Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Max, u da king: ;)
Altijd, haald een hoop speling uit je schokbrekers
Maar je komt er wel makkelijker ;)
16 september 2009 om 15:43 In reactie op: TR, voor de 3e keer wederopbouw. Update 15-09-2011 #17373939Sonde…
Sterkte en succes met verbouwen, hou t in de gaten!Nice :D
Nice!! :wors
Wat zijn voor de rest de plannen (naast je motor plannen… ;))??origineel gepost door CORSA2L16VALVE
cilinderkop standaard
en 40’er webers..kan je wel eens minder pk’s gaan krijgen dan normaal
voorde rest nice parts maar je gaat er met 2 bovenstaande geen vermogen mee winnen volgens mij
greetz
40mm was tijdelijk staat erbij, had ook begrepen dat hij daarna voor de 45mm gaat.
Maar kop zou ik idd ook eens naar kijken, vooral strax met 45mm, dan wil je je inlaat en uitlaatpoorten zeker aanpassen.Heb zelf ook niet veel aan de kop gedaan en er toch nog een redelijk vermogen cadeau gekregen ;)

Ronal turbo nix voor je?
Scheelt een hoop kwa €€tjes en zeker geen rare velgen!origineel gepost door foofighter
Hmm die superturismo gt velgen zijn echt gaaf:wors laat die andere velgen maar zitten, ga effe kieken waar ik die vandaag kan toveren!Need i say more… :angel
En ook niet kapot te krijgen ;)
origineel gepost door TRPower
spruitstuk van marktplaats is van mij
is al geregeld met die gozer
ga m zaterdag halen :Den dan: hopelijk volgende week een draaiend blok, met als setup:
Nokkenasjes: Catcams 267 graden + Verstelbare tandwielen
Zuigers: Omega Hoge compressie
Cil.Kop: Standaard
Inlaat: (tijdelijk) 40mm Webers
Oliepomp: sterkere tandwielen erin
Uitlaat: 4-1 spruitstuk, onder de auto complete groep A
Ontsteking: D Kadett GTE
Koppeling: Sachs performance
Versn. Bak: F18+en het hele blok voorzien van alles nieuw, pakkingen,lagers, ARP bouten en de hele mikmak
Very nice ;)
Ben heel benieuwd!Jou auto, jou keus ;)
Vind ze alleen heel dik staan onder een Btje, zeker een grijze ;)
En wit, grijs en zwart staat overal onder :DZijn ook gewoon in het grijs te krijgen, superturismo GT, de witte zijn WRC (heb ik zelf ;))
Staat volgens mijn idee ook een stuk strakker dan (nep) boutjes.
Alsnog, jou auto, jou keus :P
Velg 4:

:jerry
origineel gepost door Van het Ende Customs
Wij hebben ze ook na laten persen tot -110mm
koste €25,-gr,
John:o
F*CK
Wat voor veren waren dat dan??origineel gepost door TRPower
thnx 4 the marktplaatslink…
heb m n mailtje gestuurdennu @ piele:
laat jij een opmaat spruitje maken, koop ik die van jou haha :pnja, ik heb zelf wel n flens voor aan de kop, aan een flens die aan de webers past kom ik wel, alleen t lassen… wil dr zoiezo wel gewoon n vacuum aansluiting voor de remmen op hebben, + dat mn dynamosteun gewoon moet passen
ik ga nu twijfelen ;)
Hahaha! mischien zet ik het wel een keer door, maar voor dat lassen moet je ook niet bij mij zijn :P
Die vacuum aansluiting is niets meer dan een grote nipple in je dichtstbijzijnde inlaatbuis ;)
Orgineel in zon fabrieks spruitstuk zit hij ook nog niet, die moet je zelf boren en tappen.De dynamo steun heb ik ook gewoon orgineel zitten, heb alleen een stukje van m’n dynamo af gefreesd, maar dat heb je volgens mij alleen als je zon liggend spruitstuk hebt, als hij schuin naar boven staat, heb je daar niet eens last van..
Wat een schitterend Dettje is dit zeg, sprakeloos..
Om eerlijk te zijn spit ik je topic voor het eerst door, schaam me dood…Goed bezig!!
Zelf maken! :)
Er is vast wel iemand op dit geweldige forum die een mooi flensje in elkaar kan flansen, kan je zelf bepalen hoelang de inlaten worden en in wat voor hoek je ze wil hebben staan!Wou dat ik het zo had gedaan..
origineel gepost door Jerk
origineel gepost door perryCA
weet je toevallig wie die persoon is dan vraag ik hem hoe hij dat geflikt heeft..Max heeft veren bij GAZ in de UK besteld
Die zakken 115 mm in
Daarmee gaat hij heeeeeel erg laag en bij kompleet uitveren vallen ze eruit. Staalkabel verhindert dat echter
Heb voor ook 115mm! Die ben ik nodig ;) hebben ze niet korte schokkers? Kan namelijk alleen schroefsetjes vinden daar ;)
origineel gepost door Bug Killer
achter kan je zelf kiezen.Gaz levert ook hele korte veren voor achter.
is dat zo? Heb je prijzen, gewoon mailtje doen, of heb je een link, want ik kan ze niet vinden??
Gaz veren uit engeland, volgens mij is dat schroef ;) ben er zelf nu ook mee bezig, maar laat ze denk ik napersen bij pipo :D
Ieder z’n ding idd ;)
Beetje rollen kan ook geen kwaad, hoef je geen grote veranderingen in het koetswerk voor aan te brengen.Mooi setje velgen!
Heb ze zelf ook gehad 7.5j en 9jStond laatst nog iemand die 2 9js voor 2 8j velgen wil ruilen!
Staat net wat dikker vind ik ;)origineel gepost door Manta 24V
Ja super, bedankt . gewoon afzagen en een klein stukje bij de ”carterventilatie” weer terugplaatsen.;)
Denk dat freek deze ook bedoeldeHier wat aan??
origineel gepost door TRPower
omdat ik ff geen 45mm geld heb :P
die komen er wel hoor…en ik d8 dat de orriginele bij 6800 of 7000 ingrijpt…mja scheelt altijd nog maar max 300rpm
Scheelt een hoop in die laatste versnelling :vertag
origineel gepost door TRPower
toerenbegrenzer wel naar de 7800rpm, met 1955015,
maar wel tomtom gemeten…ben nu n nieuw blok aan t bouwen waar een F18+ aan komt te hangen, die word voorzien van webers, catcams nokkenasjes, omega hoge compressiezuigers en de hele mikmak
Marc
Nice ;)
Maar wat zag ik, je gaat toch voor 40mm?? waarom!?? :P7800 toeren is een ander verhaal idd, orgineel klapt hij bij de 6700tpm (correct me if i’m wrong ;))
-
AuteurBerichten