Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Arjen, precies wat ik bedoelde, en niet of het nu van popke is (kon ik op MP niet eens zien) ,van egbert de boer, COPE of wie dan ook is.
Markt is volgens mij voor:
– kadett A, B
– ascona A /manta A
– rekord A.B,C,D & commodore A en B
– KAD
over zijn top heen, buiten inderdaad schade/verzekeringsgevallen
(en alleen dan krijg je nog zeer fatsoenlijke prijzen)Deze spullen ben ik dan ook veel goedkoper als een aantal jaren geleden aan het verkopen, vb nieuwe zijscherm rekord C / commo A coupe toch redelijke zeldzaam verkoop ik nu tussen de 500-550 (was wel het dubbele)
Concentreer mij nu meer op kadett C, ascona B/C en manta B daar ik hier ook autos van heb en dit meer mijn interesse heeft.
Einde discussie voor mij
goed plan.
ter volledigheid: alles waar IK mee adverteer heb ik zelf op voorraad
denk dat je aan nieuwe rubbers zit, beetje vreemd dat ik dit niet eerder hoor lijkt me na 20 jaar toch niet echt vreemd.
De markt (dus vraag en dan pas aanbod) bepaald de prijs en niet ouderdom van het spul, probeer maar een een voorschern van een rekord A of B te verkopen.
Volgens mij is de vraag naar manta en ascona a plaatwerk in vergelijking tot een jaar of 5 geleden nu beduidend minder, dit zal dus zijn weerslag krijgen op de verkoopprijs.
Zelfde merk ik ook bij rekord C / commodore A en rekord D / commdore B.Vraag is duidelijk minder als een aantal jaren geleden, ik persoonlijk koop ook geen plaatwerk meer in van bovenstaande types.
DR Manta verkoopt bijna niets, alleen verzekering werk
+ veel wat hij aanbied heeft hij niet eens.vb a-paneel kadett voor 499, zou geweldig zijn deze prijs maar lukt mij niet echt
voorfront ascona B diesel voor 920, lukt mij ook echt niet !!!LEUK project, suc6
mijn sport te koop op MP
link : http://link.marktplaats.nl/466649225″ onclick=”window.open(this.href);return false;Geweldig “flopke” !!!!
Blijft een bijzonder naar verhaal, handel is altijdleuk om te doen maar op deze wijze ……………….
zeer discutabel !Normaal heeft “popke” altijd zeer veel commentaar, nu toch wat minder.
Niet best als het waar is !.
die van mij is in ’83 ingevoerd maar gewicht is precies het zelfde als de overige sport’s in het overzicht
wat voor interieur ?
Ach als je er maar blij mee bent, toch ?, vond hem erg goedkoop ! proficiat
Gr
Paulmisschien een 13s geweest ipv 20E, dat zou het gewicht misschien verklaren
wat voor interieur ?gewicht klopt niet, zie overzicht sport’s in NL
alle sports die ik tot nu toe gevonden heb zijn allemaal qua gewicht zwaarder, of het was een 13S sport?
waxoil, engels product zowel voor binnen als buiten te krijgen
was en olie basis droogt niet uit
gekocht bij MG dealer in Arnhem effe googlen26 februari 2011 om 22:32 In reactie op: Groot internationaal Opel Treffen 2011, 17 april (Dronten) #17778755en nr. 146 (opel ascona B sport)
Duitsers zijn heel lastig, betalen wel meer maar lastig …
en ik denk dat er in Duitsland veel meer ascona’s aangeboden worden met lage km standen dan bij ons.Nu heeft deze wel heel weing gelopen.
Ben benieuwd, de eigenaar van deze ascona heeft erg veel te koop staan, laatst ook nette kadett c rally, veel onderdelen en nu deze ascona
misschien stopt hij wel met opel ?ben heel benieuwd of hij hem verkoopt
denk dat onze duitse buren nog lastiger zijn en e.e.a. ook aangetoond willen zien (km stand e.d)
zit er ergens scheur in het interieur ?
en ze zijn er niet van 1982 !
en je hoeft er niet extra voor te betalen, vooral mooi streepje over de motorkap
grootste probleem is denk ik de gewichtsverdeling (denk aan verhaal manta cc van laatst)
kenteken bouwjaar 2/4deurs 13s/20E kleur apk gewicht kenteken
GY-11-GS 13-5-1981 2 20E zwart geen 988 ja
GY-19-TF 22-5-1981 2 20E zwart geen 988 ja
GY-26-PS 19-5-1981 2 20E zwart 10-5-2011 988 ja
GY-57-XT 10-6-1981 2 20E zwart geen 988 ja
GY-61-VK 22-5-1981 2 20E zwart geen 988 ja
GY-63-PS 19-5-1981 2 20E paars geen 988 ja
GY-86-YZ 29-5-1981 2 20E zwart geen 988 ja
GZ-06-JY 5-6-1981 2 20E zwart geen 988 ja
GZ-22-DK 29-5-1981 2 20E zwart 1-9-2011 988 ja
GZ-31-NB 9-6-1981 2 20E zwart 21-4-2011 988 ja
GZ-64-HX 10-6-981 1 20E zwart 18-5-2011 988 ja
GZ-95-JX 4-6-1981 2 20E zwart nee 988 ja
HB-31-KK 2-7-1981 2 20E zwart 10-7-2011 988 ja
HB-53-JH 26-6-1981 2 20E zwart 4-5-2011 988 ja
HD-10-KG 23-7-1981 2 20E zwart nee 988 ja
HD-99-LB 27-7-1981 2 20E zwart 26-7-2011 988 ja
HG-76-LV 2-10-1981 2 20E zwart 22-9-2011 988 ja
KB-89-JY 30-6-1981 2 20E zwart 13-8-2011 988 ja
KF-05-NG 14-8-1981 2 20E zwart nee 988 jagoed bezig, ik voeg hem toe
weer een 2deurs en zwart !
je verwoord het prima, 400 is bijna voor niemand bereikbaar dus ben ik zeer gelukkig met mijn sport (moet beetje betaalbaar blijven)
[rquote=1867821&tid=90933&author=asci 2000][rquote=1867805&tid=90933&author=paulgijssen]maar net als met een sport is dit aan het kenteken niet te zien.
Dus de organaliteit bepaald dit
Pak ik een witte 20s spuit onderzijde geel is deze net zo “orgineel” als deze dat bedoelde ik.
Leuk auto dat zonder meer !.[/rquote]
ja duhh
pak een zwarte sr plak dr wat stickers op en t is
een sport zeker :D[/rquote]sport is van 1981, altijd 20E op kenteken, recaro interieur, voor en achterspoiler, ats 6jx13, dashboard met dagteller, interval ruitenwisser, striping en nog wat kleine dingetjes
Dus als je het doet geen SR pakken, maar inderdaad
als je een 20E van 1981 neemt en je vindt alle spullen……….maar net als met een sport is dit aan het kenteken niet te zien.
Dus de organaliteit bepaald dit
Pak ik een witte 20s spuit onderzijde geel is deze net zo “orgineel” als deze dat bedoelde ik.
Leuk auto dat zonder meer !.
-
AuteurBerichten