Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik ga morgen de wagen op de brug zetten en de zaak controleren
weet Kimmiej een goed adres voor de steunen?nou ,dat is lekker dan!
als het dit is ,dan kan ik mijn overall wel aan doen!
is er hier een how to voor?tja, zou kunnen , maar welke , die bij de bak kant of bij de distributie.
kun je dat makkelijk zien of zo?BAK SCHAKELT GOED , KLEUR OLIE???
MOET IK LATEN CONTROLEREN , kan je ergens iets aftappen?snap ik ook wel, ik geef alleen aan dat het er niet verwaarloosd uitziet , natuurlijk geen garantie voor geen problemen.
de garage waar ik hem gekocht heb heeft 4 jaar het onderhoud gedaan ,gewoon beurtjes etc
geen mankementen
daarvoor (200dkm) geen historie bekend
wel de lmm en buizen nieuw en zeer schoon@GTS Power wrote:
Je kan gewoon het transparante kunstof kapje van de verlichting eraf klikken daarna zit het nog met torx schroeven vast.
Gewoon even ‘voelen’ waar het losgeklikt kan worden.De binnenspiegel kun je eraf schuiven (ik dacht naar boven toe).NIET gaan trekken of breken aan de voet want dan kost het waarschijnlijk je voorruit!!
het is gelukt en wat ik erin wilde bouwen paste precies
de spiegel hoefde niet los dus dat viel mee.
bedankt voor de info!@GTS Power wrote:
net op speurtocht geweest onder men hemel naar stekkertjes voor een dimmende binnenspiegel/regensensor.
wel wat gevonden maar dat zal wel weer ergens anders voor zijn :sleeping
(maar we houden hoop :D )
weet iemand waar deze van is???
Hoi , zeg even een vraagje
hoe haal ik de leeslampjes los uit de hemel en de achteruitkijk spiegel
ik wil daar iets inbouwen maar weet niet waar de boutjes of klipjes zitten
ik heb al het voorste klepje voor het lampje kapotgetrokken
graag info ,alvast dankhet is gelukt en wat ik erin wilde bouwen paste precies
bedankt voor de info!@speaker wrote:
@eddie V6 CDTI wrote:
@speaker wrote:
Ja hoor. Volgens mij had iemand hier pas een vraag over gesteld omdat zijn schokbrekers lek waren en nieuwe ( met hoogte regeling ) wel erg duur bleken !
Ja dat was ik.
De goedkoopsten die ik tot nu toe op E-bay zag waren €329 per stuk :swearDas idd niet erg goedkoop! :hmmz
een optie is om er schokbrekers met een luchtbalg onder te zetten, gm heeft deze in verschillende maten en dan kun je via een nippel of een pompje de zaak omhoog stellen.
ik heb dat gedaan op mijn espace voor de caravan trek en ik kreeg hem in allerlei bepakkingen(7 man plus een tendemasser van 2000kgplus dakkoffer en bagage !) horizontaal.
leeg kon ik de wagen 5 cm opkrikken
ik betaalde op mp 180 euro voor twee stuks ,nieuw!
met een handpompje achterin fluitje van een cent
in mijn astra van 1999 zat dit ook al handmatig vanaf fabriek , je betaald dan wel de hoofdprijs9 november 2012 om 16:57 In reactie op: Kimmiej’s Vectra C Station 3.0 V6 CDTi (Sprookje houdt op) #17963994@kimmiej666 wrote:
Thanks allemaal
@ Dolby, ja een goede v6 is een mazzel om te vinden.
Spot er helaas meer met problemen dan zonder.. Overigens vind ik het dan wel weer leuk om hier va iemand anders te lezen dat zijn v6 300.000 heeft gelopen met niet al te ernstige dingen of grote problemen als ik zijn tekst las.Hoop in elk geval dat we voorlopig klaar zijn en ik nu ook probleemloos richting de 300.000 op de teller kan gaan!
Ja , en als klap op de vuurpijl glansrijk door de apk , gelijk een beurtje en gaan weer!
@pbakker wrote:
@kimmiej666 wrote:
Helaas niet, maar staat hier topic over iemand die 300.000 km heeft aangetikt met zn 3L, misschien dat hij automaat heeft en kan hij je daar iets meer over vertellen
Edit: gebruikersnaam pbakker
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169895Hoi , ik heb idd een automaat en die doet het nog voortreffelijk, het is de originele !
er zit op de 3l een die 500nm aankan ,dus je kan ook nog tunen dan lopen ze mooier en zuiniger, maar wel een beest als je wegtrekt!
trouwens ,dat doen ze ook al zonder tunen!
