Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
15 december 2013 om 13:37 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183289
Brandstofpomp + filter nieuw gezet net als de lmm nu loopt de auto weer..
Echter nog niet helemaal storingsvrij, klopsensor moet ik nog aan werken, en het brandstoflampje blijft continu branden.Maar ik kom in de buurt van 100% perfectie :vertag haha
Kijken of ik deze week de originele astra opc velgen kan wegbrengen zodat die ook weer mooi worden.
Ook heb ik nog xenon gemonteerd, wat een verbetering zeg !Ik heb geloof ik nog lampen liggen, fase 2
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Ik denk dat je dit nooit voor 300 kunt laten maken…. dan ben je toch echt een goeie.. voor het geld wat het kost om te repareren koop je een andere f of wat anders.
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Oeps, kon dat niet zien op de telefoon
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
7 december 2013 om 16:15 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183288Heb hem het liefste nieuw omdat die in de tank zit en erg lastig is aan te komen, automaterialenzaak koste het met korting 230 euro’s
Maandag even informeren bij de dealer of ze hem daar wel op voorraad hebben.Vandaag in essen geweest en nog wat leuks voor de cali meegenomen
6 december 2013 om 21:35 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183285Ja ik hoop dat het daarbij blijft die krengen zijn verekte duur…
Begonnen met het brandstofrelais te zoeken, na meten, testen…bleek gewoon te werken.
Daarna eens remmenreiniger in de inlaat gespoten en hij sloeg meteen aan….Conclusie hij krijgt geen benzine, maar het relais schakelde wel.
Dus dat kon nog maar een paar dingen zijn de pomp,filter verstopt kabelbreuk…Tank eronderuit gesloopt, spanning had ik, dus konden we uitsluiten.
Pomp losgekoppeld spanning erop en……niks hmm nog eens met een hamer erop en daar ging die maar zo onstabiel als de pest.
Dus pomp kaduuk6 december 2013 om 19:16 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183283Wie had dat gedacht een haperende brandstofpomp…. nou de oorzaak is dus gevonden nu nog een nieuwe kopen.
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Blijf het toch onzin vinden…die belgische regeltjes..afgekeurd worden op een papiertje, alsof hij daar veiliger van word
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Die bus kan jou toch niet bijhouden
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Dan weet ik bijna zeker wat het is, haal je deurpaneel maar eens los en draai alles nog maar eens aan..
Heb het ook eens gehad toen zat er speling in de stangetjes en het slotKan met niet voorstellen dat het niet kan, kijk eens in je boekje.. miss moet je het slot naar een bepaalde positie draaien om de centrale deurvergrendeling te omzeilen
Ik blijf nog een paar jaar bij mun ouders wonen, dan kan ik hem ook wel veroorloven :D
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Lege accu zou niet uit moeten maken, dan kun je hem nog steeds met de sleutel openen en sluiten.
Al vaak naar je topic gekeken, erg mooi iets om trots op te zijn
4 december 2013 om 14:03 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183282Oke nu weet ik het niet meer hoor, eerst met defecte lmm en na reset auto starte de auto meteen, nu na het vervangen van de lmm en na een weekje stilstaan start hij helemaal niet…..
Ik krijg ook geen foutcodes behalve 12 maar die is altijd aanwezig.
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
Mooi dat is wat ik wilde horen :thumb
En al hernieuwde energie gevonden ? Zou jammer zijn als je niet meer verder ging.
Sent from my GT-P5210 using Tapatalk
25 november 2013 om 10:13 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183280ja dat had ik allemaal al gedaan, maar helaas lampje ging net weer branden, straks even opnieuw uitlezen.
na het verwijderen van de foutcode’s start hij wel meteen en loopt hij ook gewoon goed… voor even dan :(
23 november 2013 om 15:21 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183278ik heb hem net eens uitgelezen, en krijg de foutcodes 17 Knock signal circuit 2 – no voltage change (V6 models only)
en 73 Air flow sensor – voltage low23 november 2013 om 13:57 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183277oke nu loopt die weer niet, is zoiets ook te resetten of te omzeilen ?
23 november 2013 om 12:35 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183276hij loopt weer :D 1 slag draaien en hij liep, met de reservesleutel.
vreemd maar zal dus toch in de startonderbreking zitten… hopelijk blijft het nu weg..
23 november 2013 om 11:55 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183274pomp is volgens mij nog oke, heb hem net aan het lopen gekregen maar helaas maar voor korte duur +- 10 sec.
wel hoor ik zodra ik de auto op contact zet iets “kraken” alsof een relais blijft hangen. maar dat is maar een enkele keer.
zit er trouwens een startonderbreker in de calibra ? ik ga het nog eens proberen met de reserve sleutel.
23 november 2013 om 09:28 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183272Vandaag wilde ik beginnen aan een nieuwe einddemper te monteren,
dus ik verplaats de auto, het viel mij op dat hij redelijk hoog toerental draaide stationair maar verder niks aan de hand.
ik zet de motor af.paar minuten later moest ik de auto toch nog een keer verplaatsen en ik wil hem dus starten….
maar niks daar, accu spanning is nog goed, oliedruk is aanwezig, motor draait gewoon rond, bougie’s zijn gewoon bruin en niet nat, zekeringen zijn in orde… lijkt alsof hij geen benzine meer krijgt.kan iemand me helpen motor is een x25xe
volgens mij is die nu al 3x gepost op 2 pagina’s ;)
haha, ja uit 2003 net ook ff gekeken, hij haalde zelfs nog een zilvere calibra in
-
AuteurBerichten