Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en het is niet je interieur filter die nat/vochtig is ?
@Vauxhallfan wrote:
@petrolhead wrote:
die platen zijn gewoon nog nieuw te krijgen, maar risico’s zijn voor jezelf…
en of het mooier is … :hmmzIk heb ze nog nergens tegengekomen. Je kan ze wel krijgen met zwarte band eromheen met het GAIK lettertype en dan zonder EU band maar de platte oude met de iets grote letters zijn voor zover ik weet nergens meer te krijgen, de platen mss nog wel bij een funplaten winkel maar de sjablonen van het oude lettertype zijn volgens mij vernietigd……
bij mij op het werk ( automaterialenzaak ) drukken we die nog gewoon, alleen nu je het zegt is dat wel met het nieuwe lettertype, maar wel gele platen zonder rand.
blauw en zwart doen het goed samen neem dan trouwens alle klemmetje in een keer mee als je gaat spuiten. :thumb

wat had je dan in gedachten ? vind 300 niet te veel ( blijft veel geld )
c20xe gaan voor stuk meer de deur uit :Pmiss interessanter voor jou om te kijken naar een c20ne ? goedkoop en veel voor te vinden.
sjit, die van mij lijkt ook te veel op peter zie ik nu…
originele onderlip wat breder, zwart dakje, slot weg ( en ik heb luxus ook nog weg ) :Pnaa geen zin meer om opnieuw te beginnen ik zend hem gewoon in.

@astraTD wrote:
@black pearl maastricht wrote:
gisteravond kwam er een blauwe astra gsi langs.reed richting geusselt .
was volgens mij gsi racer,was rond half 9. had in ieder geval een goed geluidStaat in de beente in Heugem.
Kom er dagelijks, zal eens foto maken.
Lijkt inderdaad sprekend op die van Michael (gsi-racer)
kom ik ook wel vaker tegen in eijsden, weet alleen niet wie het is… zwaait wel altijd vriendelijk king:
@dion87 wrote:
@TerryB wrote:
@harrynijhof wrote:
Haha, forumlid Terry denkt nu vast: ik wil ook zo laag.
Haha airride is vals spelen, ik ga binnenkort zo laag zonder air;)
maar valt er dan nog mee te rijden? :hmmz
Form>Function :agent
die platen zijn gewoon nog nieuw te krijgen, maar risico’s zijn voor jezelf…
en of het mooier is … :hmmzeen 16v :wub anders wil ik hem wel :P mits het een c20xe is voor een mooi prijsje
wel leuk idee ! Brabanders zijn altijd gezellig. :D
automaterialen zaak kan ze meestal ook nog drukken, tenminste wij wel.
persoonlijk vind ik het ook niet mooi.
ziet er goed uit Ray :thumb
ik wou dat ik geen airbag had :D eerste autootje had het ook niet
verwijderd door beheerder ivm een te lange url
220 PK uit een 2.5 door een sportfiltertje ?
Nee joh, dat komt door de bumpers :jerry
stuur van een astra f ? of is die ook in een calibra geleverd?
verder de gaten in de deurpanelen :puke
2 verschillende kleuren
2 verschillende velgen
vocht in de achterlampenzal maar stoppen, krijg kramp in mijn polsen :vertag :puke
@astra GT wrote:
lekker bezig met een hele mooie astra :thumb
maar is het met zo’n snelheden een enkele ruiten wisser niet een optie ( zag dat ie toch wel een stuk omhoog kwam )verder een dikke astra…..
Hij heeft al een enkele wisser, en die staat standaard al zo’n stukje omhoog.
Bumper is wel gaaf maar die gril niet ( ziet er erg goedkoop uit vind ik ). hier in Maastricht rijd er ook eentje rond een rode.
Hele gave Astra coupe.
Dat is eigenlijk de eerste keer dat ik de kont van een G coupe mooi vind :thumb maar dat is natuurlijk persoonlijk.haha en terecht, kan die opeens wel stoppen met bellen.
ik doe het zelf altijd met bandenzwart, lijkt op inkt werkt uitstekend en blijft lang diep zwart alleen oppassen de lak want krijg je zwarte strepen
@nova1.6 wrote:
Kent iemand deze Astra?
Heb wel interesse miss dat iemand meer kan vertellen over de staat?http://link.marktplaats.nl/674324988″ onclick=”window.open(this.href);return false;
ik ken hem niet, anders meld je eens aan op astragsi.nl daar kunnen ze je wellicht meer info over geven.
soo dat is nogal wat olie, waar lekt hij dan ? of weet je dat niet
klopt loopt als het ware exponentieel, ik zie dat je ook turbo klauwen hebt die hebben een zuiger van xx mm en die van je crx zal waarschijnlijk ook kleiner zijn waardoor deze sneller kan “bewegen”en dus sneller aangrijpt.
maar dit weet ik niet zeker miss dat iemand dat kan bevestigen of ontkrachten.
https://vimeo.com/64983970″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat is volgens mij niet echt een probleem maar is over nagedacht, ik meen me te herinneren dat het te maken had met het doseren van de remmen door de grote is slag is veel nauwkeuriger te remmen in plaats van met 1 cm al vol in de remmen gaan.
weet niet wat je hieraan kunt veranderen mocht je dat nog willen.
-
AuteurBerichten