Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgens mij zijn dat de overzetdelen zoals je die meer ziet. Heb ze zelf ook gebruikt bij een rekord en daar echt ingelast. Dus oude rot er uit en dit er weer in. Ziet er keurig uit trouwens! Je hebt de domen wel gefixeerd voor het lassen? Dus een veerpootbrug oid alvorens het staal er uit te slijpen?
@opelforever wrote:
nee zie je niet verkeerd
die van mij had een andere opzet
bij deze gaan de achterlichten en de rest mee als je de klep open doet
maar voor 3000 eurie begin ik toch wel te twijfelen………………………… ;) ;) :hmmz :hmmz
Mwahaha! Pas maar op, voor je het weet staat de keet weer vol ;) Ik zie trouwens toch echt 6666 staan als vraagprijs. Maar misschien gaat ie wel voor 3000 weg :afro
3 maart 2015 om 22:42 In reactie op: Zoemende pieptoon en als ik mijn stuur draai niet meer #18276538Check niveau van je stuurbekrachtigingsvloeistof. Kan ook je meelooprol/multiriem zijn omdat tijdens het sturen de pulley van je pomp een stuk zwaarder zal gaan draaien-> slippende snaar/zwaardere belasting lager meelooprol.
Grappig ding. Maar heeft wel wat aandacht nodig :)
monza meeting is geen gek plan :) woon zelf in het noorden dus geen problemo
Als het goed is dan is dat interieur van je broertje zwart en die andere is chocola bruin. Kijk zelf elke dag tegen dat zwarte interieur aan in mijn loods kan het inmiddels wel dromen. Dat bruine heb ik wel vaker gezien. Rob (was) de opel4ever man voor een babbel en een onderdeel, en deze man heeft meer monza’s uit elkaar getrokken dan ik in mijn leven heb gezien. Alles wat er was aan monza/senator heeft ie wel in handen gehad, en gezien de adremaplaat op de bruine GSE is dit toch wel een echte. Heb bij mij ook nog even gekeken en de 576 staat ook op mijn plaatje. Er zijn trouwens ook nog recaro interieurs zonder de blokjes er op. Deze zijn helemaal zwart/grijzig.
Plaatje van internet geplukt:


En naast interieur uit dit topic. Hmmm, kan ook met de kleurbalans van de camera te maken hebben, ben er afgaande op de foto’s niet helemaal over uit wat het nou is.
Niks op de hele auto aan te merken idd, behalve stuurtje. An zich leuk stuur, maar meer iets voor een klassieke alfa spider oid. Doet wat italiaans aan.
Mooie wagen! Maar heb je nou 2 GSE’s? Die grijze en deze? Is er geen manier om dat via Opel NL te kunnen achterhalen of het al dan niet een GSE op kenteken is? Maargoed, maakt ook niet zo veel uit als je ziet wat er op en aan zit. Als er alle componenten van een GSE op zitten dan is het gewoon een GSE. En de aanduiding GSE is een verzamelnaam voor allerlei opties die dat pakket standaard aan boord had.
21 februari 2015 om 17:50 In reactie op: M32 BAK. Wie heeft ervaring met Opel coulance IK NU WEL!!! #18274368@opel-mark wrote:
Overigens zit garantie op een product, en niet op een persoon, ik meen me te herineren dat er onlangs nog een gerechtelijke uitspraak over is geweest dat garantie gewoon met het product meegaat en niet bij een persoon zit die iets gekocht heeft.
Als die auto in tussentijd bij de beun om de hoek in onderhoud is geweest en Opel NL weigert coulance, naja kan ik een beetje inkomen. Maar als deze auto met een extreem lage KM stand voor dit soort malleur altijd onderdak is geweest bij de Opel dealer dan is dat volledig voor rekening van de fabrikant.
Als ik mijn laptop met 2 jaar garantie na 1 jaar verkoop, dan heeft de nieuwe eigenaar er gewoon nog 1 jaar garantie op.
20 februari 2015 om 23:15 In reactie op: M32 BAK. Wie heeft ervaring met Opel coulance IK NU WEL!!! #18274359Is de wagen dan aangeschaft bij de dealer of bij de vorige particuliere eigenaar? Indien bij de dealer, dan zou er toch sprake moeten zijn van enige coulance? En zelfs al zou die particulier zijn gekocht dan nog mag met dit bouwjaar en km stand dit helemaal niet gebeuren. Indien Opel een beetje achter zijn naam en product staat zou er wel een vergoeding vanaf mogen. Ik lees trouwens wel erg vaak dat die M32 bakken naar de vaantjes gaan. En dat vanwege 1 lager geloof ik?
