Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
15 december 2008 om 15:11 In reactie op: Kadett E; Maar nu even tussendoor, —> KAdett C sedan op #17416201
en hier zijn de:kewlpics
voorkant omhoog:

achterkant omhoog:

hans klok is er niks bij::P

ondersteuning van hout gemaakt voor:

Door de motorsteunen lag het blok te ver naar voren, door de rubbers lag hij er ook nog eens scheef in. Maar ik heb nu aluminium gte steunen gemonteerd in combinatie met nieuwe omega 2.0 rubbers en alles ligt nu netjes en recht.
toppertheo u2u;)
heb de orginele motorsteunen en rubbers inmiddels gemonteerd. het blok is hiermee ongeveer 3a4cm verder naar achter komen te liggen:
onderstaand een foto van het blok met de oude rubbers en steunen:

en met de nieuwe steunen en rubbers:

een foto van de oude motorsteunen en rubbers:

Het blok is dus flink verschoven wat als gevolg heeft dat de tussenas te lang is hij is ong. 76 cm, kan iemand mij vertellen of dit de orginele ascona as is?

en uiteraard klopt het gat van de pook ook niet meer nu:

Welke maat tussenas moet ik nu wel hebben?
Alvast bedankt, Paul
Ah een A corsa. Das niet makkelijk om daar wat orgineels voor te verzinnen, maar we gaan er wat moois van maken hoop ik:afro
feli astraman! zeer aparte shop:wors

is dit wat? heb hem niet verlaagd, vond hem wel mooi zo
hoe groter hoe beter;)
veren en dempers zitten eronder en bevallen goed. lekker stug:P
Maar heb het probleem met het scheef hangende blok nog steeds niet opgelost. Heb motorsteunen van de omega besteld en in compinatie met orginele gte steunen proberen te monteren. Alleen zit het blok hiervoor ongeveer 10 a 15mm te ver naar voren. Kan dit bijvoorbeeld komen door het gebruik van een verkeerde tussenas? bijvoorbeeld die van een ascona?
Ik zal binnenkort wat foto’s plaatsen.
Alvast bedankt!
origineel gepost door bmwmanu
Ja das een tankklep en heeft onderaan de deuren zijn handgrepen staan.:vertag
Dit is toch het vette kadettjes topic of is dit het post je originele kadett cabrio topic:hmmzik weet niet hoor, maar ik vind hem verre van orgineel en erug dik:hmmz
Ik heb gestemd op lady M online, die vindt ik het netst afgewerkt, en het meest realistisch.
7 december 2008 om 12:09 In reactie op: Oldtimers (of auto's van 8 jaar en ouder) moeten worden #17452024Mooi verzonnen regeling, maar volgens mij vergeten ze 1 ding. Allemaal mooie praatjes met auto’s die minder mulieuvervuilend zijn e.d. Maar ze vergeten dat productie van een nieuwe auto ook een hoop energie kost, de huidige modelen waarschijnlijk veel meer als de ‘simpelere’ modelen van 10-20 jaar gelden. Als je een auto gaat vervangen om de 8 jaar neemt dit een hogere productie met zich mee, aangezien een auto nu gemiddeld een jaar of 15-16 mee gaat. Wat weer een hoop meer vervuiling met zich mee neemt. Is het dan nog wel rendabel (milieubesparend gezien om dit te doen? Mischien moeten ze dat ook eens gaan onderzoeken, voordat ze van die stomme dingen verzinnen.
mischien dat je een hr foto van je auto kan posten, en wat foto’s van de velgen onder een auto? (ong. dezelfde hoek) dan wil ik die shop wel voor je maken
Heb er ook ff eentje gemaakt aan de hand van online tutorials: mn eerste serieuze shop:

Niet heel extreem, wel netjes dacht ik zo, alleen jammer van de onscherpe achtervelg.Aanpassingen:
gecleand (handgrepen antenne blinker sproeier merk en typeplaatjes enz.
Schmidt th line
OPC diffusor en auspuffs
OPC skirts
zijramen getint
smoke achterlichten4 december 2008 om 08:42 In reactie op: Kadett E; Maar nu even tussendoor, —> KAdett C sedan op #17416194meer fotows van gisteravond:
Laswerk aan het voorfront van de rooie:





mn C ook achter verlaagd:


