Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
net even een fusion 1200 watt versterker besteld, krijg hem eind van de week binnen :D
welkom, dan heb jij wel een goeie familie met allemaal opel’s :thumb
@Bartjex88 wrote:
@peter86 wrote:
@Bartjex88 wrote:
poging om de velgen te plastidippen!
Niet vergeten :kewlpics te plaatsen ;) , welke kleurga je ze spuiten? Ik heb gun metal grey.

ziet er goed uit :thumb hoeveel lagen heb je erop zitten?
@Bartjex88 wrote:
@Seth wrote:
Moet dat niet bij een temperatuur gebeuren van minimum 15°C? :hmmz
Strax de verwarming eens erop zetten:)
ik heb de mijne met de vorst gespoten in de schuur met 2 hitte kannon erbij, toen hadden ze nog zeker 2 uur nodig voor het niet meer plakte
@Bartjex88 wrote:
poging om de velgen te plastidippen!
Niet vergeten :kewlpics te plaatsen ;) , welke kleurga je ze spuiten? Ik heb gun metal grey.
die van mij staat nu op 91564 km
vandaag ff de geplastidipte velgjes eronder gelegt

welkom, nu een van de mooiste vec’s :jerry
even een betere van de achterklep

vandaag even de station veren achter er onder gezet.
achterklep logo verwijderd en de vectra eens goed gewassen.
owja, mijn geplastidipte velgen eronder gelegt :D

idd het oliefilter, ford c-max heeft hem ook daar zitten.
heb er zelf een half uur na lopen zoeken bij de auto van mijn vadervandaag rond 15:00 bij de jumbo in horst, een zwarte vectra c1 met led’s in de bumper
Jeroen was tevreden over het resultaat van het logoverwijderen, dus mocht ik die van hem ook even doen :ass…
Logo verwijderd:

Aangezien Jeroens logo er af fabriek al op zat, was hier toch wel een visdraadje nodig. Wat er over bleef was een dikke rubberlaag die je er, verwarmd door de föhn, makkelijk af kon trekken. Daarna begon het poetsen om de lijmresten er af te krijgen (ontvetter als smeermiddel met een viscosedoekje).
Het resultaat:

wat heb je eigenlijk als ontvetter gebruikt? ga dit weekend die van mijn onderhanden nemen, en wil ook van dat logo af maar weet niet precies wat ik er het beste voor kan gebruiken.
ik heb zelf geen brug, wij moeten het met een opritje doen ;)
ik heb vandaag mijn station veren binnen gekregen, met dank aan kadettgte@freeler.nl.
maar is er iemand die weet hoe ik het het beste bijkom??? aangezien dat er een plastic kap achter het wiel zit.
ben wat oudere auto’s gewent waar ze gewoon bloot liggen hahagefeliciteerd met de kleine :thumb
oke, ik zal ze dit weekend ff bestellen.
ik wil ze erop leggen als de winterbanden eraf gaan, kan ik meteen foto’s maken van mijn geplasti dipte velgen.ik heb zojuist een aantal bedrijven gemaild voor nieuwe schokbrekers, maar nu krijg ik de vraag of ik een standaard of sport chassis heb????
hoe weet ik welke het is?gaan maar gewoon verder met deze, ben nog druk opt werk dus haal het niet om nog een plaatje te plaatsen vandaag
nee ook niet…
zal het zelf maar ff zeggen want deze wordt zo niet geraden
dit is de 130 rs van 1975 :jerrykijk maar ff wie de volgende doet :thumb
@RISL wrote:
Als dat geen Skoda 110 is, weet ik het niet.
Het lijkt in ieder geval ontzettend veel op een Skoda 110 met een dikke keienvanger voorop.ze hebben niet alleen de 110 gemaakt, dit is de snellere uitvoering ;)
nee, helaas geen skoda 110
merk & type + bouwjaar

Bugatti 35 B bouwjaar 1925??
ik heb ook een trekhaak (alleen de haak is er nu af) maar kan ik er gewoon hulpveren aanzetten dan?
-
AuteurBerichten