Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij een Corsa kun je toch alleen maar de sporing stellen.. Tenmisnte de standaard Corsa:P Waar het wel duurder van kan worden is als de spoorstange vast zitten..
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Peter_89
Kopen denk.. Maar je kunt ook gewoon hele koppelings gebeuren er uit halen.. Gewoon de boutjes van de druk groep los halen.. Eventueel wil ik je wel x helpen als het moet..De koppeling haal ik er idd uit, met drukgroep en alles. Alleen om die drukgroep te spannen moet ik van die klemmentjes hebben :P Ik hoop dat ze die bij de automatrialen zaak verkopen.
Anders probeer ik ze zelf te maken
Zonder die klemmen kan je de koppeling er dus niet tussen uit krijgen..
Het is idd makkelijker met die klemmen. Heb het zelf vaak zat gedaan.. Rally auto waar ik toen aan sleutelde deed ik het zowat elke week:P
Kopen denk.. Maar je kunt ook gewoon hele koppelings gebeuren er uit halen.. Gewoon de boutjes van de druk groep los halen.. Eventueel wil ik je wel x helpen als het moet..
9 juni 2010 om 17:33 In reactie op: koppeling vervangen, versnellingsbak lijkt geborgd, HELP #17615704Valt ook een ring dan naar beneden.. Die moet je niet vergeten terug te doen.. Maar die zie je wel liggen dan
Als de rest goed is.. is de kans groot dat je kat dood is.. heb er trouwens nog 1 liggen voor een B GSi;)
Daarentegen vind ik wel dat de Corsa nu vlotter weg rijd dan ervoor.
Komt door het geluid denk
origineel gepost door lennard
ja daar zit mischien ook wel wat in,ik heb vandaag ontdekt dat er ook kleine putjes in de zuiger zitten zeg maar boven aan tussen de klepuitsparingkjes. (dit lijkt me een geval van kleppen tegen de zuiger) hoeveel kwaad kan dit en hoe los je dit op?
ik denk dat ik de kop laat vlakken en er gewoon weer boven op zet en dit seizoen uitrijd met deze motor.. het is toch al niet veel meer,Dit heeft denk meer te maken met pingelen.. Laat eerst maar is foto zien;)
Zal vanav ff boven kijken.. Volgens mij heb ik er nog wel wat liggen.
Ff met een pijp boven op de kogel drukken en dan ook direct aan draaien.. Makkelijkste is ff met 2 man..
Boven de 14.4 is foute boel
Binnen de gaatjes langs he.. Anders lektie nog langs de bouten.
Mooi autotje zo:thumbup
Zou er alleen orginele achterlichten in doen.
Wie??? Erik denk ik nog niet hoor:jerry
Beterz dit:thumbup
Zit er zelf aan te denken om een X16XE met dubbele webers te gaan bouwen. Maar dan alleen voor circuit gebruik
Of schroefsetje.. Kun je zelf de hoogte in stellen he;)
Zal morgen ff voor je tellen. heb nog een F20 los liggen.
Mooi hoor:thumbup
Welke kleur krijgt de buitenkant?
10 mei 2010 om 20:39 In reactie op: Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels- #17669806Pff wist niet wat ik hoorde..
Familie en vrienden gecondoleert
Van mezelf niet bijzonder veel
Corsa B 1.4
Astra GSi 2.0 16v
Corsa B GSiOp me werk echt van alles. Van dikke Saabjes en dikke Volvo`s tot Renault Twingo`s
origineel gepost door wido
Maar de schijf kan ik alleen aan 1 kant afnemen.
De achterkant kun je niet bij…Is het echt nodig bij elke beurt dat reinigen?
Kan het trillingen bij remmen veroorzaken als je het niet doet?Trillingen komen waarschijnlijk door kromme schijven. Voel je het ook in het pedaal?
Weet wel dat ze bij de nieuwere VW`s achterlicht intikken. En dan via Cambus er in kunnen komen.
Wat vaak gebeurt na zo`n k*t pil is dat je kachelradiateur dicht slipt. Daarom gebruik ik hem nooit.
Ruitenkit al geprobeerd?
Toerental sensor vervangen.. Meer kun je er niet aan doen
origineel gepost door lambo452
het werk is het niet (als het hetzelfde is als bij mij)alleen je carterpan eraf en dan kan je er zo bij .. ik heb vanmiddag mijn carter los gehaald en toen weer ff met 2 boutjes vastgezet omdat morgen de lagers binnen komen..
was zo gedaan zei die.. dus dat ga ik morgen doen.. ik post het morgen avond dan weet ik hoeveel tijd/ geld het kost om dit te vervangen ..
Ben wij niet in de war met krukas lagerschalen?? Druk lager zit in je koppelings huis. Hoeft het carter er niet onder heen hoor.
-
AuteurBerichten