En tot de volgende keer maar weer, lieve kijkbuiskindertjesking:
3 december 2008 om 10:04 In reactie op: Kadett E; Maar nu even tussendoor, —> KAdett C sedan op #17416192De foto’s van afgelopen maandagavond:
voorfront begint weer een beetje vorm te krijgen:




rekje met meuk
werkbank
sneak-preview van de wielen die bij prikkie op de det moeten komen
maandagavond voornamelijk bezig geweest om mijn kadett klaar te krijgen voor de apk, bouten met een grover schroefdraad waren gebruikt om het subframe vast te zetten. daardoor was er 1 afgebroken en 1 zat nog los. Verder ligt het blok er scheef in, waarschijnlijk door gebruik verkeerde motorsteunen. Tis toch bijzonder dat hij hier verschillende jaren mee is goedgekeurd.
dus uitboren en tappen…
fijn boutje van het subframe uitboren, 1 bout = 3 uur arbeid:sleeping
gelijk maar ff van de nood een deugd gemaakt, verlagingsetje van pipo gemonteerd.
achter moet nog…Mischien binnenkort weer vorderingen van prikkie’s rooie monster:P
Vanochtend ong. kwart over 8 gespot op de A12 richting arnhem, vlak voor velperbroek; een rode of oranje C kadett coupe. Zag er erg netjes en orgineel uit:wors Wie-o-wie besloot hier om met zijn cqp achterin de file aan te sluiten?
Een drietal foto’s van onderaf:



hij hangt dus scheef, rechts lager als links. De bakophanging is inmiddels al fatsoenlijk gemaakt, maar het blok hangt nog scheef. Ik denk dat er een motorsteun van een ascona en een van de orginele 1200 motor is gebruikt. Motorsteunen van een omega heb ik idd naar geinformeerd, 118 euro per stuk!!!:o Ik weet niet welke versnellingsbak ik nu eronder heb, iig een 4-bak.
Ik hoop iig dat wel de juiste tussenas e.d. is gebruikt anders moet het blok er zo nog uit ook. De ombouwer die de 2.0 erin heeft is iig een enorme prutser. Hij heeft zelfs het subframe vast gezet met bouten met grover schroefdraad. Daardoor was 1 afgebroken en zat er 1 los. Fijn werk, dat uitboren en draad tappen:sleeping
2 december 2008 om 10:17 In reactie op: Kadett E; Maar nu even tussendoor, —> KAdett C sedan op #17416188weer een aantal foto’s van vorige week:

uitgekleed voorfront tbv gewichtsbesparing:agent
slechts hier en daar wat laswerk:D
achterruit verwarming is momenteel ff buiten werking:P
kaal is goed:wub
dikke wielkasten van plamurio:(
de meester aan het werk:afro
ff spieken of ie wel echt aan ’t werk is
we hadden écht alles netjes opgeruimd, maar toen kwam er weer een tornado langs…:(:P
op z’n werk werkt prikkie gelukkig een stuk minder hard, anders trek je dat gewoon niet:o26 november 2008 om 10:52 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357480hee das gaaf!!:wors
26 november 2008 om 08:55 In reactie op: Oldtimer regeling toch bevroren vanaf 31 -12- 2011 #17451244De overheid denkt weer een melkoe te hebben om de hardwerkende mensen een poot uit te draaien. Ze verdienen veel te weinig op al die oldtimers, ze betalen geen belasting, en rijden te weinig, waardoor ze ook niet kunnen cashen op de brandstofacijnsen. Het verhaal dat ze zo slecht voor het milieu zijn is dus de grootste lulkoek, er word veel minder mee gereden, dus minder uitstoot als de gemiddelde uitstoot. Bovendien verbruikt een oldtimer meestal ongeveer net zoveel al de huidige, vaak veel zwaarder auto’s. En de meeste oldtimers rijden op benzine of lpg, wat veel minder vervuilend is als al die tuffende diesels van tegenwoordig.
Erg mooie sedan Automatic-freak, en je witte coupe mag er ook wezen:P;)
Ik heb ze wel eens slechter voor bij zien komen, ja. Maar volgens mij gaat ie er alleen maar op vooruit;)
suc6:afro
25 november 2008 om 15:06 In reactie op: Kadett E; Maar nu even tussendoor, —> KAdett C sedan op #17416187Ik knal ze graag voor je op het www, dus flikker ze maar deze kant uit. Ik ben dus graag je bitch, bitch.
24 november 2008 om 15:12 In reactie op: Kadett E; Maar nu even tussendoor, —> KAdett C sedan op #17416185Ik zal prikkie es ff achter de reet aan zitten, zodat hier weer wat fototjes plaatst:afro
origineel gepost door mrmonkey

Is dat het tankgat achter de nummerplaat in de achterklep??:o
-
AuteurBerichten