Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
peertje105
DeelnemerToen is hij op kenteken gezet. Aannemelijk is dan toch wel dat deze in 1986 gemaakt is! Is dit via opel niet na te vragen of via het chassisnummer?
peertje105
Deelnemer[rquote=1852663&tid=141376&author=JvV]Nee, RDW kijkt altijd naar datum eerste toelating niet naar de productiedatum.[/rquote]
Fout, er zijn mensen op het Jaguarforum die dit dus wel voor elkaar hebben gekregen. Auto op kenteken 1987, productie 1986. Dus wellicht wel interessant als je auto vroeg 1987 op kenteken staat.
peertje105
Deelnemerpeertje105
Deelnemerpeertje105
DeelnemerAls je de mijne bedoelde, die is vorige week verkocht en opgehaald :-)
peertje105
DeelnemerMeestal als ze de naam vragen zeg ik nee, die moet ik even roepen. Leg dan de telefoon gewoon neer en laat ze wachten. De meesten houden het niet zo heel lang vol :-)
peertje105
DeelnemerHeb er ook nog een staan.
bj 84, c20xe, rolkooi, schijven rondom, schoefset, kuipstoelen etc. Is wel met wat werk, staat al een jaar of wat stil.peertje105
Deelnemereen 4×4 bak heeft een ander diff. er in zitten met nog een extra uitgang. Daardoot is de lagering aan een kant ook anders. Dat is denk ik het grootste probleem.
Heb nog wel een f20 4×4 liggen (compleet) en eventueel ook nog een losse behuizing en diff van een 4×4.
peertje105
DeelnemerZonde van de corsa, gelukkig geen gewonden. Is een golf 3 niet een beetje te licht voor zo’n aanhanger?
peertje105
DeelnemerTemp sensor voor ECU? (zitten er 2 op het huis)
peertje105
DeelnemerEn het plaatwerk onder de koplampen wil ook nog wel eens doorgerot zijn.
peertje105
DeelnemerAmerican kitchen

peertje105
Deelnemerorigineel gepost door geert666
Klopt,die 235r heeft een onderblok ,met versnellings bak aansluiting vd GMik snap eigenlijk ook niet waarom niemand dat doet als je dat blok in een kadett of astra legt passen de assen ook zo, aansluiting homokineten is hetzelfde
Hoe zit het dan eigenlijk met de koppeling/startmotor en motorsteun van de motor? Past dat ook allemaal zo?
peertje105
Deelnemervergeet de motorsteunen niet, van cali zijn anders als van e kadett
peertje105
DeelnemerJe kunt de E gsi tank ook gebruiken (wel ook de beugels overzetten). Een beugel past zo, de andere moet je de bevestiging uit de D halen en een nieuwe bout onder de achterbank monteren. Pomp kun je dan ook zo overzetten. Als je met een hetelucht stripper kunstof vulpijp een beetje verwarmt dan is die ook passend te krijgen in je D (ipv de stalen die je nu het). Voordeel is dan dat alles op elkaar past en je geen verlopen hoeft te maken.
Bij mijn D station hebt ik de bestaande tank gewoon aangepast (retour omgezet vanuit een gsi tank). Wees dan wel voorzichtig als je gaat lassen/solderen. Zorg dat de tank gevult is met water ofzo!!
peertje105
Deelnemerorigineel gepost door GlennGSI
Hoe heb jij het btw met de brandstofpomp gedaan ? Ik heb nu alles aangesloten maar als ik het contact aanzet dan draait de pomp niet, alleen als ik de motor probeer te starten draait de pomp….Dat is normaal. Brandstofpomp loopt alleen als het relais een puls krijgt dat er ontsteking is (en dat is bij het starten).
peertje105
DeelnemerIk niet, de kleine is vandaag jarig :-)
peertje105
Deelnemerorigineel gepost door GlennGSI
op men D kadett zat er 1 onder de tunnel, E kadett heeft em boven de tunnel.. heb nu het systeem van de E kadett erin zitten omdat ik die pook in de 5 kan krijgen, dat wil bij een D kadett niet of je moet dat systeem aanpassen, dit leek mij het makkelijkst….Bij de ombouw van http://www.gteschmiede.de doen ze het ook zo…
Blok hangt er btw nu goed in !
:jerry vanavond komen er wel weer foto’s.. kga nu de veerpoten ff in de fussee’s hangen en de stuurstangen en schakelmechanisme fixen…
E kadett is ook in twee versie geleverd, de eerste hadden ook de stang onder de tunnel lopen. als daar de pook van pakt (5bak) kun je die zo in de D schroeven :-)
4 bak is trouwens ook makkelijk aan te passen.
Maarre, goed bezig :-)
peertje105
DeelnemerAls het goed is kun je ook rechtstreeks het schakelmechanisme aansluiten, zonder dat stuk ertussen. Zo heb ik het ook gedaan. Er zijn wel twee verschillende schakelstangen voor de auto, onder de tunnel en op de tunnel.
peertje105
Deelnemerpeertje105
Deelnemerorigineel gepost door Small Sexy
Injector verstopt, slechte compressie?Weet je zeker dat alle 4 de bougies het nog doen? Haal de kabels eens een voor een los, hou ze dan vast met een plastic tangetje tegen een massapunt. Dan zie je of ie vonkt.
Miss kun je hier alvast mee vooruit.Sjupke`
Bougies hebben de vervelende eigenschap dat ze soms kunnen vonken in de buitenlucht, maar niet als ze onder druk staan. Dus bovenstaande klopt niet in alle gevallen.
Wissel er eens twee om en kijk of het probleem zich verplaatst. Setje bougie kabels heb ik ook nog liggen voor als je eens wilt proberen danny.
16 april 2008 om 10:00 In reactie op: Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter… Mag dicht, auto is verkocht #17382842peertje105
DeelnemerIemand die mij kan vertellen hoe je dat “nokje” van de versnellingsbak eruit kunt krijgen..?
Welk nokje bedoel je?
Mooi kleurtje trouwens!!
13 maart 2008 om 16:24 In reactie op: Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter… Mag dicht, auto is verkocht #17382837peertje105
Deelnemerorigineel gepost door custom
alleen erg jammer dat de d-friends website overleden is..peertje105
DeelnemerOrigineel gepost door PAASHAAS
Origineel gepost door nova….
Origineel gepost door Platzz
hmm dit is wel cool, 5 min van mijn huis de Mac.. Alleen jammer dat mijn astra nog helemaal standaard is haha :angelHey zou mooi zijnals je de volgende keer is kwam kijken aangzien je maar 5 min van de mac woont en, het is niet belangrijk of astra uitgebouwd is of niet. Wij doen het voor de gezelligheid :thumbup
Precies…..het gaat om de Blitz, niet om de poly-zooi erom heen :P:P:P:P:P
Naja, oke…..en om de slagroom :PJohn z’n astra is ook standaard, dus dat is geen reden.
peertje105
Deelnemerheb anders nog wel wat italiaanse of engelse rotzooi die mee kan :hmmz
-
AuteurBerichten


