Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je hebt met en zonder stuurbekrachtiging. volgens mij is voor de rest alles het zelfde.
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=pdpc59
Status kenteken: Gedemonteerd :(
Gespot in zevenaar, tortonaplein; witte c-kadett coupé met zwarte kap met booskijkers, engelmann spiegeltjes, verbreed staal, en op de achteruit “fuck winter tyres, I go sideways!”
gaaf ding :worsmooi ding zeg!
stuur en interieur lijken me niet orgineel, maar misschien is dat in frankrijk anders…
ik heb op dit moment een complete set te koop;
http://link.marktplaats.nl/519545301″ onclick=”window.open(this.href);return false;lijkt idd op die van een 16v. anders laat je de verkoper de h.o.h. van de veerpoten opmeten.
eigenlijk kan dit probleem helemaal niet, als je wielophanging gewoon goed vast zit. en daar zullen ze ongetwijfeld op gecontroleerd hebben bij de keuring. weet je zeker dat het niet gewoon visueel bedrog is? maak anders ff 2 foto’s van beide standen.
@GS2.6 wrote:
Een 1.2i nemen van een voorwiel aangedreven auto, zijn zeker rap!
die dingen hebben maar 45pk ofzo :???:
Die booskijkers zou ik zo snel mogelijk in de prullenbak deponeren, doet afbreuk aan een leuke kadett. ff je bumpers netjes poetsen en witte pinkers erin, dat ziet er dan al een stuk sportiever uit. Vervolgens zou de volgende logische stap een setje leuke velgjes en een verlaging zijn, daar knap hij echt van op king:
gestemd op b4r7. waarneer begint de volgende contest? wil wel weer een keertje meedoen :D
leuk kadettje. 70km met een halve tank is wel heel veel:O
volgens mij is de ohv motor nooit geleverd geweest met 5-bak maar is het binnenwerk van een 5-bak in te zetten in de 4-bak.
mijn c-kadett staat mooi droog in de parkeergarage, maar dat betekent niet dat hij niet ff naar buiten mag als er een vers laagje sneeuw ligt :-P
de dagelijkse d-kadett zal de pekel moeten trotseren deze winter.19 december 2011 om 13:45 In reactie op: Kevin’s Opel Kadett E –> Start niet meer + verkoop! #17800496ik begrijp niet dat je geld uitgeeft aan zo’n monterlijk lelijke voorbumper, maar er niet ff nieuwe dorpeltjes last of laat lassen. :???:
ventilator zit onder de parafaan. Daar zou je de spanning nog kunnen meten of spanning op de motor kunnen zetten om te kijken of hij draait.
wat een dwaas :wtf had dan een schakelaartje tussen de blauwe draad naar de pomp gemaakt, heeft hetzelfde effect. Dat je het hebt aangedurfd deze auto van zo’n prutser te kopen…
@Prikkie wrote:
en nog een E Kadett:




heb ik deze auto niet te koop zien staan ergens? op marktplaats of speurders ofzo? :wub
edit: gevonden! http://www.speurders.nl/recent/opel-kadett-e-c20ne-94716075.html
ik denk dat een 5-bak ook al een stuk prettiger zou rijden. Een as inkorten lijkt me een lastige klus, het diff wisselen is dan makkelijker
de meest eenvoudige optie is een 1.3S (75pk) of 1.6S(90 pk) erin lepelen inclusief de bijbehorende 5-bak. Je hoeft dan geen retourleiding te maken en geen gat in het schutbord voor de motorkabelboom.
volgens mij hoef je dan ook geen andere steekassen te hebben, en dus geen andere veerpoten.mooooi ding zeg :wors :wors :wors
wow, een update vanuit de toekomst :shock: :D
1:16 met een 2L 16v? volgens mij rijd je dan als een oud dametje aan de valium :-P
@kaneelschep wrote:
2018 pas ;)
Dat is een overgangsregeling jaartal en moet je dus voor een auto uit 1989, 29 jaar bij de geboortedatum optellen.
1988 28 jaar
1987 27 jaar
Zo heb ik het begrepen.klopt niet, zie hier:
1986………….25……….2011
1987………….26……….2013
1988………….27……….2015
1989………….28……….2017
1990………….29……….2019
>1990…………308v is er in 115pk(20ne) en 130pk(20seh, zeldzaam). 16v heeft standaard 150pk :thumbup de meeste gsi’s hebben standaard een digidash.
-
AuteurBerichten