Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zeker een dikke Corrado.. Dat vind ik zowieso wel een vette bak..
Kan het ook wel.. Zitten in Twente…
Motorcode is wel makkelijk..
Contact opnemen met Verbaas. Die moet je auto straks ook keuren ;)
waarom geen stalen pan met een klotsplaat??
Spruitstuk loshalen geen optie??
Niet zomaar zelf aan beginnen.. Als je het nog nooit gedaan hebt ist gewoon k*t werk.
Uitlijnen gaat beetje moeilijk met een starre as.. kan wel met plaatjes ertussen, maar dat is een heel gekl**t
Ennuh weetj zeker dat er een spanrol op zit?? Of is dit type niet wat je met de waterpomp moet spannen??
opel vraagbaak staat alles in.. vast wel iemand hier die hem over heeft.
@foofighter wrote:
@Peter_89 wrote:
Afgelopen dinsdag. Op de A1 richting A`doorn vlak voor de A50. Grijze Corsa B GSi. Met Opel forum stickers op de ramen. Kenteken ben ik vergeten. Zat een jongen in.
Waarschijnlijk ben ik dat geweest.
Toevallig deze wagen?

Zo ja, waar reed jij in dan :hmmz ?
Kan die wel is zijn geweest.. Dacht alleen dattie orginele achterlichten had.. En lager was.. Maar reed in een blauw Combotje. B type.
@mayhem wrote:
@Andreas.Berger wrote:
Wel even uit kijken, de corsa b sport heeft ook niet altijd een 1.4. SE erin zitten, kan ook een NZ blok zijn, dit geld ook voor de astra f :swear
Corsa a ook, meeste 1.4 zijn nz blokken.
Zo traag als dikke stront door een vergiet, maar niet dood te schieten.
Was me eerste auto king: Niet kapot te krijgen…
Is geen fijne klus.. Gasklep moet ook los. Daar kom je echt slecht bij.
Succes..
18 januari 2012 om 11:43 In reactie op: Project SAABSTRA ( astra gsi c20xe–>saab b204l )TOTALLOS! #17948035B234 is een 2.3 motor word er niet groter van volgens mij. Is mij in ieder geval nog nooit opgevallen.
Die pijpjes voor in de kop kwam ik laatst tegen op Ebay.de voor 25 euro per stuk.
Afgelopen dinsdag. Op de A1 richting A`doorn vlak voor de A50. Grijze Corsa B GSi. Met Opel forum stickers op de ramen. Kenteken ben ik vergeten. Zat een jongen in.
45 Nm klopt wel hoor. Dat moet officieel ook ;)
@Vinci wrote:
@Febe wrote:
14008065 Febe, Kitcar VM77 met 161pk en licht vliegwiel
:thumb
Da’s trouwens ook wel een oudje zeg!
Wat me trouwens opvalt is dat er vooral enorm veel oude motornummers in omloop nog blijken te zijn, zouden die nieuwere dan werkelijk veel slechter geweest zijn? Of gewoon minder verkocht?
Veel uit de Kadett GSi misschien? Daar rijd er zowat geen een meer van. Weet wel word allemaal minder maar Kadett is gewoon weg..
Dat is iets meer werk de oliepomp pakking..
Laat hem is uitlijnen?! Kijken wat dan de waardes zijn, of van onderen een keer op meten. Ben je er zo achter.
En 100 procent de goeie assen met kineten?Das gewoon kl+ten zo`n open lucht filter. Andere einddemper kom je al wel stukje verder mee. Middendempervervanger word het nog heftiger.
Lagers wel goed gespannen dan?
Lui ben je niet.. Want als je telkens alles los moet trekken om de juiste klepspeling te krijgen is ook veel werk hoor.. :angel
Misschien raar idee van mij he.. Maar kun je het niet zo bouwen dat je met stel plaatjes kunt werken?
Heb je hem laten zitten dan of wat?
-
AuteurBerichten