Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
18 maart 2012 om 16:25 In reactie op: past de achterbank van een corsa a sedan in die van een hach #17830247
Peter Reedijk
Deelnemer@crossagek wrote:
past wel kwa breedte , maar je komt niet uit met de bevestiging . leuning van sedan hangt aan die blikken plaat tussen kofferbak en auto en hatch leuning zit vast bij de zijpanelen .
Dank je wel voor je antwoord.Ben op zoek naar een achterbank voor mijn pas aangeschafte corsa a hachback.De vorige eigenaar vond het nodig om een stuk uit de achterbank te zagen voor zijn subwoofer.
18 maart 2012 om 15:21 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917129Peter Reedijk
DeelnemerOke en hebben jullie nog een adresje waar ik deze kan bestellen voor weinig.
Zijn dan voor een X16XEL.17 maart 2012 om 20:43 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917126Peter Reedijk
DeelnemerStaan die dingen onder spanning of kan je ze er gewoon af halen en nieuwe er opzetten?
Peter Reedijk
DeelnemerIk zie dat er rechts voor geen rode streep op de band zit.Ik zou zeggen haal ze er bij de andere 3 ook af.
17 maart 2012 om 08:14 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917124Peter Reedijk
Deelnemer@wim-v6 wrote:
Zijn de Kunstof Stokjes die Vertikaal met de Schokbreker naar beneden lopen en daar aan een stang zitten, zitten 2 kogeltjes op, welke ruimte willen krijgen..
Willem
Oke en zijn die makkelijk te vervangen en hoe?
14 maart 2012 om 19:53 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917109Peter Reedijk
Deelnemer@wim-v6 wrote:
Stabi verbindings stokjes of stabi rubbers gaar,
Deze Schotels liggen altijd hoger als de auto op de wielen staat..
dat is de ruimte die nodig is om te kunnen sturen…
Willem
Is hier een how to van of heeft iemand een afbeelding waar de stabi’s zitten of de rubbers?
13 maart 2012 om 04:41 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917120Peter Reedijk
Deelnemer@wim-v6 wrote:
Schotels op de veerpoten zitten Prima hoor, deze MOGEN niet tegen het scherm aan liggen, tenmisnte dat Wil je niet, krijg je een berg herrie van met sturen….
Kijk maar eens naar de schotels als je je stuur helemaal omzet wat ermee gebeurt…
De bovenschotels zijn puur omdat ie er dan niet uit kan stuiteren als je los komt van de grond op een of andere reden..
Willem
Okee dus dat ik hem kan draaien is niet erg en het gebonk komt daar ook niet vandaan?
12 maart 2012 om 18:54 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917115Peter Reedijk
DeelnemerHet gaat inderdaad om een astra G x16xel.
Maar kan dat gebonk hier vandaan komen?
En hoe zit het dat ik de schotel gewoon rond kan draaien met de hand?12 maart 2012 om 18:33 In reactie op: Ruimte op de schotels die in verbinding staan met de schokbr #17917117Peter Reedijk
DeelnemerHeb er nog een foto bij gezet zodat je de ruimte er tussen ziet
Peter Reedijk
DeelnemerOkee dat wist ik niet,maar de teller staat nu op 65.000 dus misschien dat ik ze dan toch maar eens vervang ik heb namelijk niet de complete historie van de auto.
Peter Reedijk
DeelnemerOm de hoeveel km moet je de bougies eigenlijk vervangen?Die van mij zitten er minimaal al25000 km in.
Peter Reedijk
Deelnemer@Peter Reedijk wrote:
@TWA wrote:
met andere woorden je Centrale Vergrendeling werkt wel, ofwel geen zekering. Probleem zit dus echt in het zwarte doosje. Dit kan een software probleem zijn, dus uit lezen, maar het kan ook corrosie zijn, zie eerdere bericht.
Simpelweg door dingen weg te strepen probeer ik er achter te komen wat er kan zijn :thumb
Oke dan ga ik morgen toch maar eens dat zwarte doosje open maken om te kijken of er corrosie in zit.
Het zwarte doosje zag er prima uit van binnen dus die kan ik strepen.Mijn afstandbediening werkt nergens dus het verhaal met frequentie kan ik ook door strepen.Word erwel een beetje ziek van zeker nu we onze 3de kleine er bij hebben en ik dus eerst naar de ander kant van de auto moet lopen en vervolgens weer terug om de auto weer op slot te doen :swear
Peter Reedijk
Deelnemer@TWA wrote:
met andere woorden je Centrale Vergrendeling werkt wel, ofwel geen zekering. Probleem zit dus echt in het zwarte doosje. Dit kan een software probleem zijn, dus uit lezen, maar het kan ook corrosie zijn, zie eerdere bericht.
Simpelweg door dingen weg te strepen probeer ik er achter te komen wat er kan zijn :thumb
Oke dan ga ik morgen toch maar eens dat zwarte doosje open maken om te kijken of er corrosie in zit.
