Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zag ook een set bmw k100 bodies te koop staan die zijn de helft goedkoper dan van een hayabusa alleen ben bang dat de diameter weer te klein word.
Die zijn 35mm ipv 46mmOke dat is een goede tip :thumb
Ik zit aan hayabusa gaskleppen te denken die kun je splitsen van elkaar en die zijn niet zo duur
Stevige prijs, op de manier hoe ik het ga proberen kom je iets goedkoper uit maar kan altijd iets tegenzitten.
Waar krijg je die kit dan? Of doel je dan op die set van jenvey ?
Nice, als iemand meer info/ foto’s heeft graag
30 mei 2014 om 13:44 In reactie op: Brabantmeeting 2014 – a.s. zondag 22 juni 2014 in Breda! #18211078Ik kom waarschijnlijk ook :D
uhm mike ik weet het pas als ik het probeer, want zover ik weet is het nog niet gedaan in een cali dus het is een kwestie van proberen king:
klinkt enorm vet !, maar dat gaat inderdaad niet passen.
vandaag de eerste stap gezet voor het inlaat spruitstuk.verder nog gekeken voor de ecu, en ik denk dat het een verstandige keus is om voor een KMS MP25 zal zijn.
of zijn er nog andere suggesties?ik heb dit ongeveer in gedachten.
[youtube:2jsb56l4]http://www.youtube.com/watch?v=CnT_LXS88l4[/youtube:2jsb56l4]
[youtube:2jsb56l4]http://www.youtube.com/watch?v=FjY-GYwLYu4[/youtube:2jsb56l4]@lucas- wrote:
@petrolhead wrote:
Is niet bruin, zijn telefoon foto’s maar de kleur is goud maar dat is maar een coating die is er bij het contact oppervlakte al zo goed als af.
De schijven heb ik laten maken bij engelse mtec brakes.
De remklauwbeugels komen van LMF af.Oowja de klauwen krijgen nog een fatsoenlijk kleurtje xD
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met TapatalkZiet er wel tof uit! is het veel duurder dan een origineel setje schijven? En merk je echt harder remt? Zou ook wel iets voor mij zijn denk ik.
Heb helaas recent een ree voor de Calibra gehad. Gelukkig blijkt het een stevigere auto te zijn dan ik verwacht had want de schade valt mee.
Echter mag ik wel op zoek naar een nieuwe bumper in de kleur North Cape.Calibra vs Ree -> 1 – 0
damn dat zal wel schrikken zijn he, maar ik moet zeggen dat ik voor 4 schijven even duur uit was als dat ik hier 2 originele schijven zou kopen, het enige wat eigenlijk erbij komt zijn de beugels en die zijn wel wat duurder maar ik vind het het zeker waard, de coating is er nu af en ik voel een duidelijk verschil. ik ben er in ieder geval heel blij mee. en het ziet er tof uit :D
28 mei 2014 om 21:08 In reactie op: terug roep actie !! Opel GT heeft dodelijk contactslot #18223836Stuurslot lijkt me enger….
Een scoop of iets dergelijks is gewoon geen optie, uiterlijk moet origineel blijven.
Vandaar dat ik de onderste inlaat plenum van een vectra b wil gebruiken dan komen de kelken horizontaal te liggen.En uiteraard filters erop.
Dit topic is ook bedoeld om info te vergaren omdat er nog veel factoren zijn die ik niet weet.
@Haasje17 wrote:
Hier was ik ook benieuwd naar, maar ik zou dan nog een stapje verder willen en dan zonder ecu en dan draaien met rotor ontsteking.
Maar hoe regel je dan je brandstof als je zonder ecu gaat werken ?
Nog wat voorbeelden;


Heb even gekeken maar ook ik heb hier niks zitten, maar wel aan de bijrijderskant
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Ik zal komende week wel eens kijken want heb het volgens mij wel
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Is niet bruin, zijn telefoon foto’s maar de kleur is goud maar dat is maar een coating die is er bij het contact oppervlakte al zo goed als af.
De schijven heb ik laten maken bij engelse mtec brakes.
De remklauwbeugels komen van LMF af.Oowja de klauwen krijgen nog een fatsoenlijk kleurtje xD
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met TapatalkGoed bezig, welke maat velgen heb je nu dan ? 16 of 17 ?
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Stoelverwarming aangesloten, en de nieuwe veerpoten voorbereid met de verlagingsveren ,morgen maar eens wisselen.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Heb ze eventueel ook nog liggen voor je
Klopt, maar alleen met de 288 klauwen bij 284 past de klauw niet.
Je hebt nodig de beugels, ik heb ze van lmf koste ongeveer 120euro ex verzenden
En dan heb ik meteen performance schijven van de engelse mtec besteld en die waren ook ongeveer 120 euro ex verzenden.
Achter heb ik dezelfde performance schijven laten maken maar dan in de standaard maat 270mm.De blokken moet ik me nog goed over bedenken welke compound ik pak.
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
ik vond persoonlijk de gsi remmen ook niet echt geweldig op de astra, als je toch gaat upgraden kies dan voor calibra turbo klauwen met 4 gaats meriva schijven,
dan zit je op 284mm of 288 hangt af van type klauw.

of als je echt groot wil gaan, maar dat kost meer centen, moet je de remklauw beugels van een vectra i500 hebben icm calibra turbo of vectra 288 klauwen en dan zafira opc remschijven in 4 gaat, dan zit je op 308mm.
Pakketje uit engeland ontvangen met de vectra i500 remklauw carriers :D sneller dan verwacht
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Hofleverancier :D, maurice ik zou een cafe beginnen
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Vrijdag bij maurice op bezoek geweest
– raamrubbers gevonden
– tractioncontrol klep
– en een set veerpotenen vandaag de knoop doorgehakt, een set remzadels besteld zodat ik 308mm remmen kan monteren. :D
-
AuteurBerichten



