Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 maart 2011 om 21:02 In reactie op: HELP! schroefset TA-Technix gaat niet laag genoeg, wat nu??? #17845535
Sluit me bij Fearless aan..
Heb TA Technics en v-maxx gereden, maar dingen zijn super comfy, en nog nooit een set kapot gereden!
Goeie prijs/kwaliteit verhouding.Dikke velgjes!!
[rquote=1903685&tid=111910&author=Van het Ende Customs][rquote=1903679&tid=111910&author=Piele][rquote=1903605&tid=111910&author=16v kadett c]zeer dike velgen :D aleen de ventielen ziet niet echt uit heb hier iets voor gevonden
deze gaa ik er in zeten http://link.marktplaats.nl/431485421%5B/rquote%5D
Dat is idd een mooie oplossing ;)
Maar is een kwestie van smaak denk ik, vind het juist mooi!
Als het goed gepolijst is that is ;)[/rquote]Die verborgen is niet helemaal mijn ding.
Die dies ook niet, maar past wel goed bij de stijl van de auto.Velgen zien er gewoon vet uit!
Zijn dit nou OZ turbo harten met BBS randen?
Wat zijn de maken van de velgen en banden?[/rquote]
Dit zijn originele OZ turbo’s, maar moet is goed gaan meten!
In de harten staat 7j, maar volgens mij hebben ze origineel naar binnen lopende randen, wat ik dus nu niet meer heb!
Heb nu naar buiten lopende randen, aftermarket OZ/BBS, wat het dus 7,5J zou moeten maken, maar daar vind ik ze weer te smal voor… :hmmz
Nou ja, als de banden eraf zij, zal ik is even na meten ;)
Banden maten zijn 165-45-15 om 7(.5)J van Nankang AS-1
@ Fearless:
Tnx :D
Voorbeeldje?
Dit zijn de originele stalen ventielen heb ik me laten vertellen en denk dat ze er op blijven zitten, maar sta altijd open voor suggesties ;)[rquote=1903605&tid=111910&author=16v kadett c]zeer dike velgen :D aleen de ventielen ziet niet echt uit heb hier iets voor gevonden
deze gaa ik er in zeten http://link.marktplaats.nl/431485421%5B/rquote%5D
Dat is idd een mooie oplossing ;)
Maar is een kwestie van smaak denk ik, vind het juist mooi!
Als het goed gepolijst is that is ;)Heel dik project goos!!
Letje is wel leuk, maar word m’n dood denk ik.. :PFf kleine update na een maandje Kadett ;)
Voor:

Afgelopen zondag:

Vandaag:

[rquote=1903606&tid=111910&author=custom]Ik heb dan een D kadett, weet niet of dit vergelijkbaar is. maar met 80mm voorzijde verlaagd en 195/45r14 banden heb ik 7,5 cm bij mijn carter.. rijd een 20seh.[/rquote]
Okey..?
Dat lijkt mee te vallen!
heb je hier fotos van en heb jij ook ervaring met smallblocks, of die hoger liggen..?Iemand trouwens een idee hoe laag een NE of SEH komt te liggen…?
Als het kan met foto’s en specs??
Ik raak idd nu alles al, en dit is nog maar een 1300!!! :S:S:S :P
Maar dat was wel het thema he; skapen.. :PVandaag is van 1 Turbo de rand ge’unipolt, alleen voor het idee even, moeten toch even opnieuw gepolijst en afgedraaid worden..
Voor:

Na:

Strakke ruimte goos!!
Mooi buisje alu in het zwart zou mooi zijn!
Dikke respect voor deze Dett ;)[rquote=1902478&tid=111910&author=pipo]sow de knetters vet zeg. maar nou zal die wel gewoon wat harder zijn of niet.niergordel omdoen.
en staat hij nu op zijn laagst??[/rquote]Hij staat nu “theoretisch” op het laagst ;)
En dat harder klopt helemaal, stuitert alle kanten op, is bijna niet comfortabel meer.. bijna niet… :PMAAAAARRR!! (:P)
Denk dat ik met die Bonrath veerschoteltjes al een stukje verder kom en anders moeten de turrets maar verhoogd worden :DMaar denk dat het er met spacers ook al anders uit ziet heur.
We gaan weer is experimenteren :wub
Laten de OZ Turbo’s nou gemaakt zijn voor de kadett!!! :wors


