Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
gaaf ding! king:
ik denk dat je met orginele kleplifters prima uit de voeten kan, mits ze goed zijn.
@Astra 1.4 NZ wrote:
http://nl.kapaza.be/antwerpen/opel-kadett-e-1-6-diesel-63414407.htm deze uit belgie lijkt me wel in goede staat, 16 dieseltje, kom je niet veel tegen
das toch geen c-kadett :???:
als je niet te handig bent met het lasapparaat, zorg dan bij aanschaf voor iig een harde koets, liefst een net gerestaureerde. Kost iets meer maar dan weet ik zeker dat je er nog jaren plezier van gaat hebben, helemaal als je hem binnen kan zetten. Want de techniek is eenvoudig, als er iets stuk gaat kun je dat vaak makkelijk zelf vervangen. Bovendien zijn er nog onderdelen voor die 1.2 motoren in overvloed. king:
ophanging en afmetingen van de demper zijn zo te zien compleet anders.
mooie kadett! ik weet zeker dat hij spanje wel gaat halen king:
een kadett zonder roest is idd zeldzaam ;) :wub :jerry
welkom king: :kewlpics
@REDP. wrote:
Als ik er 13″ onderzet kom ik hier de oprit niet meer op en af
( vraag maar aan Paulus, die zat hier ook al met de uitlaat op de grond )
ik vind het zelf ook mooier staan, maar auto is ook op snelheid gebouwd vandaar ook de 15″
en ik zit aan de duitse grens, waar ie wel eens uitgelaten wordt ;)je kan ook ff je oprit aanpassen :-P 13″ met platte banden is natuurlijk het mooist, maar voor dagelijks gebruik niet praktisch. maakt ook veel toeren op de snelweg.
wordt een dikke coupé, jan! ik denk dat matzwart met zwarte wielen wel bruut zal staan.gsi onderdelen zoals bumpers motorkap en achterklep zijn eenvoudig te om te zetten
@trashmetal wrote:
@KadAstra-EF wrote:
Carnaval ? Wat is dat ?
Dat kennen wij hier helemaal niet.Rik :jerry
Car na val, is een auto ongeluk :jerry

dit dus :-P
als je echt kabaal wilt, moet je er een motordemper onder lassen. Dan krijg je de buren wel op de kast :jerry
@astrawez wrote:
Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.
En zo te zien een nieuwe einddemper. :D




waar staat ie precies? keertje lang rijden:P
lekker laag king: veren afgeslepen of een echte schroefset?
2 februari 2012 om 07:54 In reactie op: kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht #17781344
staan best getrokken naar mijn idee.
1 februari 2012 om 13:34 In reactie op: kadett c sedan ’74 Verkocht !, Astra f ’94 gekocht #17781340mooie velgen! gepolijste rand en 165/55 bandjes :wub
31 januari 2012 om 15:28 In reactie op: brandstof en temparatuur meter werkt niet Kadett E (1987) #17985592massaprobleem achter tellerunit?
waar moeten we zijn voor taart en bier? :jerry
@*Jurgen* wrote:
Ik heb 10W40 half syntheet van Eurol erin geketst, maar die van mij lust nogal een beetje, dus rijd nu op 10W40 half syntheet van de Action :ass
action olie :wors
hij slaat niet aan of hij draait niet rond?
heeft hij vonk en brandstof?btw, dit is het kadett gedeelte… ;)
Slagpennen
De belangrijkste (grootste) veren aan een vogelvleugel (z.o. dekveer)..Wat bedoel je met slagpennen?
mijn ervaring is dat “super afbijt” van alblastine best goed werkt op velgen. Misschien dat de jouwe zijn gepoedercoat, zoals al eerder aangegeven.
denk dat het wel degelijk uit maakt, bereken hier maar eens:
http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htmff raampje in gooien :-P
mooie kadett btw :wors

lijkt me idd een ander model…
-
AuteurBerichten

