Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het lijkt mij verstandiger om er een jonge motor in te zetten, ik heb een vriend (hij heeft mijn espace 2.2 diesel gesloopt)die de blokken compleet verkoopt voor 1000 tot 2000 euro
dat ben je alleen al kwijt aan nieuwe verstuivers!
en ze staan op een pallet klaar voor transportmooie dame trouwens deluxe, maar die twee lachertjes moet je eraf halen!
idd een 0800 storing en hij is ook weer even weg geweest , nu dus weer aanwezig
bij het starten loopt hij even op 5 pitten volgens een dieselmannetje
direct weg , ga wel even de massa nakijken , dat is te doen voor een leek,lijkt mij
dank mannendag Helmer,
er is hoop , de mijne staat op 290dkm en volgens de vorige eigenaar geen mankementen gehad
trekt nog als een beest en op z’n sloffen 210 !!!vectra c station cosmo met 3.0 diesel erin bj 2004 met 290dkm achter de kiezen
een vectra van 2004 , zat zelfs met popnagels vast en we hebben met wat buig werk de bout aan het spatbord weten te bereiken
maar is niet ideaalvandaag nieuw lampje erin, moest wel de halve bumper eraf ?
!
Opel, wir leben auto , ja jalampje wisselen oke ,maar wat is ballast ?
ik ben scheepswerktuigkundige en ken ballast alleen om schepen correct op de waterlijn te krijgen!is tuning bij 290 dkm verstandig?
er zijn namelijk twee versies, de zuinige en de snelle is mij vertelddank je
ik rijd met het opelkanon 3.0 v6 diesel gemiddeld 7,7 liter
pas 400 km op snelweg even geklokt en 130 km/pu kwam op 6,5 liter per 100
niet gek dacht ik
wie heeft ook zo’n snelle jongen en heeft hem eens flink op z’n staart getrapt ?, durf zelf niet sneller als 220 !ik ga de ncdc eruit gooien, geen aux ingang of iets dergelijks, de nokia heb ik er al uit, had al een parrot met spraaksturing,ideaal
ben dan afhankelijk van een fm modulatie apparaat, geen goed geluid
heb een aftermarket besteld , wel met stuurbediening maar de boordcomp kan ik dan niet meer lezen, het zij zoDOCTOR007 wrote:Vandaag lopen denken of en hoe ik op mijn huidige radio NCDC 2015 met Telematica een aux in kan realiseren?!
:hmmz Is het wel uberhaupt wel mogelijk? Iemand die dit toevallig weet? TNX!ik heb op mijn ncdc 2015 op de pinnen voor de cdc l en r en – mijn iphone aangesloten, gaat goed ,cd geluid ,alleen geen cd laden tegelijk!
dag mensen,
ik ben er uit wat betreft de aux
ik vond op de radio een lijstje waar alles opstond en ik zag daar cdcR ,cdc- en cdc L(pin 21 22 23)geen aansluitpinnen dus losse draadjes erin geschoven
leek mij een ingang voor een cd wisselaar en dat was het ook.
het werkt samen met de ingebouwde wisselaar , het deelt het geluid en het gaat door elkaar heen.
waarschijnlijk zou je met tech-2 het los kunnen koppelen.
wanneer je geen cd’s laad heb je geluid van je i-pod/phone ,dit is wel wat zachter als de radio maar dat had ik ook met de kenwood
nu heb ik nog een dension liggen die ik er tussen kan zetten zodat je met de stuurbediening ook de ipod kan bedienen.
voor nu eventjes klaar met de zooi!@Maarten wrote:
Niet elke radio is hardwarematig voorbereid op de aux in. De dealer kan met de tech2 (en je kunt dat ook zelf met de opcom) de aux softwarematig activeren op de radio. Als je een ploppend geluid hoort dan is de radio niet hardwarematig voorbereid op de aux in. Je kunt dan, mits je een vaste hand hebt, zelf de componenten op de print erbij solderen. Ik kan je eventueel voorzien van een handleiding.
hoi, heb je ook een handleiding voor een ncdc 2015 , daar zit helemaal nix in ,op het forum in de heb ik gelezen dat het mogelijk is om vanaf de printplaat van de cd een aux op te maken ,en eventueel aan en uit schakelen
hoor het graag
groet Peterongeloofelijk dat zo’n merk pas in 2008 een aux in de radio plaatst!!!
