Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Maar financieel zou hij total loss zijn, maar bij sommige mensen (waaronder ikzelf) spelen andere zaken ook mee.
Is ook een corsa Ivar ;)
Maar dan heb ik een probleempje, wou wel een 5 zitter op kenteken houden…
@KadAstra-EF wrote:
@PeterNoFear wrote:
Bij Y. Vd ploeg autodemontage staat een hele nette E, compleet.
De stoelen en bank zijn er al uit.
Deze heeft een beige dashboard.
Deurkaarten zijn super netjes, net als de hoedenplank en alle zijpanelen.Is dat een 5 deurs Kadett ?
En wat voor uitvoering is het ?Ik ben daar recent nog geweest maar deze auto heb ik niet zien staan volgens mij ;)
Rik :D
Hee Rik,
3 deurs, uitvoering weet ik niet helaas…
Alles beige, en groen van buitenC Kadett, nog 10x zo erg als een D Kadett,
maar toch: oh wauw!
Super wagen, en succes :thumbBij Y. Vd ploeg autodemontage staat een hele nette E, compleet.
De stoelen en bank zijn er al uit.
Deze heeft een beige dashboard.
Deurkaarten zijn super netjes, net als de hoedenplank en alle zijpanelen.Beetje siroop met water er in, klaaar :jerry
Maar voor de rest niet echt duidelijk dus :thumb
Maar “de grote vraag” is Wim en Alfred:
Wat was er origineel?
Ja dat is een kwaaltje van de mens.
Alles wat vloeibaar is, is te verdunnen met water, dom.
Mooie tool voor kvs tankje :jerryJa, dat is een beetje dom.
Succes er mee.Anders maar met een dikke tang de knop draaien, knapt de lijm wel.
Kost je een knop, maar telkens achteruit duwen is ook niet wat.Mooi filmpje, had ‘m ook al gezien :thumb
Hij heeft een 96’er, nou nog de vraag of hij een xe, nz of sz heeft.
24 februari 2014 om 19:49 In reactie op: 7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014 #18154376We hebben er zin in!
Hopelijk voor die tijd mijn plannen afgerond :jerryWelkom, nette wagen :thumb
Okee, succes er mee.
@johanhummer9 wrote:
aaah oke , dus als ik het goed begrijp , schuren met 300 (uiteraard vetvrij maken) paar lagen matzwart erover en klaar?
Ja, dan denk ik wel dat jij jou gewenste resultaat behaald :thumb
Rustig aan dunne lagen spuiten, en met matte lak hoef je ook geen zorgen over spuitnevel te hebben :thumbupSchuren voor hechting.
Hechting van de lak, oftewel, dat het blijft zitten :thumbHangt er vanaf hoe strak hij is.
Matzwart is geen moeilijke kleur, dat is een pluspunt
Beetje hechting schuren met 300 ofzo, paar laagjes mat zwart en klaar is je bumper.Jup dat klopt, dat had ik inderdaad ook al in gedachten.
Staat nu trouwens nog als 1.6S op LPG in de papieren, maar ben van plan om er toch maar een ander blok in te leggen.
Dit word dan een c20ne, of als ik er toevallig mooi aan kan komen een 20seh.
Dan word het sowieso omkeuren, met opnieuw wegen.
3 vliegen in 1 klap dus.Bedankt voor je reactie!
Jij had dan ook geen achterbank meer denk ik?
Binnenbalken bij een D kadett, kan dat?
En hoeveel gewicht heb jij op wat voor manieren bespaard?Moet je even proberen bij de dealer te komen en hem uit laten lezen.
Neem aan dat het over een B tigra gaat, want bij een A zit gewoon een stijl boven het raam.Ook kun je eens kijken naar de stekker van auto naar deur, of deze nog heel en gemonteerd zit.
Gisteravond naar Normaal bij het sportcentrum in Leek geweest,
en daar stond een grijze E 1.3, met wat stickers op de achterklep en een paar sportvelgenpm
@FnF_racer wrote:
hoorde dit al van Paul, en ik dacht dus dat de corsa een project bleef…. :swear
maar op zich een mooie kadett, hoop dat je deze strak maakt, en dat we hem nog vaak op meetings in Hoogeveen zien. ;)
Corsa zou ook een project blijven in eerste instantie,
maar na wat beter na te denken kwam ik met mijn studenten loontje niet op veel meer dan slechts 1 project :(
Vanaf juni komt er waarschijnlijk nog een C kadett project bij, dus dan stapelt het aardig op :jerry -
AuteurBerichten

