Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Lekker dan, stel dat je dan 10 jaar later nog een boete krijgt, moet je ‘m dus ook nog betalen…
:wtfZijn remklauwen van 13″ geventileerde schijven even breed als de remklauwen van 13″ massieve schijven?
Gaat om de corsa b.Alvast bedankt :thumb
Ja, kabelboom netjes maken en aansluiten, aandrijfassen er in, vloeistoffen er in, zorgen dat hij netjes loopt, en verlagen.
Hangt van de staat af, ik zou me over dat motorblok totaal geen zorgen maken, die zijn onverwoestbaar.
Een Kadett wil wel flink rotten, deuren, dorpels, spatborden zijn vaak slecht, onder bij de pedalen en de bodem.
Ook achter de achterwielen zit vaak het nodige laswerk.Voor 400 kan er weinig mis zijn, als er nog wat apk op zit.
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Bobine is goed, want hij heeft vandaag gelopen!
Nu “even” de benzine toevoer goed regelen, dan komt er een einde aan!Er staat 12v op, zal wel even uitzoeken hoeveel er op moet staan, bedankt voor je reactie!
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
@juruca wrote:
uuuhhh > Nee, niet verlaaagd…
Maar hoe kunnen ze dat in de garage dan wel ???? :???:
Ik dacht dat je sporing zei, maar je zei wielvlucht, mijn fout ;)
Bij de garage hebben ze daar apparatuur voor, en daarmee stellen ze hem goed in.
Bij andere auto’s is de wielvlucht vaak ook instelbaar, bij een corsa a/b niet.
In principe kan de wielvlucht dus ook niet verkeerd staan, tenzij er schade is geweest wat niet (goed) hersteld is.9 mei 2014 om 15:46 In reactie op: Olie verbruik astra g 1.6 8v na reperatie toch niet verholpe #18232855Lekker verwarrend zo, 2x black astra op Opel-forum… :jerry
Carter ontluchting zit op je kleppendeksel, en gaat naar je luchtfilterbuis.
@joop1970 wrote:
Die kun je alleen standaard niet stellen bij een corsa B als het teveel is, moet je met camberbouten gaan werken of sleuven in je veerpoten maken.
Tuurlijk!
Foutje…
Is de auto verlaagd?Hij krijgt brandstof, maar de vonk is heel slap.
Even nieuwe kabels proberen, vanaf de bobine is hij wel goed.Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Keurig :grin:
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Lekker aan het starten geweest, doet het nog niet, er lekt 1 injector een stukje retourleiding.
Morgen weer verder!
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Nee kun je niet zelf corrigeren, je zou de auto moeten laten uitlijnen.
Kost je +/- €50.Merkloze after-market lagers, klinkt mij persoonlijk niet heel goed in de oren.
SKF lijkt me wel een beter plan.Dat moet je mooi op een ander forum bespreken :jerry
Dat is wel goed
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Topsnelheid dus.
:jerry
Haha! Peter met z’n country tourer! Die houden we er in!
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Stoer karretje
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Eindelijk het GSi project afgerond:


Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
@ivartje wrote:
Netjes hoor!
Bedankt!
Ben vandaag met de bekabeling bezig geweest, geen foto materiaal eigenlijk…Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Ha broertje!
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Ik heb niet echt behoefte aan stuurbekrachtiging, maar welk omega blok bedoel je? Nooit 1 gehad
:PVerstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Sorry Kip :cry:
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Gister een vette F in Roden,
Op witte opel lm’s
Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
-
AuteurBerichten