ik rijd nu bijna 20.000 met de vec en de automaat is storingsvrij , geen codes
wel heeft hij de relais standaard (te lage spanning) en pasgeleden rookte hij als een schoorsteen maar dat was een stekkertje van de lmm
ik heb een cosmo en dat is luxe, is er ook is de sigma
hou het onderhoud goed bij dan voorkom je een heleboel rotzooivoor een goede motor 0610343917
@kimmiej666 wrote:
Helaas niet, maar staat hier topic over iemand die 300.000 km heeft aangetikt met zn 3L, misschien dat hij automaat heeft en kan hij je daar iets meer over vertellen
Edit: gebruikersnaam pbakker
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=169895Hoi , ik heb idd een automaat en die doet het nog voortreffelijk, het is de originele !
er zit op de 3l een die 500nm aankan ,dus je kan ook nog tunen dan lopen ze mooier en zuiniger, maar wel een beest als je wegtrekt!
trouwens ,dat doen ze ook al zonder tunen!
ik rijd nu bijna 20.000 met de vec en de automaat is storingsvrij , geen codes
wel heeft hij de relais standaard (te lage spanning) en pasgeleden rookte hij als een schoorsteen maar dat was een stekkertje van de lmm
ik heb een cosmo en dat is luxe, is er ook is de sigma
hou het onderhoud goed bij dan voorkom je een heleboel rotzooiik heb hem een bericht gestuurd, wacht het even af
dank voor de link@jraaf wrote:
Sorry, die wijsheid heb ik niet in pacht :angel
Vraag ’t Simaan. Die heeft een electrowizzard in huis.
Die heeft mijn hele kabelboom (halfcan 2004) verbouwd met een bijzonder goed resultaat.
Letterlijk alles op mijn DVD90 set werkt :thumbGroet jraaf
hoe kom ik in contact met dit electrowonder?
@Nick-GSI wrote:
heb het 1x gedaan, volgens mij zonder speciaal gereedschap volgens mij
hoe lang ben je bezig geweest met het wisselen?
@jraaf wrote:
2004 is half can, voor de stuurwielbediening heb je een aparte ‘stalkmodule’ nodig en voor een werkende BC dien je denk ik de kabelboom van je Vec te verbouwen.
De headunit die je gekocht hebt is gebaseerd op full can.
Vandaar.Groet jraaf
heb jij een schema welke draden op de stekker van de auto en naar de radio gaan voor de can, daar zitten drie draden aangesloten op can h en l en aarde
ik heb die op de stekker aangesloten maar zonder resultaat
of ik moet om pluggen /, op de radio zit ook uitgangen voor de stuurbediening
waar kan ik zo’n stalk module halen mocht het niet lukken, het lijkt mij een kwestie van vertalen@jraaf wrote:
Om de 150.000 km vervangen king: Zit net op TIS te loeren.
Is toch een Y30 DT? Automaat?Groet jraaf
idd een y 3.0 dt en hij staat op 300000 km dus aan vervanging toe.
als het zelf goed te doen is ga ik zelf sleutelenen wat is Tis ?
geen ideeidd een y30dt met automaat
vandaag de winterbanden eronder gedaan , moet volgende week voor de apk en had al twee keer glad
ook een nieuwe radio gemonteerd , alleen de bc doet het niet, schijnt aan het tussen jaar 2004 te liggen
of heeft er iemand dit opgelost?



nu eens zien of dit luktwaarschijnlijk heeft de vorige eigenaar er wel troubles mee gehad want de lmm en bijbehorende buizen en verwante artikelen zien er echt nagelnieuw uit
ook kan ik zien dat aan het achterste kleppenhuis nieuwe pakkingen zitten dus er is wel wat aan gesleuteld in het verleden
ben pas bij Jaap Pul geweest om wat te vragen en die vond hem mooi rondgaan voor eentje met 3 ton op de telle
je moet het evenzowel maar afwachten natuurlijkroken bedoel ik dat als ik gas geef de auto achter mij niet meer te zien is!!!
nu zie ik wel met gas geven dat er wat rook uit komt , dus dat is normaal .in mei gekocht omdat mijn espace met 240 dkm in elkaar liep
met angst en beven deze gekocht, het enigste alternatief en betaalbaar voor mij op dat moment
een nieuwe sleutel en parkeersensoren was overeen te komen
alleen een storing op de voorgloeirelais, te lage spanning komt iedere keer terug, waarschijnlijk ook stekkertjes werk maar nog niet aan toe gekomen
inmiddels wel 25 dkm mee gereden en met een gemiddeld verbruik van 1 op 13 , mja toch goede wagen
gister het linker voorwiel recht gezet, had vast een tik gehad, en laten uitlijnen
verder is het een cosmo uitvoering dus lekker compleetde blokken die ze voor de espace gebruikten hadden koelingsproblemen maar geen pomp probleem
liggen daar dan andere pompen op de motor?
die blokken zijn isuzu maar pompen weet ik niet zoik heb geen idee, maar soms doen ze bij de garage zomaar wat
ik had een fout code voor het voorschakelgloei relais, dat moet vervangen worden volgens de dealer (250 euro) maar daar ligt het niet aan, er is een gloeistift met een slecht contact!
je bent dus geld kwijt maar niet geholpen, succ6 -
AuteurBerichten