20 februari 2015 om 10:38 In reactie op: watertemperatuur sensor en brandstofrelais rekord 2.2 #18274333http://www.senator-monza.de/?z0DRJRUTmUDN9QUSNNVTmYTMz0DRJVUTTZSNxMDf0EzM9EkUBBVT” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kuehlmitteltemperatursensor
. 2.2 E
. 13 38 456/7
. 90510182
. 0280130032/069
. Schwarz, 2 Fuehler intern g.Masse, NUR LE-2-Jetronic !Check even of het nummer klopt :) Weet uit ervaring dat een verkeerde sensor rare toestanden kan opleveren.
Alle standaardzaken had ik opgelost.
Nieuwe schokbrekers achter
Distributieriem en waterpomp
bougies en kabels
Nieuwe bobine (naja, zo’n 4 polig blok waar je alle bougies indrukt)
olie, filters
Stuurbekrachtigingsleiding (was totaal doorgerot)
Radiator
Remblokken voorNu zitten er idd kleine beginnende plekjes op de wielkastrand achter in de buurt van de dorpel
Tankdop is helemaal schoon.
En een scheurtje in de raamsponning linker achterdeurDie EGR klep heb ik nog niet afgedopt maar wel schoon gemaakt. Ding liep daarna een stuk beter.
Maar ik begrijp dat ik de rubbers van voorterrein moet checken, en nog de bovenste veerschotels achter.
Qua electra werkt alles, maar diverse relais moesten wel even weer worden wakker gemaakt :)
Mooie kleur, mooie velgen, snelste blok (binnen de normale CIH regionen) en GSE aankleding. Je hoeft er echt helemaal niks aan te doen, ziet er top uit zo! :wors
Mooi ding! Hier ga je erg veel plezier aan beleven :)
Dat zijn kleinigheden. Ze zijn altijd pereus die dingen als er een hele tijd niet mee is gereden/oud. Mag de prest niet drukken lijkt me :)
Maar ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig! Een plaatje maakt het verhaal compleet :afro
Ben, heb jij niet nog een foto van het apparaat liggen?
Foto! :afro
dan mot je wel met verrekte goede verfstripper alles blank maken :afro
Mwaha, ik heb niet de illusie dat ze erg veel geld waard gaan worden op de korte termijn. Die van mij maak ik klaar puur voor mezelf. Iedere keer probeer je met wat fratsen een gse achtig iets voor elkaar te krijgen, maar het is toch mooier om een complete te hebben.
Maar die veerpoten is toch 1 misschien 2 dagen werk en dan is dat ook weer klaar? Wou dat die van mij alleen dat had :)
Mooi ding. Heb je de recaro’s in leer?
Dit is een GSE :)


Alles zwart, raamlijsten bumperlijsten, grille.
Oliekoeler rechts onderin, en niet onbelangrijk, de 15″ zwarte ronals.
Maar ook voor de GSE waren er nogal wat opties. Deze heeft dan electrische ramen maar heb ze ook gezien met handslingers. Automaat was destijds ook een mogelijkheid en volgens mij zijn ook niet alle GSE’s met digidash afgeleverd.
Mijne heeft het iig op de duitse brief staan.
En de kleuren waren toch rood, zwart (antraciet), zilver en wit?
Maarja, Wat GSE al zei wat is echt? Als je een standaard monza pakt en een GSE donor en alles netjes overzet dan heb je in mijn ogen ook gewoon een GSE alleen is die dan niet zo van de productielijn gekomen.
Zie trouwens wel dat de raampees zwart is bij de aangeboden GSE. Dit is echt een crime om te vervangen, dus als het een omgebouwde is dan is er wel serieus werk aan verricht. Wel weer vreemd dat de bumper en deurstrips dan weer croom zijn….
http://www.verfwebwinkel.nl/stanley-glaskrabber.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dit ding is perfect voor dat soort werk :)
En dan de hamvraag: Wat voor naam gaat ie krijgen? Opel impreza? Obaru manta? Of opel manpreza?
Vet project! De rdw man gaat zich aardig achter de oren krabben bij het aanpassen van het kenteken :afro
Er staat drie keer senator en drie keer monza? Enig idee wat die drie voor categorieën zijn?
Mwaha, dan heb ik een inmiddels zeldzame uitvoering :) van mij is van 1985. 1988 1989 was niet zo’n best jaar voor de GSE :afro
Het exemplaar wat ik in gedachten had is helaas ook gescheurd. Denk niet dat je daar veel aan zal hebben. Volgens mij adverteert Romijn nog steeds met die dingen, denk dat je daar wel een goede kan scoren :)
-
AuteurBerichten