Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@OpelRobin wrote:
Goed bezig! mooie overkapping erbij :thumbup
Ja, dit is tijdelijk leuk.
M’n pa heeft een mooie loods achter het huis, maar op de plek waar nu de GSi staat, staat normaal een caravan.
Die caravan staat nu bij een schade-hersteller, heb ik begrepen.Als het allemaal meezit heb ik straks 100m² aan sleutelruimte, dat is natuurlijk nog mooier, altijd binnen, altijd droog.
Maar dat is nu nog verhuurd, wachten totdat die beste man vertrekt (is wel de bedoeling, ook van zijn kant)@ivartje wrote:
wel een GSI netjes man,houd ze in ere en onderhoud hem goed en rijd er voorzichtig mee ! foto komt morgen pas :thumb ,moest aquarium ff schoonmaken (zijn belangrijkere zaken),en morgen weer cruise control setje en ruitenwisser met interval ophalen voor de gsi :ass
gr
Ik ga m’n allergoeiste best doen.
Ik wou hem rollen…
Maar begin toch echt heel erg te twijfelen, hij heeft 1 giga rot plek in het rechter achter spatbord, voor de rest is ie wel hard.
Wou hem ook voor de meeting in duitsland klaarmaken, zal hem wel niet worden denk ik.Zal ik hem laten spuiten, of eerst rollen en dan later laten spuiten?
’t Is inderdaad een GSi, daarom heb ik hem ook in de opwinding gekocht (snelle wagen jippie).
Bleek bij rustig worden en beter bekijken wat slechter te zijn, maar we gaan hem op de weg houden!
Vind het sonde als hij weg zou gaan.
Zoveel mogelijk terug naar origineel, vind dat toch het netste.We gaan kalm aan door ;)
“mooi” (?) alarm stickertje zoeken, en die d’r overheen plakken misschien?
Ja zeg het maar, ik zou het niet weten, vroeg het me ook wel af.
Gelijk heb je ;)
Helaas hebben we nu een lampje van een omega/vectra dus die regel gaat niet meer helemaal op :jerryja, paar mooie streepjes langs de auto, vet hip!
:jerry :jerry
Kan het ook niet via KVK op de 1 of andere manier, m’n pa heeft een bedrijf.
Ook bestickering, maar hij kreeg al brieven voor die tijd…Maar we gaan wat -offtopic , excuses
Naja, m’n pa heeft een vivarop van 2004, en daar krijgt hij al een paar jaar een stuk of 6 brieven p/j voor, ook export.
Kan d’r geen pijl op trekken, en hoe ze ook aan die gegevens komen?
Hoor het wel vaker…@jeroenk wrote:
Als je ’t eenmaal weet is het dikke prima in mijn ogen. Vind het een stuk beter bereikbaar dan op de “hemel” zitten graaien :)
Je hemel blijft ongetwijfeld ook netter, maar het nadeel is wel, de bijrijder moet de bestuurder vragen om het binnenlampje aan te zetten.
:jerry
En elk nadeel heeft z’n voordeel, mocht de bestuurder daar geen zin in hebben, gaat het feestje over, haha
Laat hem shoarma meenemen, altijd lekker! :jerry
Ja wordt leuk voor de reconstructie haha, ben benieuwd haha
Dat klopt, maar ik weet niet hoe de bestrating bij hun thuis ligt, maar als hier een auto staat te druppen op de dam, hebben we wel iemand boos :jerry
@astraTD wrote:
Keer goed schoonspuiten van onderen, en dan dag erna kijken waar de druppel hangt. Kan ook pakking zijn van het motorblok.
Je wilt niet weten hoe de mijne lekt.. op de dag van de apk goed schoonmaken met de hogedruk..
Ik zie dat je van Maastricht komt, kan eventueel ook wel voor je kijken.
Ja natuurlijk, ik loop wel direkt te roepen wat ik denk dat het is, maar misschien is het wel wat makkelijker/goedkoper.
:thumbup
Okido (Y)
zie ze wel verschijnen :)Ai, das een keerringetje en volgens mij is dat een dure, want dan moet de hele bak er achter weg.
Prijzen weet ik niet, verschilt naar wat voor garage je gaat (beun/dealer/service/etc)Hangt er vanaf wat er lekt.
Kan overal wegkomen.ahjoh, gewoon op ’t dak kitten!
:jerry
Ja dat klopt :jerry
Maar m’n auto staat er zo bij, voor als je het nog niet wist, haha:

Dus nog lange niet klaar, en het eerste is een keuring, daarna ga ik eens met die mistlampen kloten ;)
Wil eigenlijk een originele bumper verbouwen :DMooie crossa’s weer hier!
koewl, weer bedankt ;)
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-CORSA-B-1-4-SPORTEX-4-BRANCH-EXHAUST-MANIFOLD-/230799385463?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35bcb72377″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat is een spaghetti voor een 1.4 8v
Is deze trouwens ook geschikt/hetzelfde voor de c16nz? (1.6 8v)
@trashmetal wrote:
Spaghetti’s voor smallblock 8v’s zijn bijna allemaal het zelfde
de originele pijpen zijn anders
een c14nz komt onder spruitstuk in enkele pijp
een c14se c16se onder spruitstuk in dubbele pijp, en word bij de kat pas enkelOkee bedankt, weer wat geleerd ;)
Okee, dus dubbelop is niet beter?
Een spahetti van een c16se is niet beter als die van de c14nz?
Wij hebben namelijk de c16nz en willen wel wat pit er bij, maar als er een spaghetti op komt,
heeft het dan zin om de spaghetti can de c16se te kopen, die van de c16nz, of zijn deze gelijk?Denk dat ik de vorige eigenaar ken, was een heeeel bruut auto’tje, ATS classics er onder, mooi laag.
En idd doorgelaste motorkap.Hij heeft hem bij een dealer ingeruild op een Astra G Coupé ;)
Verder helemaal standaard?
-
AuteurBerichten