Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
13 oktober 2014 om 21:36 In reactie op: past de turbo van een astra f 1.7td op een astra g 1.7 td? #18209959
He, verdikke…
Maar de bloksteunen die er aanzitten, zijn die wel passend op Opel?13 oktober 2014 om 18:21 In reactie op: past de turbo van een astra f 1.7td op een astra g 1.7 td? #18209957Wim!
Om hier even op terug te komen, is een 1.7TD Isuzu een big of een small-block?Denk inderdaad dat je vlotter overleden is.
Stoer ding!
Elk jaar staan er een aantal op Oschersleben, zelf ook al zitten denken ooit 1 te importeren.:thumb
Bedankt!
Inmiddels zit de dakkoffer er niet meer op, is af en toe leuk, niet voor altijd :thumbInmiddels weer wat andere kleine dingen gedaan, maar ga inmiddels na een X-aantal weken weer naar school, dus wat minder vrije tijd :P
Bumper zit nu beter vast, het één-en-ander in de ML gezet, en wat plekjes bijgespoten :thumbupDikke bak ja, die Kadett met dat 15″ staal
Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Ik ben een semi-actief member van CarThrottle, dus dit moet ik even delen.
https://www.facebook.com/thecarmemes/posts/738466176209160″ onclick=”window.open(this.href);return false;Totaal onverwacht, maar voel me zeer vereerd :wub
x16szr is in de basis het zelfde als de c14nz.
Hij heeft alleen 200cc meer, een EGR klep en een elektronisch gaspedaal (volgens mij).
Tikken komt omdat de olie naar boven gepompt moet worden na stilstaan.
Als het 5 minuten duurt zou je kunnen overwegen eens olie+filter te vervangen ;)Door een power-filter gaan ze inderdaad meer verbruiken, en hebben ze minder vermogen (zoals deze geplaatst is)
Mooie auto verder :thumb
Mooie gadget, niet voor dagelijks:

Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Onze B in onderdelen te koop gezet helaas.
Verder niks ;)Achterklep volledig in kleur, nog even blanke lak en polijsten, dan kan hij er weer in.

Hij staat ook al een tijdje op E Kadett poten voor.
Heb kokos matjes gekocht :grin:

En heb een GTE tellerbak geplaatst

Dat was het eerst weer
Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Sowieso een heel vet project, mooie sleeper!
–
Nog even terugkomend op de RDW keuring.
Heb mijn Kadett Station om laten keuren naar een 1.8 GTE motor.
Hierbij heeft hij mijn voorste aslast gewogen, en de complete auto.Daarna heeft hij gevraagd hoeveel liter tank er onder zat en hoe vol hij was.
Een halfvolle 50-litertank heb ik hem verteld, er werd 25kg van het totaal gewicht afgetrokken.
Dan nog wat correcties door de beste man en heb hem nu als 940kg op kenteken staan.
Reservewiel had ik er niet in.Verschilt kennelijk heel erg wie hem keurt.
Ik kreeg later een steekproef bij de APK en die man begon over de bevestiging van mijn retourleiding,
terwijl zijn collega 2 weken daarvoor nog alles dik in orde vond.
–Het is al mooi dat hij op kenteken staat als V6 natuurlijk, en nog in de zelfde gewichtsklasse ook nog :jerry
Las ook ergens iets over een V6… :jerry
En de reacties zijn weer 100% naar mijn verwachting.
De naam Volkswagen valt, en een deel begint de toetsenbordridder uit te hangen met ongerelateerde feitjes over VW.Als we allemaal gelezen hadden:
“Het betreft hier een gebruikte maar originele RCD210 MP3.”
Dus die €120, is dan lang zo gek niet meer.
Dus die 1 maand garantie, is dan lang zo gek niet meer.
Unlockcode zit er ook bij lees ik.Ik heb dan nog wel mijn vraagtekens over aansluiting.
Ik denk niet dat dit met een + en een – klaar is.Zou persoonlijk zelf wel een andere, nieuwe radio kopen.
Dit lijkt me beter voor de werking, en vele malen makkelijker met de plaatsing.Succes.
Vorige week hebben we hier een Vectra gekocht in plek voor de Corsa.
Het is een Z1.8XE Sport II uit 2000.
Airco, half-leer, xenon, etc. etc.
Oud&nieuw:





Voor de geinteresseerden, de Corsa;
C16NZ, 75pk
Fase1 GSi interieur met elektrische ramen en cv, hoofdsteunen achterin.
80-60 verlaagd.Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Nog even een foto’tje van oud&nieuw

Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
@DennisOpel wrote:
@PeterNoFear wrote:
De Corsa’s die ik hierboven gepost heb zijn allebei al weg.
Aan de C16NZ is de laatste tijd weinig gebeurd.
Mijn broer is namelijk opzoek geweest, en heeft deze ook gevonden en gekocht.
Een Opel Vectra B 1.8 16v Sport Edition II.
Half leder, climate-control, cruise-control, xenon, mistlicht, en een trekhaak.Ik heb nog de wereld aan Corsa onderdelen liggen uit ons ‘Corsa-tijdperk’, die bij deze waarschijnlijk op zeer korte termijn stoppen zal.
Als iemand nog wat zoekt, hoor ik het wel.Kort lijstje:
Veren, nieuw en gebruikt.
– TA-technix, origineel, en wat onbekend.
Wat schokdempers, nieuw en gebruikt.
– Originieel, koni, ta-technix en onbekend maar een stuk korter dan origineel.
Schroefset achter.
Verlaging voorzijde, veren op schokdempers (-60)Hebben ook nog een setje 15″x7″ OZ Superturismo’s liggen, 195/45 bandjes in redelijke staat. (ET 37, 4×100)
Over prijzen e.d. moet je me maar en PB doen.
Gr. Peter
Heb je ook C onderdelen liggen?
Nee helaas niet.
De Corsa’s die ik hierboven gepost heb zijn allebei al weg.
Aan de C16NZ is de laatste tijd weinig gebeurd.
Mijn broer is namelijk opzoek geweest, en heeft deze ook gevonden en gekocht.
Een Opel Vectra B 1.8 16v Sport Edition II.
Half leder, climate-control, cruise-control, xenon, mistlicht, en een trekhaak.Ik heb nog de wereld aan Corsa onderdelen liggen uit ons ‘Corsa-tijdperk’, die bij deze waarschijnlijk op zeer korte termijn stoppen zal.
Als iemand nog wat zoekt, hoor ik het wel.Kort lijstje:
Veren, nieuw en gebruikt.
– TA-technix, origineel, en wat onbekend.
Wat schokdempers, nieuw en gebruikt.
– Originieel, koni, ta-technix en onbekend maar een stuk korter dan origineel.
Schroefset achter.
Verlaging voorzijde, veren op schokdempers (-60)Hebben ook nog een setje 15″x7″ OZ Superturismo’s liggen, 195/45 bandjes in redelijke staat. (ET 37, 4×100)
Over prijzen e.d. moet je me maar en PB doen.
Gr. Peter
Hmm ja, moet je ze gangbaar laten maken.
22 juli 2014 om 07:45 In reactie op: problemen Corsa B, barst voorruit, waterpomp lek, trekhaak #18243707Er zijn sloperijen zat die ruiten wel demonteren, ramenkit is overal wel te krijgen.
€50 voor een ruit, moet je even een hulp hebben die helpt voor niks.
€25 voor een tubetje kit, plak je hem er in, klaar alweer.Waterpomp is helaas wat meer werk, je moet de distributieriem loshalen, dit is wat meer, en wat risicovoller werk als alleen een v-snaar.
Trekhaak moet wel op internet te vinden zijn, even goed zoeken
Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Is dit door een garage gedaan?
Dan moet je er namelijk mee teruggaan, en zelf niet aan beginnen.Is dit door jezelf gedaan?
Heb je dan alles goed schoon, en gangbaar gemaakt en ingevet?Als je het zelf wilt doen zou je alles los kunnen halen, en goed gangbaar maken, invetten met ATE of kopervet.
Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Vandaag de achterklep er even uitgehaald om hem strak te maken


Verstuurd van mijn GT-S5839i met Tapatalk
Stoer!
Ja, ziet er inderdaad een stuk beter uit.
Dit staal komt onder een Renault Scenic weg, is 6,5×15.Heb hem net even gewassen en hij staat nu onder dak te luchten met de deuren etc. wijd open.
Daar blijft hij een week staan, want vanmiddag beginnen wij met de CarbageRun!Na de CarbageRun is de bedoeling dat deze verlaging vervangen word door een set van 80/80 verlaging met schokdempers en veren.
Ook wil ik dan de laatste dingen strak maken en alles spuiten.
De velgen wil ik dan misschien grijs spuiten.Tot volgende week!
Zaf. OPC in Tolbert, stond geparkeerd bij de rotonde waar de Ford dealer ook zit.
-
AuteurBerichten