Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
niet onbelangrijk is ff het type auto te vermelden. trilt hij bij een bepaalde snelheid/toerental of over het geheel?
dat doe je mooi grondig! :thumb
en die kadett ziet er nog mooi hard uit, ik heb wel eens slechtere a-stijlen en dorpels gezien ;)
De 1.3S is in de E-kadett geleverd met een 5-bak. als dit dezelfde 5 bak is als uit die 1.6 ascona dan zou dat moeten passen.
mooi karretje. de S staat voor carbarateur en de H voor verhoogd vermogen. Deze heeft dus geen 82 maar 90 pk! king:
vreemd, nooit geweten dat er ooit stuurbekrachtiging op een kadett geleverd is, behalve een gsi.
gisteren in zevenaar gespot om ong. half 6, een bruinrode c-kadett city. Er in zat een man met een grijze snor. Zag er in de flits erg netjes uit! king:
heb zelf de simons groep N onder mijn c-kadett. heeft een sportief geluid maar geen teringkabaal. zonder problemen al 2 keuringen doorstaan.
ik zou, als je budget het toelaat, wel voor de rvs versie gaan.gaaf setje wielen zeg! heb ik nog niet eerder gezien op een c-kadett. succes met de restauratie!
4 augustus 2011 om 13:47 In reactie op: hoe kun je het beste je kadett stallen in de winter #17896839wat ik me afvraag is waaraan je merkte dat je auto op de stalling geleden heeft?
het beste is volgens mij een vorstvrije en goed geventileerde ruimte.
misschien zit je brandstoffilter verstopt.
maar die kameraad van je dacht dat het dak orgineel zo hoorde ofzo? :wtf ik hoop dat je er een krat bier mee wint oid:P
mooi klote, ik hoop dat hij weer snel ongeschonden terug wordt gevonden… :cry
er zit geen verschil in lengte tussen de veerpoten, ik denk dat je gewoon orginele (gsi) voorveren hebt. Het kan zijn dat deze veren bij de verkoper lager lagen als bij jou, omdat hij er een zwaarder blok in had.
rond 5 uur gespot op de ambachtstraat in doetinchem, een groene C1. alleen van de voorkant gespot uds kon de carroserievorm niet zien.
heel eenvoudig met:

:jerry
Ik denk dat als je een goede originele 16v zoekt met ook nog de originele lak, dat je wel bereid moet zijn daar een paar centen tegenover te leggen.
het hoeft allemaal niet veel te kosten als je zelf een beetje handig bent,
wiellager zou je misschien nog een jaar kunnen rekken door hem wat strakker aan te draaien. Als je er dan ook nog een nieuwe splitpen in doet dan lijkt het net of hij is vervangen:P
voor de uitlaat pak je de gumgum, de voorwielen wissel je met een kameraad en een remcylinder gangbaar maken kost alleen wat tijd en geduld.het feit dat hij niet is afgekeurd op rotte plekken is al een unicum voor een kadett king:
Mijn kadettjes:

D-kadett 1.2S voor dagelijks gebruik
C-kadett 2.2E voor de lol :afro@KadAstra-EF wrote:
Iedere Kadett E is byzonder !!!!
Zeker als je weet dat er nog maar 8500 rondrijden hier !
Cijfer is van 2009.Oh, en een 5 deurs, dat is al helemaal te gek :D :D
Rik ;)
waar heb je die 8500 vandaan?
mooie bak geworden, erik! zeker nu die skirts eraf zijn king: :wors
er zit geen verschil in aansluiting, ik heb zelf een 1.2 kabel met gte tellerunit
je moet die van een manta B hebben. wat je ook kan doen is de korte 1.2 kabel binnendoor leggen.
f*cking gaaf, wokkel! :wors
kadett E past niet!
bumpers, wieldoppen, spiegels, allemaal best wel lelijk. doe mij maar een echte opel of desnoods een chevette
@Pat70 wrote:
@mantadevil wrote:
probleem is opgelost ;)
bl;eek een slechte bougie kabel te wezen
effe andere erop en alles weer goed :thumbFijn te lezen dat het is opgelost ! :thumbup
@Prikkie : ik heb het over de prijs van het metalen filter dat KadAstra EF bedoeld. Dus in het vervolg eerst goed lezen voordat je van die “vriendelijke ” smilies plaatst !! dat houdt het een stuk leuker hier op het forum.De reactie op over het metalen filter is compleet niet relevant in dit topic aangezien dit niet op de 1.2S van toepassing is. Met dit soort verkeerde informatie help je de topicstarter echt niet. Door dit soort non-informatie voor je te houden, houden we het opelforum informatief en dus leuker :lol:
-
AuteurBerichten