Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat voor aandrijfassen heb je er onder Maikel? Trouwens mooi vermogen hoor :thumbup
Aandrijfassen of versnellingsbak?? je zal niet de eerste zijn..
waarom geen hoge wangen? voor de looks of?
Je kunt beste schot tussen cabine en laadruimte maken. Heb ik ook. Veel makkelijker.
@wim-v6 wrote:
Bij een X10XE of X12XE heb je een EPS stuurhuis en zekering kast nodig..
Willem
Elektrisch dus??!!!
Je hebt zowieso ander stuurhuis nodig. en een pomp. plus de leidingen.
Niet aan dat schroefje draaien. heb wel vaker gehoord dat dat niet best is..
Bij mijn weten moet je bij een verlaging van meer dan 4 cm de dempers ook doen. Heb voor aankomend weekend ook een C GSi die ik moet verlagen.
Zit er echt niet verkeerd uit
@CarloZz wrote:
Vanavond de winterwieltjes er weer onder geschroefd! Ligt nu helemaal weer lekker laag :wub
Is dat niet een beetje laat? Op me werk laatste week al paar keer de zomerwielen er al weer onder gezet
iemand foto`s van dat pijpje?
Hoe bonkt die ?? In de motor of in de ophanging of in de aandrijving?
Krukas positie sensor??!!
Corsa A Michlak Spider ofzo iets?
Zit toch een spanrol op??? Of zit ik nu fout?
@Vinci wrote:
Meen je dat nou?? :shock:
Ik kan ze ook wel voor je reinigen dan voor veel minder dan dat!! Heb zo’n ultrasoon reiniger staan, heb voor een ander forum lid al eens een setje gereinigd.
Ja meen ik echt. Was bij Kleinjan diesel techniek in Nijverdal. Die zei 16 euro ex voor het testen. per stuk. Dus dan komen de onderdelen er nog bij als er wat mis mee is.
Dus hou dan 25 euro maar aan..Toevallig niet uit je kachel radiateur??
Heb eventueel nog wel een setje liggen. laatst na gevraagt. Setje reinigen kost je zo 100 euro in de BTW. hou ik het ruim aan
@EdGSI wrote:
Wat betalen jullie ongeveer voor zon test ? :afro
Compressie test ?
En de cilinderlektest ? :angel
Geen idee. Bij mij opt werk doen we gewoon uurtarief. Dus zolang we er mee bezig zijn betaal je ook..
Kunt beter ook even cilinderlek test doen.. Weet je ook waar je aan toe bent
Ergste geval te veel carterdruk door versleten zuiger veren..
Krukas is anders. zowieso al omdat een 16v 8 bouten voor vliegwiel heeft en een 8v 6 ;)
@kiyamizio wrote:
Rotor ontsteking lijkt mijn goedkoper en makelijk onderhoud aan te doen.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
DIS is onderhouds vrij he ;)
Pak dan 15 inch..
Mooie uitvinding :thumb
-
AuteurBerichten