Peter_N14GTI

Aangemaakte reacties

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Onderdelen Admiral B (1969) gezocht! #17893135

    Als je nog zoekende bent……, volgens mij heb ik deze nog wel liggen voor je.

    Als je interesse hebt kan je het beste even een pm sturen.

    In reactie op: motorkeuze Rekord E1??? #18006614

    Kijk dat is de info waar ik naar op zoek ben, zodra de steunen en aandrijfas aangepasd moet worden wordt het gelijk een project van een andere afmeting….
    Maargoed, een ander vraagje: als je bij een injectiemotor deze op lpg laat rijden moet je niet alleen de brandstofpomp uitschakelen maar ook de injectoren onderbreken maar waar doe je dit het makkelijkste en hoe?

    Alvast bedankt voor jullie raad en meedenken!

    In reactie op: motorkeuze Rekord E1??? #18006612

    Ik snap inderdaad wel dat 1 op 8/ 1 op 9 mooie verbruikscijfers zijn maar dan wel bij een motor welke op de snelweg harder gaat dan een 110 – 120 met moeite.

    Even terugkomend op de 16v blokken, zit het meer werk in de electronica welke uitgebreider is of is het onderblok al zo anders dat ie ook niet in de bestaande motorsteunen past waardoor er ook nog laswerk bij komt kijken?

    In reactie op: motorkeuze Rekord E1??? #18006609

    Okay, das minder.

    Het gedeelte waar het om hangt is de factor vermogen – brandstofverbruik
    De motor die er nu inhangt haalt met moeite de 120 en verbruikt 1 op 7.
    Beide prestaties vindt ik onder de maat. Het is de bedoeling dat hij makkelijk 140 rijdt, een aanhanger voort kan trekken en toch wel een stuk zuiniger loopt (haalde met een 3.5 ltr bmw makkelijk 1 op 8, ook op gas)
    Mij is verteld dat als ik een injectiemotor neem dat deze beduidend zuiniger rijdt ( 1 op 10 op gas) maar snap nog niet zozeer hoe injectie zuiniger is want ik rij op gas…… (en geen G3)

    Kan iemand me helpen, ik ben gewoon naar een goede motor voor op lpg welke goede prestaties levert…….

    In reactie op: motorkeuze Rekord E1??? #18006607

    Even voor de goede orde, passen alle 2.0 motoren 1 op 1, dit aangezien ik aan een omega 2.0 16v kan komen.
    Of geldt dit alleen voor enkele nokkers?

    Alvast bedankt,

    Peter

    In reactie op: motorkeuze Rekord E1??? #18006604

    Sorry voor de late reactie,

    Maar als je het orginele 2.2/2.4 vliegwiel erop laat past ie dan niet meer in de bak?
    Hoe zit dit met aansluiten van de benzineretour, injectiekabelboom enz.

    Wat komt hier bij kijken of kan je de retour weer direct terug laten komen bij de aanvoer?
    Is de injectiekabelboom apart waardoor je deze opzichzelf kan laten icm de computer of dien je dit weer op de bestaande kabelboom (wat nu niks voorsteld) door te lussen?

    Alvast bedankt

    In reactie op: werkplaatshandboek Admiral #17528421

    Die heb ik ook nog wel voor je liggen in het rood en in HARDE staat.

    een werkplaatsboek heb ik ook evt nog wel voor je (op cd)

    Stuur maar even een mailtje bij interesse,

    Gr Peter

    In reactie op: Rekord E1 2.0e 2deurs #17987923

    Ja dat heb ik ook wel een met mijn rekord e en manta a.
    Simpelste oplossing is de schakelaar van de brandstof op neutraal te zetten (geen brandstof) en dan starten tot hij aanslaat op de dampen en dan terwijl hij aanslaat hem weer op gas te zetten. Werkt eigenlijk altijd……

    Suc6

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)