alle aftermarket radio zijn daar al decennia lang mee uitgerust
heb zelf een ncdc van 2004 ,zit ook nix op , kun je je ipod alleen via fm laten spelen
vastgeroeste duitsers die pas laat wakker worden
dealers weten het ook niet :(dag mannen, ik heb mijn 2,2 espace laten tunen door dm in Almere, top en goedkoop van een slaper naar een racer en 2 lieter zuiniger per 100 km!
ik bedoel dus eigenlijk om de ingang van de carkit te gebruiken als een aux ingang en daar zit ook een stuurstroom in voor de controle lijkt mij
vandaag het nieuwe stuur gemonteerd met eerst de rollen, lachen ,wanneer je het volume opdraaide ging de claxon.
we hebben alles maar terug gebouwd op het nieuwe stuur, werkt weer goed.
de man had nog een ncdc2015 liggen ,die kreeg ik mee omdat ik de mijne al had verkocht en werkt zonder aanmelden ,geen piepjes o.i.d.
ik heb de carkit eruit getrokken ,die gebruik ik toch niet en nu kom ik eigenlijk op het punt ;die carkit als hij aangestuurt wordt/gebeld dan geeft hij toch een geluidssignaal af naar de radio en volgens mij op alle speakers van de auto.
ik wilde een after-market erin zetten om mijn ipod aan te sluiten, maar je zou toch zeggen dat je die carkit daar ook voor kan gebruiken????
wie heeft een bedradings schema of weet raad/daad
dan kun je de ipod aansluiten en in en uit zetten met de telefoon knop op de radio!
ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit graag zouden willen
en dan doet alles het natuurlijk nog, geen geduvel met de stuurwielbediening etc….nee dus , geen knopje op de hendel van de ruitenwisser
ik werkte ook alleen met de rechter grote knop op de radio
heo moet dat dan wanneer er een kenwood oid inzit?
kan er ook een lichtautomaat in of is daar de kabelboom ook niet geschikt voor (draden,sensor?)oke, ik ga kijken voor een identiek stuur met knopjes om het niet moeilijk te maken.
ga zo even kijken of ik de checkcontr. op de rechter stuurhendel kan uitzetten, nu alleen nog vanaf de radio bedient.
en ja erzat een ncdc met 4cd isselaar erin , nr 2015
helaas kan ik mijn iphone er niet op aansluiten( hadden ze die in 2004 nog niet in duitsland?)
natuurlijk zet ik er een nieuw lampje in ,maar soms moet dat even wachten , niet dan!
ben zo weer terug…….JRaaf, kan ik die adapters van je overnemen?
heb een kenwood gezien met alles erop en aan , dusseee
hoor van je , of mail even naar jpramen@hotmail.com
ik heb trouwens hetzelfde stuur en ga dit omwisselen voor een met draaiwieltjes, werkt het dan nog steeds?mijn 3 liter heeft er nu 285dkm opzitten en loopt nog heel behoorlijk.
maar mijn radio probleem is nog niet opgelost
de ncdc2015 is verkocht en een after-market gekocht.
die haal ik zaterdag op ,maar het probleem van de boordcomputer is niet opgelost.
nu dacht ik erover om een enkel din in te bouwen waar anders de nokia carkit zit
alleen voor aansturing van het display
is dit mogelijk en welke radio moet ik dan hebben
of is er iets anders voor te bedenken, de waarschuwing dat er een lampje kapot is blijt nu aan ,omdat ik het niet kan bevestigen!de 2.2 zat in mijn espace en die draaide dus in elkaar.
welke zwakke plekken kent de v6?
ik dacht dat het wel een betroubare motor was , volgens de dealer dan!
de radio uit roosendaal wordt nix, ze krijgen er geen stuurwielbediening op en dus de hele zooi terug gestuurd.
jraaf, jij hebt het over een stalkadapter, waar kun je die krijgen?dank,
in Roosendaal zit iemand die aangaf dat de radio met de knik ook een adapter voor de canbus meegeleverd wordt en die dus alles vertaald van het oude naar het nieuwe systeem.
ik heb trouwens een drie liter diesel , heerlijke v6 met veeeeel power
maak wel wat foto’s als hij schoongemaakt is ! -
AuteurBerichten