Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Peter.
Deelnemer@Marcel, stuur me even een PM over die hoofdsteunen.
Het interieur is grotendeels met de hand schoongemaakt. Heb het aan m’n moeder overgelaten, die is daar wat beter mee :D
Maar bedankt voor de reacties, ben er erg blij mee.
Peter.
DeelnemerJa, weggooien. Net als de rest van het interieur. Heb je interesse in de hoofdsteunen? En iemand misschien in het oude interieur?
28 oktober 2012 om 20:31 In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17912039Peter.
DeelnemerDie van jou is zwart en heeft mistlampen king:
Peter.
DeelnemerGrote update!
Sinds ik de auto heb is het interieur al ene grote doorn in het oog. Was dringend opzoek naar een ander interieur, alleen dan wel het liefst met ruitjes en zo mooi mogelijk. Deze heb ik gister opgehaald :D
Eerst wat foto’s van hoe het was. Had mezelf voorgenomen de binnenzijde van de auto pas schoon te maken wanneer ik een ander interieur had, het was dus best smerig.





Toen zijn we begonnen met leeghalen en schoonmaken:



Rechts is gezogen, links niet:

En toen was het oude interieur er uit!

Het andere interieur was bij aankoop erg smerig. Dit diende eerst schoongemaakt te worden.




Nadat dit gedaan was, konden we het weer inbouwen:







Vind het zelf een erg geslaagde upgrade! :D
Peter.
DeelnemerVanmiddag in Wageningen een gele A Manta met ATS Cup wielen. Reed zelf in m’n Kadett Cabrio, open natuurlijk king:
Peter.
DeelnemerZal even wat kritiek geven over je shops king:
Bij de BMW kun je voor bij de voorwielen door de voorbumper kijken. De ruimte achter je linker voorwiel zou zwart moeten zijn, aangezien daar aan de rechter kant ook de voorbumper loopt.
Bij de Corsa zie je door de voorruit nog dat het een hatchback was. En door de zijruit nog achter hoofdsteunen. Daarnaast vind ik persoonlijk het gaas niet mooi en te licht. De side-skirt is wat plat, misschien had je daar nog een ‘binnenkant’ bij kunnen shoppen. Ook lijkt de spoiler door de zij ruit niet helemaal recht te lopen.
Bij de andere twee vind ik ook het gaas niet zo mooi.
Hoop dat je hier wat mee kunt king:
Peter.
DeelnemerJe zou kunnen kijken naar de 2.0t uit een 9-3 van ’98 tot ’02. Die motoren leveren 150 PK en 230(?) NM koppel. Ze liggen dwars voorin. Ditzelfde blok ligt ook in de 9-5 en in de latere modellen 9-3, al heet ‘ie daar 1.8t. Daarnaast zijn deze motoren ‘makkelijk’ te tunen en zeer sterk van zichzelf. Wat je ook zou kunnen doen, is opzoek gaan naar een ouder model 9-5 of 900NG met een 2.3t. Die levert nog wat meer vermogen.
Het schijnt dat de naven van Vectra V6 veerpoten overgezet kunnen worden, evenals die van de achteras. Heb beide eventueel wel liggen voor je.
Peter.
DeelnemerHaha, camber in mijn shops is altijd te bedoeling king: Houd persoonlijk van een goede (agressieve) stance.
En uiteraard, smaken verschillen. Maar bedankt voor je reactie king:
Peter.
DeelnemerSowieso zoals Piele!
Peter.
DeelnemerZo, even een update.
De auto heeft weer een jaar APK! Zonder advies- en/of reparatie punten! Best blij mee, want de auto had geen keuringsrapport toen ik ‘m kocht en het duurde niet zo lang voordat ‘ie verliep.
Peter.
DeelnemerWas een mooie meeting inderdaad. Op de foto van de Aero is een klein stukje van de Rekord van m’n broer (Stender) te zien! Hij had achteraf wel met de Manta moeten gaan, maar da’s bijzaak. king:
Peter.
DeelnemerHet past inderdaad! Hartelijk dank!
Peter.
DeelnemerGoede keuze, een Legacy!
15 september 2012 om 13:19 In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17912035Peter.
DeelnemerHaha, ik vind het ook niet erg om naar te kijken hoor! Graag zelfs!
Peter.
DeelnemerHeb eventueel nog veerpoten en achteras liggen van een Vectra A met 5-gaats.
Peter.
DeelnemerHet gaat niet om een 1.8 middendemper, maar om een 1.6 hatchback middendemper op een Cabrio.
12 september 2012 om 10:01 In reactie op: Van het Ende Customs Slammed Astra H. Herfs-pics. Pag 6. #17912033Peter.
DeelnemerPatrick, met een zwarte C-Corsa met TH-lines had zich ook aangemeld, maar was afgewezen. Stond wel op het buitenterrein, maar had niet misstaan binnen. Sowieso had de meeting een groot VAG-gehalte, maar waren wel dikke auto’s!
Peter.
DeelnemerHeb de dempers binnen, maar de middendemper wil toch niet lekker passen. Demper loopt aan tegen de achteras en ophangbeugels komen niet overeen.
Zal vanavond even foto’s posten, maar wellicht heeft nu al iemand een idee?
Alvast bedankt
Peter.
DeelnemerAl denk ik dat GM heel veel hulp heeft gehad van SAAB op turbogebied.
Peter.
DeelnemerNaar mijn weten zijn de zogenaamde high pressure turbo’s sowieso niet goed op gas. En voor de nieuwe 9-5, die gebruikt maakt van ongeveer dezelfde motor, is ook geen gas mogelijk. Ik zou het lekker laten als ik jou was, de dealer raadt het niet voor niets af.
Peter.
DeelnemerGaaf interieur! Ben ook dringend op zoek naar een ander interieur, bij mij zit er zilverkleurig leer in, wat ik persoonlijk niet zo mooi vind king:
Peter.
DeelnemerNee, helaas niet. Hier komen t.z.t. ook GSi bumpers op, omdat ik die mooier vind! Linkerdorpel moet een beetje aan gelast worden, maar de achterschermen zijn helemaal hard! king:
Peter.
DeelnemerEr gaat wel een boel aan gebeuren, maar ga hem vooral OEM+ houden! Geen lelijke bumpers en andere rotzooi :puke
Peter.
DeelnemerIk zou als ik jou was op het verkeer letten bij je testrit.
Peter.
DeelnemerIk zou beginnen met 3 spoilers achterop, rode snelle remtrommels achter en 4 uitlaten. Dat merk je sowieso! Of anders nog wat traanplaat in het interieur!
-
AuteurBerichten