Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Eigen keuze, maar is wel sonde van je voorruit als je wat krijgt :P
@KadAstra-EF wrote:
@PeterNoFear wrote:
Jongens, als we over golfjes willen praten: http://vwforum.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Aangemeld :jerry :jerry
Rik :D
Haha! :jerry
@gsi rudi wrote:
hier kun je het meeste lezen zonder aan te melden. Bij audi wordt je er naar 10 topic gelezen te hebben verplicht om aan te melden :D
Wat moet jij bij audi? :hmmz :jerry
18 september 2012 om 13:46 In reactie op: wielbouten voor LM velgen hetzelfde als voor stalen velgen #18066940Okee! Wel even laten weten hè ;)
Jongens, als we over golfjes willen praten: http://vwforum.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
17 september 2012 om 20:19 In reactie op: wielbouten voor LM velgen hetzelfde als voor stalen velgen #18066938Als je bolle wielbouten hebt voor je steelies kan dat niet op lichtmetaal.
Lichtmetaal is (bijna) altijd conisch, die kunnen dan wel weer op staal.Conische wielbouten moeten altijd gelijk lopen met dat van de velg.

Bol kan op staal, niet op licht metaal.
Conisch kan op licht metaal en op staal.Zeg, waar blijven die plaaties, heb de email inbox vol met die domme golf!

Okee, we zullen eens kijken ;)
Bedankt weer Wim
Okee, zal er nog effe naar kijken dan ;)
’t is wel jammer als dat het niet is, blokje heeft net een nieuwe distributie, en is voor zover ik weet helemaal droog.
Okee, hoe herken je een versleten nokkenas?
Lijkt me makkelijker daar een andere/nieuwe in te zetten als er een ander blokje in te lepelen.@robert_corsa wrote:
ach, er rijd hier een gans verotte bmw 316 rond die al 10 jaar tikt als een malle.
zelfs zonder olie gebruik.Dat bedoel ik, en als BMW het 10 jaar kan, kan opel het 20 jaar :jerry
We gaan het zien, als het zover is, begin ik wel weer even te zeuren :P
Is een kabelboom zo makkelijk om te switchen dan?
Kun je d’r nog ff wat info bij geven verder?Alvast bedankt!
Is een SE blok kwa kabelboom hetzelfde als een NZ dan?
Waterpomp is nog geen 150km oud, dus die gebruiken we sowieso weer.
Als het huidige blok meer begint te tikken gaan we swappen.
Er zijn gevallen die 4 jaar door hebben kunnen rijden met zo’n tik.Dus een nieuwe riem, waterpomp wel weer opnieuw gebruiken. (?)
Hangt er ook een beetje vanaf wanneer de 1400 het begeeft, het kan wel een jaar duren heb ik gehoord.
Maar past de d-riem ja of nee?Ik wil net zeggen, heb hetzelfde gehad met de corsa, was ook de accu, overstarten en klaar.
Ziet er netjes uit, wel ff opel-naafkappies zoeken dan he ;)
Rijden nu in een rode astra f :(
Leenauto, corsa begon ineens te tikken, met een af-en-toe brandend olielampje…
en ja de olie was wel goed op peil! :jerryIn Nieuw-Roden vandaag 2x een gezien met sidebars + gepolijste dakdragers :P
@vectra208v wrote:
vanmorgen om 8.45 in Nieuw roden een rode B met leuke 15″velgjes…..volgens mij de broer van PeterNofear uit nietap
Akkoord!
We zagen jou ook, maar iets te laat, wel ’n leuk geluidje :PVoor zo’n kappie moet je ff op de sloop kijken, kun je wel wit spuiten ja ;)
11 september 2012 om 13:50 In reactie op: Vriendelijk verzoek voor Fotosoepje + poll dus stemmen ya’ll #18064354Linkie: http://www.autostyle.nl/cm-c372.html#” onclick=”window.open(this.href);return false;
€21 per veer, hele auto omlaag voor 85 eu ofzo :P11 september 2012 om 13:45 In reactie op: Vriendelijk verzoek voor Fotosoepje + poll dus stemmen ya’ll #18064353Bij autostyle heb je van die klemmen te koop, die zet je om je veren, moet je 2 per klemmen per veer hebben, geloof rond de 15eu per stuk… :)
Dikke wagen Bug Killer! :jerry
meer :kewlpicsVoor zover ik weet heeft de x12xe geen 75 maar 65 pk ;)
Onze c14nz:
Zat een tikje in het blok, klonk niet ernstig…Vandaag distributie vervangen, we wisten niet wanneer die gedaan was.
Bleek dat de waterpomp aan het overlijden was, en de distributie waarschijnlijk nog origineel was!
De v-snaar had ook scheuren, dus zou me niks verbazen als die ook nog origineel is.Nieuwe distributie, nieuwe waterpomp, en nieuwe v-snaar… na 185000 km.
Het stond al een tijdje in de planning maar we waren nu volgens mij net op tijd :PHij heeft 40/30 er onder, vind voor niet laag genoeg.
Hij koopt 60/40 er bij, en wisselt de voorveren, dus de 40 met de 60.
Heb je de 40 voorveren niet meer onder de auto, en de 40 achter ook niet.
Heb je dus 60/30 onder de auto, en 40/40 als set :PHaha, ook dat nog!
:kewlpics
-
AuteurBerichten