Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@robert_corsa wrote:
Dat merk je dus :jerry
ik bestel alleen tuning spul in de zaak ter plekke. Al komt dat zeer weinig voor.
gm tuning parts is zeer aan tw bevelen.Nooit problemen met hottuning gehad, totdat je een klacht hebt is dat dus helaas.
Tof! Bedankt, ‘k ga morgen even kijken :thumb
Nu je t zo zegt weet ik t volgens mij ook alweer, heb ik gelukkig nog wel 1 van liggen :thumbup
Welkom, super gave bak!
In Roden staat een champagne-kleurige 3.2 V6 SW, en in Nietap staat een Signum, zwart, staat ook altijd een Tig voor ’t huis.
Of de vrijdag middag auto ;)
Vervelend dat je zoveel gezeur hebt gehad, en ondanks dat je overstapt toch veel rijplezier. :thumb
Allereerst welkom, mooie naam trouwens.
Over de vragen: Ik zou hem toch laten uitlezen als ik jou was.
Vering weet ik niet, moet je even wachten, er is vast en zeker iemand die iets weet :thumbGr Peter
Maakt me niets uit, al bestel ik iets van €5, beetje service mag je verwachten.
Wééééér HotTuning (Lichtenvoorde) gemaild.
Nou hopen dat ze weer eens reageren, voor de gein.1 tip:
Als iets niet goed is, direct zelf terugbrengen, als je 1 dag wacht ben je te laat, reageren ze niet meer en is het je eigen schuld…Haha, ja had ‘m ook gezien. :jerry
Gave Kadettilac, mooi lampje :thumb
Kan wel lager!
Kan het wel eens bekijken, waar zit de temp sensor bij zo’n bolide?
Klopt inderdaad, geen NL kentekens, vind ik wel mooi :thumb
:thumb
Ik zoek nog steeds een voorbumper, die meegespoten is, kleur maakt niet uit.
Corsa B 1993 – 1996, (dus 1e type) geen mistlichten.
Gewoon zeggen dat het niet voor jou is, en dat je geen kenteken weet.
Zelfde als iemand bij opel onderdelen voor renault komt halen, vloekt een beetje…Een ander brandstoffiltertje?
Kan me niet voorstellen dat hij dan eerst 5 tot 10 minuten goed loopt.Het enigste wat overblijft (volgens mij) is de pomp,
maar ook dat lijkt me raar, of kan het dat hij het halfbakken doet.Dan nog het idee erbij dat als hij warm word, dat het beter word…
Ik vind het allemaal een beetje vreemd, en heb het idee alsof hij een beetje een eigen wil heeft. :jerry
Weet niet of dat helpt, hij valt nu wel weer uit…
Iemand nog een idee?
Sorry, kan ook wel, was er steeds even te kijken, was met de crossa bezig
@Duurt wrote:
@PeterNoFear wrote:
Onderdelenman van Liewes, super kerel, je kan hem alles vragen hij weet alle nummertjes uit zijn hoofd hahaha
Heb er zelf een jaar lang zaterdags gelopen, ken zijn zoon vrij goed, heeft die blauwe G coupé ;)zijn vorige auto is in de sloot beland en zijn autoradio is daarna nog hier geweest voor reparatie :angel
Ja zonde van zijn vorige coupé, maar hij kon er niks aan doen…
Hij heeft nu wel een joekel van een installatie achterin (maghetwatharder.nl)Toen was ik in de schuur met de corsa aan het ploeteren :jerry
Onderdelenman van Liewes, super kerel, je kan hem alles vragen hij weet alle nummertjes uit zijn hoofd hahaha
Heb er zelf een jaar lang zaterdags gelopen, ken zijn zoon vrij goed, heeft die blauwe G coupé ;)Net eentje bij politie op je hielen, een F GSi 16v
Haha, had ‘m ook gezien, daarvoor nog een Astra F GSi 16v ;)
Heb het geprobeerd, werkte helaas niet.
Met de compressor het hele systeem leeg/schoon geblazen, en hij loopt/rijdt nu weer netjes en valt niet meer uit.
Of dit het probleem was weten we nog niet, motor was inmiddels niet helemaal koud meer, maar we proberen hem morgen even :thumb
Ik houd jullie op de hoogte, tot nu toe bedankt voor het meedenken + tips :thumbup
Van de x16xe is die hetzelfde als die van de c14nz?
Probeer ik die van de gsi even -
AuteurBerichten