Hij ken weer omlaag ;)
[rquote=1902414&tid=111910&author=pipo][rquote=1902409&tid=111910&author=Piele]Jup :D
Maar ga niet lager!
Hangt nu volgens mij al op de bumpstops, zal ze zo even inspecteren en terug draaien ;)Maar achter gaat niet werken he.
Bij een corsa schroefset krijg je ook losse schokkers en veren, dan zou ik het moeten doen met vw schroefpoten!Zo… Nu ff bezig met de BBS’en ;)[/rquote]
Haha!nou je kunt toch de veren van ene corsa gebruiken je had al -40 er onder een een schroefset van een tigra kan achter tot -80 misschien zonder schroefhuls -90 en meer gewicht van de kadett -100:P[/rquote]
Ja hoopte ook dat dat zo zou werken..
Maar helaas…
Veren komen bij een kadett dichter bij het scharnierpunt, dus is de berlaging minimaal..
Je hebt het zelf gezien, corsa -40 komt ongeveer op -50 a -60 uit.
Heb er nu al klemmen tussen zitten, maar maakt bijna geen verschil.Jup :D
Maar ga niet lager!
Hangt nu volgens mij al op de bumpstops, zal ze zo even inspecteren en terug draaien ;)Maar achter gaat niet werken he.
Bij een corsa schroefset krijg je ook losse schokkers en veren, dan zou ik het moeten doen met vw schroefpoten!Zo… Nu ff bezig met de BBS’en ;)
[rquote=1902261&tid=111910&author=GlennGSI]heeeeeel goed bezig !!!! ziet er echt fakking super uit !!![/rquote]
Ja knappert he, mooi hoedje ook! :D;)
Tnx goos, heb je nog zien rijden in de psaat toen je de tunnel uit kwam!
Riep je nog nog van boven :P
Dikke bak heur, ook nog errug zitten twijfelen om een US te kopen :o[rquote=1902122&tid=111910&author=Fearless]Gisteren op Assen er ff omheen gelopen.
Leuk ding man :D Heb 3 fototjes gemaakt maar ben nog steeds mn kabeltje van de telefoon kwijt.Is die nu achter ook al goed verlaagd? want leek wel zo.
Hij stond wel een beetje zielig alleen achter in tussen de polyjappen [/rquote]Hahaha!!
Jah, leuke was dat we het plekkie net voor een stel skylines en sylvias wegkaapte!
Zijn toch maar ergens anders gaan staan :PMoet wel alvast ff een mooi stekkie bedenken voor DAF..
Opel-forum stekkie niet eens een goed idee…??Voor heb ik nog eens een 3 a 4cm omlaag gekregen door de progressie er tussen uit te halen en met kleinere bump-stops.
Achter nog last-minute mn best gedaan, maar blijkt dat verlaagde Corsa veren niet genoeg zijn voor een dett..
Ben bang dat als ik ze verslijp, dat ze er net zo hard weer tussenweg springen, omdat ze dan een trechtervorm krijgen.
Mischien een idee om het dan op de D-kadett manier te
passen…?Maar stuiteren als een malle nu :P
Maar laat die foto’s maar komen :D




Save the fuel economy ;)

[rquote=1898773&tid=111910&author=Van het Ende Customs]:kewlpics
[rquote=1898418&tid=111910&author=Piele]
[/rquote]
Je hebt wel stijl :wors:wors:wors
Hoe kom je aan die WW stickers :wubEffect komt op je niewe foto’s beter over vind ik.
Hoeveel lager kun je nog achter, zoveel zul je ook wel gaan toch?
Blijven deze wielen of komen er nog ‘echte’ WW rollers onder?Mzzl!!!
[/rquote]
Thank u John :D
Stickers heb ik ooit bij de Wheel Wh0res mensen zelf besteld via ebay, maar omdat mijn bestelling niet compleet was, hebben ze een nalevering gedaan met een excuses briefje erbij en als goedmakertje een “frosted” raamstickertje er tussen geschoven!!
Leuk dingetje, lijkt echt alsof het bevroren is :PAls je ze via Ebay besteld, krijg je een grote en een kleine.
Als je een grotere bestelling doet (ze hebben ook T’s) vanaf 40 eetjes, krijg je er een “frosted” stickertje bij.Maar je kan ze nu ook los bestellen via StickerDUMP.com
Velgen moeten echt nog ff wachten, centen groeien me helaas niet op de rug…
Eigenlijk zou ik met alleen M7x25 boutjes al uit de voeten komen, als ik de randen van de Turbo’s haal en die weer ff napolijst.
Daf zitten ze er zeker onder :vertagEerst maar is wat veren slijpen vanaaf ;)
Hoe zit het met jou h*eren dan..? :P
Bedankt allemaal voor alle complimenten!! :wors
We gaan nog lager, maar nu op een makkelijke manier.
Bonrath domlagers, scheelt toch weer 10 millimeter en meteen nieuwe lagers, ook nooit verkeerd ;)
Denk dat ik eens een setje corsa achter veren ga verslijpen om te kijken hoe diep we eigenlijk moeten gaan.
[rquote=1898552&tid=111910&author=Opelkees]volgens mij heb ik je vrijdag gespot bij de tanks rally[/rquote]
Klopt :D
Onverlaagd welteverstaan..
Kon het gras nog op komen :P[rquote=1898346&tid=111910&author=bastiaan1981]ziet er goed uit peter:thumbup van het weekend maar is een stukkie cruisen of nie[/rquote]
Dacht het wel, zondag Assen he ;)



Ik maak echt geen grapje, ding heeft elk gaatje en drempeltje onderweg overleefd!
Nou moet ik wel zeggen dat ik 3x liever de a50 pak dan de a6 :p
En dat ik de TR gewend ben ;)Ga morgen meteen bezig met de achterkant!

:D
Nog zon 3/4cm speling voor en achter moet nog even ingekort worden ;)
[rquote=1897701&tid=111910&author=freek corsa]1300 turbo , dan ben je wel uniek :P[/rquote]
Hahah! jaja..
Jij hebt zeker nog wel wat liggen.. :PMisschien als ik een leuk nokkenstokje kan vinden dat ik wel weer voor een setje webers ga… :P
[rquote=1897692&tid=111910&author=freek corsa]Dat gaat de goede kant op, ga zo door :thumbup
Wat is nu het laagste punt onder de auto ?[/rquote]
Pfff…
Denk de uitlaat, maar daar zit nog genoeg speling!
1300S komt gelukkig niet zo laag te liggen :DMaar ik neig nu wel heel erug naar een 2 liter… :P
Of Dit 1300tje opleuken!Koplampen staan nu wel mooi trouwens :P
Licht kwam niet verder dan bovenkant achterbumper van degene voor me!Nee ze zaten echt vast!!
Zelfs een stang eronder gezet en de auto er op laten zakken, zat geen beweging in..
Verbaasd me niks als het nog de eerste waren, waarschijnlijk nog nooit los geweest :P -
AuteurBerichten