of achter de koplampen. Ze werden dus hydraulisch bediend en gaven dan hun bekrachtiging verder aan de remmen. Ik ben ooit eens gaan kijken naar een city rallywagen en daar stonden er zo 2 op. Eéntje voor de vooras en ééntje voor de achteras. De piloot was een ex mekanieker van colsoul toen deze nog met de kadett gt/e rally’s reed. Groot voordeel is dat men de bekrachtigingsblokken kan plaatsen waar men wil. Sommige rally escorts mk2 rijden nu nog met dit systeem. Stond vroeger origineel in die grote russische Volga’s.
Jammer om te zien. Spijtig voor de bestuurder.
Was wel een mooie , deze A :(Wow, zoals de echte racefreaks. Een NOS-fles (lachgas) onder de werkbank :shock: :hmmz Als dat maar goed komt :D
Zoals zo velen heb ook ik verschillende jaren gezocht om nog een gaaf ongelast exemplaar te vinden en dat is dan ook niet zo maar op één, twee, drie te vervangen.
Daarom dat ik er niet goed van zou zijn moest mij dit overkomen. En nu ga ik erover zwijgen want met mijn gejammer krijgt die jongen zen wagen ook niet terug.ik zou op dat moment toch niet naar mijn trots kunnen staan kijken met een gedacht van; “O, eigenlijk kan ik hier toch niet boos om worden omdat dieje meneer nu eens effe te rap heeft gereden.” Hij rijdt daar wel effe gans uw hobby naar de kl……. Dus kom niet af met “Wat lost dat op?” :swear
Is em gemaakt?
Jammer om te horen. Moest dit met de mijne gebeuren dan had ik de andere wel effe “aangesproken” :swear .
Hopla, ineens voor altijd in orde :thumb
Ik dacht dadelijk aan een scharnierpen van de deuren. :shock:
Hij zal nooit verwacht hebben dat er zo een goede remmen op “een oude ascona” zouden staan.
Niet bedoeld als belediging, enkel hoe anderen over een ascona denken.
Hij blijft maar evolueren. Waar haal je het toch maar allemaal? :hmmz
Alles is wel professioneel gemaakt. :thumb
Door autos als deze blijven wij ook gemotiveerd om eens iets anders te proberen. ;)Misschien een beetje meer camber op de voorwielen? Dan gaat hij niet zo over de snuit op een rotonde.
Bij men oude rallycrossmanta waren de gaten van de bovenste gewrichten 5mm naar binnen uitgevijld.
Dat stuurde veel zwaarder, maar hij ging op rails aan de bocht om.
PS; mooi middentunneldashboard heb je gemaakt :thumb -
AuteurBerichten