Peter Reedijk
Deelnemer@TWA wrote:
klopt…maar dan komt het alleen voor op een bepaalde plek. Heb je het dus overal dan is er wat anders. Ff nog toe voegen aan mn eerdere boekwerk :jerry :
Doet alles het wel met de sleutel? Ook op CV gebied? Of alleen de deur die je met de sleutel open maakt? Als niets werkt kan het ook een zekering zijn.
Anders toch de kap losmaken en de stekkers nalopen…plaatje bij uw praatje (gepikt van een topic hier verderop king: )

Wat bedoel je met allemaal ik kan er de deur mee open maken en de achterklep.Maar dan alleen met de sleutel en niet met de afstandsbediening.
Peter Reedijk
Deelnemer@TWA wrote:
Kiekert zit rechts bij de passagiers kant. Als je de kap los maakt bij de voeten, net voor de deur opening. Daar zit een zwarte box waar de zender inzit. Kijk even (je kan deze losmaken door 2 plastic boutjes los te draaien en voorzichtig open te klikken) of er iets van corrosie op de printplaat zit.
Klinkt stom: maar bij corrosie met een (oude) tandenborstel en een druppeltje Glassex op de borstel alles goed schoon poetsen/schrapen. Wel goed drogen voordat je alles dicht klikt. Denk dan aan een fohn of een dagje in een bakje met rijst laten liggen.
Hoop voor je dat daar je probleem zit. Zowiezo wel de andere remote geprobeerd?
Succes and greetz Emiel
Ja heb het met allebei de remote’s geprobeert maar werken allebei niet.
Peter Reedijk
Deelnemer@Zeagers wrote:
Uitlaten passend maken is voor mij geen probleem. Heb er al genoeg gedaan. Maar heb het momenteel gewoon veel te druk met de raceauto. Moet deze maand nog een c20xe bouwen.
Waar had je die uitlaat gezien?Ik heb namelijk wel een astra station en misschien is het wat voor mij.
Peter Reedijk
DeelnemerVolgens mij had ik al eens zo iets gezegd
Peter Reedijk
DeelnemerLeuke auto maar ik vind de velgen helemaal niks en ben ook niet helemaal kapot van de achter lichten.
Nu is het ook niet mijn auto dus dat doet er niet toe.Peter Reedijk
DeelnemerZoals ik al zei net zo lang koelvloeistof erin gooien en druk er op tot het er ergens uitkomt.Het is onmogelijk dat dit oplost in het niets uiteindelijk zal het eruit komen al is het via de antenne.
Peter Reedijk
DeelnemerTuurlijk is het zonde van het geld,maar ik weet wel als je er gek van word dat je niet weet waar het blijft je er alles aan wil doen om er achter te komen.Dus lijkt mij dit de enige oplossing om daar ook werkelijk achter te komen ook al kost het 10 liter koelvloeistof.Je kan in ieder geval wel dat hoofdstuk sluiten.
Peter Reedijk
DeelnemerIk zou de auto neerzetten allemaal kranten of karton er onder en dan druk er op.Vervolgens 10 liter koelvloeistof kopen en er net zolang in blijven gooien tot er iets te zien is op de kranten of het karton.Het lijkt mij namelijk niet dat het in de auto trecht komt omdat dan de ramen constant beslagen zouden moeten zijn toch?
11 januari 2012 om 23:11 In reactie op: €350,- voor distributieriem waterpomp en spanrollen #17970331Peter Reedijk
DeelnemerNou afspraak is gemaakt vrijdag worden de distributieriem de waterpomp en de spanrollen vervangen.Daarbij krijgt de auto ok gelijk een nieuwe APK(moet voor de 25ste).En dit alles voor €350,- mits er geen reparatie punten uit de APK komen.
Mooie prijs dacht ik zo.8 januari 2012 om 21:51 In reactie op: €350,- voor distributieriem waterpomp en spanrollen #17970312Peter Reedijk
Deelnemer@wim-v6 wrote:
Die is netjes…
Set is een Stuk duurder, en het is meer werk..
Willem
Oke dank je had ook al naar de plaatselijke opel dealer gebeld en daar moest ik meer dan €500,- neerleggen.
8 januari 2012 om 21:43 In reactie op: €350,- voor distributieriem waterpomp en spanrollen #17970310Peter Reedijk
Deelnemer@wim-v6 wrote:
300 Voor een 8klepper is gewoon duur!!!
Van de week een (Kadett-E ’91 dus al met spanrol) 1600 8klepper gedaan. Incl waterppomp net 100 euro krijt, en montage is een uurtje werk..
Willem
Willem wat vind je van de prijs voor een 16 klepper dan?
7 januari 2012 om 07:37 In reactie op: Foto´s van Astra G & H velgen? Nu eigen foto’s! + nieuwe :D #17969320Peter Reedijk
DeelnemerHoe hoger de ET waarde hoe meer de velg naar binnen valt.Ik geloof dat de ET waarde maximaal een afwijking van 5 mag hebben.In dit geval komen ze dus naar buiten en is de afwijking 12
-
AuteurBerichten