Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Onderbroekie wrote:
NICEE!!
Wat voor achterlampen heb jij??
ROOD-WIT HELDERE LED ACHTERLICHTEN CORSA-B
van GM-tuningparts.nl zijn dat ze…Zeer bruut :jerry meer :kewlpics ?
Hee nou je het zegt, best een goed plan…
mocht je geen zin/tijd/geld hebben voor vochtvreter :P
Kun je ook rijst in (bijv.) een sok doen, vreet ook vocht ;)eerst helemaal niet aan gedacht :P
@jeroenk wrote:
@PeterNoFear wrote:
Eindelijk weer eens een plaatje van mij die níet in de 1e post wordt geraden :P
Doe je erom zeker :jerry Ik heb de moed al opgegeven. Wel heeeeel veel soortgelijke gevonden, maar 0 met deze kleurstelling :{
Even goed zoeken…
Eindelijk weer eens een plaatje van mij die níet in de 1e post wordt geraden :P
@jeroenk wrote:
@PeterNoFear wrote:
@jeroenk wrote:
Hmm.. ziet er uit als iets wat met Le Mans mee heeft gedaan…
Zo komen we er niet he?
zeg je bij al die anderen: ziet er uit als iets wat op de weg rijd…:jerry
Niet zo brutaal, ik zal kijken of ik wat tijd heb om te zoeken :jerry
Okee, ik wacht wel :thumbup
Je kunt er een inbus in rammen, of een platte schroevendraaier met de zelfde doorsnee proberen…
@Danisnel wrote:
@lambo452 wrote:
ik neem aan gewoon condens..
dan zit er vocht in je koplamp.. haal hem eens uit de auto en leg hem eens een paar uur op de kachel..
als het goed is (en de kachel heeft aangestaan) is het vocht er nu uit.. zet hem er weer in en het is over….
echter komt dit vocht niet zomaar in die koplamp. dus wellicht ergens een kitrandje lek of de dop zit er niet goed op…
succes ermee!!
Dat is een aardig karwei, aangezien de hele bumper daar voor er af moet.
Maar dat levert een probleem op want de schroefjes/torxjes zijn doorgedraaid.pak de flex…
nee echt serieus, kun je van die torxjes geen platte maken door ze in te slijpen?
@jeroenk wrote:
Hmm.. ziet er uit als iets wat met Le Mans mee heeft gedaan…
Zo komen we er niet he?
zeg je bij al die anderen: ziet er uit als iets wat op de weg rijd…:jerry

:thumb ff zoekennn
@wim-v6 wrote:
nog niet helemaal op de top:

Ik vergeet erbij te vertellen, dat het voor mijn vectra meer is, Hoe Hard GING je Opeltje..
Willem
Helaas, maar gelukkig ging het niet zo hard als op deze foto, dan had je dit denk ik niet meer kunnen posten…
Eerst was ik boerenknecht, daarna via stage een jaar bij Opel/Chevrolet Liewes in Roden gewerkt (zaterdags),
daarna heb ik een half jaartje bij c1000 in Leek gewerkt en nu bij mijn vader zijn eigen bedrijf A. Kroes Installatietechniek te Een.
Daarnaast beun ik nog een beetje aan brommers en af en toe wat aan auto’s.
Doe een VMBO opleiding, volgende week examens, en daarna tot september vakantie :thumb ,
daarna ga ik een opleiding installatietechniek in Groningen volgen.king:
Niet de verwarming op 35 zetten dan natuurlijk zonder ondergrond, leg hem eerder een dagje in een vensterbank boven een verwarming.
@Wesley12111991 wrote:
@ peter, voor inderdaad heldere koplampen, en achter rood heldere achterlichten, zo stonden ze omschreven op de website waar ik ze gehaald heb, vind ze wel goed passen bij mijn auto, vooral bij de kleur !
Ja ik vind het ook heel net staan, zit er zelf ook aan te denken om ze te kopen.
Maar eerst m’n autotje zoveel mogelijk roest-vrij maken.ja maar z’n naam zegt het al, hij houd zich denk ik stil :angel
@*Jurgen* wrote:
@PeterNoFear wrote:
Hoe ontlucht je zo’n systeem goed dan?
gewoon rad vullen, en zo steeds een slang er aan, vullen, aansluiten, volgende slang, vullen aansluiten, en zo door?
zo doe ik het wel altijd bij de brommertjes… :thumbOntluchten stelt geen kont voor, koelvloeistof in het potje totdat het op het max niveau zit, auto starten en blijven bijvullen. Kachel helemaal open zetten trouwens. Op een gegeven moment zakt het niveau ineens weg, dan is je thermostaat open. Dan weer afvullen tot max en dan moet het goed zijn ;)
Ooh okee dan, werkt bij die brommert van mij niet zo :P, zelfs op mijn manier zie je in de omhoogstaande bochten (doorzichtige slangen) nog bubbeltjes zitten.
Hoe ontlucht je zo’n systeem goed dan?
gewoon rad vullen, en zo steeds een slang er aan, vullen, aansluiten, volgende slang, vullen aansluiten, en zo door?
zo doe ik het wel altijd bij de brommertjes… :thumb@b corsa wrote:
@PeterNoFear wrote:
@b corsa wrote:
nee het is geen gsi tje
het is gwn een 1,4
maar ik ga hem opknappen en er komt wel een gsi in
en me interieur is ook wel netjes maar ik maak mij dashboard wel weer zwart alleen het midden blijf witmvg
okee dan 60,82 of 90 pk in die 1.4 van jou? :agent
Dash weer zwart omdat het weerspiegeld in de ruit?hij heeft 60pk
en ik doe het dashboard inderdaad weer zwart voor de weerspiegelingOkee dan :jerry
@b corsa wrote:
nee het is geen gsi tje
het is gwn een 1,4
maar ik ga hem opknappen en er komt wel een gsi in
en me interieur is ook wel netjes maar ik maak mij dashboard wel weer zwart alleen het midden blijf witmvg
okee dan 60,82 of 90 pk in die 1.4 van jou? :agent
Dash weer zwart omdat het weerspiegeld in de ruit?@jeroenk wrote:
@Andre_Ede wrote:
@PeterNoFear wrote:
:cry ik ben goed in raden, maar m’n plaatjes worden te snel geraden…
Misschien helpt het als je de bestandnaam zo veranderd dat het MERK er niet in staat :-)
:jerry :jerry :jerry Nu je het zegt :thumb
Maar jongens, dit is een brilliance, die naam heb ik ingevoerd om jullie te misleiden :jerry
Wesley:
Ziet er zeker vet netjes uit, alleen het hoesje van de kentekenplaat vind ik niet zo…
Maar wat zijn dat voor lampen? voor helder & achter chrystal nog wat?Chris:
Is dit een GSI ofwat?
Interieur is volgens mij wel okee!@jeroenk wrote:
@Andre_Ede wrote:
@PeterNoFear wrote:
:cry ik ben goed in raden, maar m’n plaatjes worden te snel geraden…
Misschien helpt het als je de bestandnaam zo veranderd dat het MERK er niet in staat :-)
:jerry :jerry :jerry Nu je het zegt :thumb
Waar zie jij het merk van deze auto in de bestandsnaam? king:
:cry ik ben goed in raden, maar m’n plaatjes worden te snel geraden…
-
AuteurBerichten