Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Maar als je dan zoveel geld hebt, kun je ook een vette opc kopen :P
Okee dan, ben ook van plan om een powerbox te plaatsen, het zou fijn zijn als de gasreactie ook nog beter wordt :jerry
Ze moet ook bang zijn voor elk stoeprandje, als ze ook schade rijdt! :swear
hahaha :jerryMaar wim, werd de gasreactie van je combo x16xe ook merkbaar beter toen die powerbox er op kwam, of heeft er nooit een std. inlaat opgezeten?
En ja je moet veel veranderen maar ik weet niet wat allemaal precies.
Er is iemand op ’t forum met een corsa B V6, op kenteken (211 pk?), dus dan moet het wel kunnen.
@alaintrines wrote:
Hahahaha, ik woon 5 km boven maastricht, dus Astra TD je zult me wel eens tegenkomen :jerry :jerry :thumb :thumb

Die 3 zie ik elke keer als ik de pc aanzet :wub

p.s. Jou insignia blijft een lekker ding :wors :wub
Lees net dat er wat werk in zit om front te swappen maar het wel mogelijk is, maar als je een v6 in een tig legt, kan je ook een corsa frontje d’r op maken :jerry
Zijn die frontjes niet op de 1 of andere manier om te swappen?
Ja maar ik heb het zelfde probleem met die GSi ook wel hoor, toen hij nog liep :’)
Als ik snel het gas vol intrapte en drekt losliet steeg hij langzaam een klein beetje (3000?) in de toeren en viel langzaam weer terug.
Doe ik dat in de c16nz gaat hij direkt mee, opzich veel prettiger, is natuurlijk een kwestie van wennen.Dat dacht ik al omdat er geen onnodige einden inlaat tussen zitten maar direkt luchtfilter, gasklep, inlaat is.
Staat nog een op marktplaat voor 250eu en 1 voor 200 , nieuw kosten ze 550.Kan ook best zijn dat ik het fout heb, maar dat dácht ik.
Iemand anders kan dat vast vertellen die er bijv. een Mantzel powerbox op heeft.Als geld niks uitmaakt kun je er wel een v6 in leggen.
Of een turbo blok uit een OPC ofzo. :jerryVoor elk blok dikker als de 1.6 16v x16xe moet je lassen geloof ik, omdat de ophangpunten anders zitten.
Komt volgens mij omdat hij vanaf je luchtfilter alle lucht een compleet rondje om je blok laat lopen, volg je luchtfilterbuis maar eens, dan gaat hij naar je gasklephuis, en dan de rest dan je inlaat.
Het laatste deel van je inlaat zijn die buisjes boven op je blok, deze zitten dus (bijna) naast je luchtfilter, maar het gaat allemaal met een gigantische omweg, ik denk dat het daar door komt.
@black_astra wrote:
@PeterNoFear wrote:
Stond te praten met een kameraad, aan de rechterkant stonden we, een groene G 5drs op 3 parkeerplaatsen, ik was op m’n fietsie :jerry
Dat zag ik wel. Hij komt ook uit,marum geloof ik
Klopt helemaal!
Vind dat nou echt een gaaf bakkie, en leuk bij het stoplicht :jerry
vervelend, thermostaatje stuk denk ik…
Moet je me wel even accepteren he hahah
Netjes, heb vandaag ook een corsa gezien, met precies zo’n zelfde lip :jerry
Toegevoegd, denk dat we zondag wel effe komen kijken
@KadAstra-EF wrote:
Nou juh ? :wtf
Ja, een 5-deurs Corsa B is heel mooi hoor :wub :wubRik :thumb
Dít! is een mooie corsa 5-deurs:
http://link.marktplaats.nl/628647849″ onclick=”window.open(this.href);return false;Stond te praten met een kameraad, aan de rechterkant stonden we, een groene G 5drs op 3 parkeerplaatsen, ik was op m’n fietsie :jerry
Ik heb geen idee, misschien eens bij een dealer vragen als je hier geen antwoord krijgt.
Graag wel het antwoord hier dan neerzetten, krijg het ook niet voor elkaar :$Net een zwarte astra g 5 deurs, embleemloze grill met xenon gespot.
In Leek, bij het politiebureau ri. NietapJa ik heb wel facebook :jerry
Ook op de manier zoals jij zegt dat ik hem moet zoeken, kan ik hem niet vinden, helaas.
-
AuteurBerichten