Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@corsa_c20xe wrote:
Brandstofpomprelais kapot denk ik. Zit bij mijn calibra in het zwarte bakje naast de rembekrachtiger.
Ik dacht juist dat deze in de deurpost van de bijrijder zat ?
Ja daar had ik op geboden en daarna werd de advertentie verwijderd.. :wtf .. en kan ze nergens vinden behalve voor 450 pond.
En dat is me iets teveel.Verlopig nog even de standaard ontsteking.
Eerst de rest maar eens uitvogelen. :angel
Heb weer een paar ribben verkocht en daarvoor in de plaats heb ik weer wat spul besteld,
Siliconen luchtaanvoer slangen met revotech ramepipes
2x spall ventilator dus beide originele worden vervangen.
Wat spul voor accu montage in de kofferbak, kabel heb ik al getrokken.Verder toch een set x30xe nokkenassen aangeschaft.
Nu zoek ik nog verstelbare nokkenas tandwielen, en een lichter vliegwiel.Is er al een stemtopic ?
Mooi werk :thumb
1 september 2014 om 08:31 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183320270pk :shock: daar teken ik voor :thumb
klopt, dat is een stuk makkelijker en je word gespaard van een hoop ongemakkelijke houdingen.
de ventilator gaat weg en er komt een spal of revotec voor terug indd aan de andere kant, alleen even kijken of ik de airco wil houden of dat ik dit ook eruit gooi.
maar ik zit vooral met de hoogte van alles, maar we zien wel waar het schip strand en waar de zaag erin moet :D
moet toch maar eens kijken voor een tweede autootje zodat ik deze langere tijd stil kan zetten.Fearless dat is zeker een goed idee, maar wel meteen weer extreem :shock:
wat doet dit met de stevigheid ?mochten er nog mensen zijn met v6 calibra onderdelen, ik zoek nog een origineel spruitstuk de mijne is vandaag gescheurd…. en de itb’s zijn nog niet klaar :sleeping


eerder deze week een beetje zitten spelen met een ander spruitstuk, maar 1 ding is duidelijk dat gaat niet passen king: :jerry


Vandaag testfit gedaan onder de motorkap en verbazingwekkend sluit deze ook nog.
alleen de airbox gaat niet passen.. :swear
dus daar moet ik even wat anders op verzinnen, miss is een gewone koude lucht toevoer al voldoende ?






achteraan, zeeën van ruimte :angel
30 augustus 2014 om 20:14 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183317Wil eigenlijk de motorkap origineel houden, of zo subtiel mogelijk.
Jammer mike, paste het helemaal niet ? Succes met de verkoop.
30 augustus 2014 om 19:35 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183314Klopt niet ideaal voor het circuit.
Met de throttle bodies is niet heel veel progressie aangezien ik aanzienlijk veel ruimte gebrek heb onder de kap,
Misschien dat ik een compleet nieuw spruitstuk maak.Morgen ga ik de boel eens onder de motorkap monteren en kijken hoe ik uitkom. Dus daar komen morgen nieuwe fotos van :thumb
30 augustus 2014 om 18:44 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183312bedankt, het een en ander is weer veranderd.
rol nu rond op 2 delige RH zw1 velgen 9 en 10j
pipo is momenteel de schroefset aan het maken,
en het eerst volgende is de uitlaat die aangepast word want kan het niet langer aanzien king:voor de liefhebbers ben ik ook nog bezig een orkest voor onder de motorkap;
viewtopic.php?f=113&t=185094en natuurlijk nog wat photographiques;





laat me even weten of deze toegestaan is, anders moet ik ff verder schieten/zoeken.

Inzending gewijzigd, zie pagina 2
Ik kan je niet helpen maar mocht je dat lichte vliegwiel kwijt willen, dan hou ik me aanbevolen :thumb
@MoiInActie wrote:
Wellicht heel simpel maar heb je al eens naar de bougies gekeken? Eventueel een paar bougies vervangen is een stuk goedkoper (makkelijker wil ik niet direct zeggen, de achterste 3 zitten heel rot) dan denken aan het vervangen van een brandstofpomp of iets dergelijks.
Hij geeft al aan dat het een brandstof probleem is.
Hou je maar vast voor de prijs van een originele opel brandstofpomp… verekte duur.
Dit word de filter alleen vrij lastig te verkrijgen. Ik kan hier een stukje gaas voorzetten om afbrokkelen tegen te gaan.

En dit zijn de boxen die ik inmiddels al heb.

Iemand nog tips voor stevige en goede slangklemmen ? Liefst rvs
En kwa luchtslangen, neopreen of siliconen ? Siliconen kan grotere temp verschillen aan.
Even een kleine update,
Het project staat zeker niet stil maar snel gaat het momenteel ook niet… :hmmz de kosten lopen momenteel exponetieel op king:
En het moet wel leuk blijven.De pipercross airboxen van 100mm zijn beide eindelijk binnen.
Ruimte in de motorruimte word een probleem daarom ga ik minimaal de accu verplaatsen naar de kofferbak om een beetje ruimte te krijgen.Verder moet ik de electrische fan verplaatsen of vervangen aangezien de airbox hiertegen aan komt.
Denk dat ik een spal fan pak.De gaskleppen zijn inmiddels ook gekoppeld en heb de brandstofrails + bekabeling gefatsoeneerd.
Ik hou jullie op de hoogte :thumb
Mooi stuurtje, stuurbediening ook werkend ?
Vandaag een set RH zw1 velgen aangeschaft voor de cali 17×8 en 17×9
benzine toevallig op ? king: storingslampje is normaal volgens mij omdat hij niet aanslaat.
even kijken of de brandstofpomp nog loopt, heb ik ook al gehad.caution may eat small pets !!!
:D voorlopige inzending

Thanks voor de tip in ieder geval, blijf straks met de 2.5 cams rijden king:
Deze week ga ik de onderlinge klepbedieningen verlengen en een systeem maken om de banken te koppelen.
Heb alles al op papier staan nu nog ff maken :wubik vind hem dik :thumb



-
AuteurBerichten

