Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey corjan, ze bestaan dus wel!!
je wil niet weten hoe lastig te vinden en dan ben ik zeker geen digibeetTHnx :thumb
@RISL wrote:
Paulers, Eamane is nog altijd een vrouw ;)
En een 8 voor de blauwe Manta!
Haha sorry eamane ;)
Had dat nog niet door :???:Eamane heeft een mooie golden oldie.
Z’n ava krijgt van mij een 9 :thumbIJmuiden is bij mij in de buurt (heb er 12 jaar gewoond)
Zal eens even de ogen open houden , rijdt je dagelijks met deze wagen?
Of alleen op de droge mooi weer dagen?@paulers wrote:
mwah , ik maak me niet te druk , er stroomt ook water aan de binnenkant van je deuren alleen merk je dat niet totdat die draingaatjes dicht gaan zitten. tegenwoordig worden de dorpels zo goed ingespoten met vet aan de binnenkant dat de roestduivel veel moeilijker grip krijgt. Volgens mij zijn er weinig moderne auto’s die daar nog last van hebben.
of ben ik abuis?
Ik ook in shock :shock:
Ben dus abuis :wtf :wtf :wtf :wtf
Ik las idd ook een topic over roestende meriva’s , in de dorpel.@alper, ik kan wel even een howto -tje maken.
Misschien morgen , want hier pist het nu van de lucht en dan moet ik ff een fotootje maken ;)maar in de basis is het echt heel simpel. voel maar even met je hand onder de dorpel. dan voel je rubber dopjes ( 5 stuks) die kan je er heel makkelijk uittrekken. dan loopt je dorpel al leeg ( mocht er wat water instaan)
in het rubberdopje zit een klein tuutje, als je daar het puntje vanaf knip heb je een klein gaatje.
Dit gaatje zal geleidelijk het kleine beetje water wat de dorpel inloopt afvoeren.Ik verwacht niet dat door zo’n gaatje water naar binnen kan komen. ( ik heb de dop ter hoogte van de naad voordeur en achterdeur aangepast omdat ik verwacht dat daar veel minder opspattend water is dan bij de dopjes die dichter bij het voorwiel zitten)
mwah , ik maak me niet te druk , er stroomt ook water aan de binnenkant van je deuren alleen merk je dat niet totdat die draingaatjes dicht gaan zitten. tegenwoordig worden de dorpels zo goed ingespoten met vet aan de binnenkant dat de roestduivel veel moeilijker grip krijgt. Volgens mij zijn er weinig moderne auto’s die daar nog last van hebben.
of ben ik abuis?
Fototje?
:kewlpicsvolgens mij typisch voor duitse auto’s
Mijn audi A2-tje voordat ik de astra nam, had dat nl ookHey skelterboy, laat je even wat pic’s zien , hoe het er daarna bijstaat?
:kewlpics@ jurgen, hele strakke vectra !!!!!! :agent
mooi bakkie robert!
Het is verslavend he?volgens mijn BC over de afgelopen 16K km’s;
gemiddeld 7.0 L /100 km.
Niet slecht denk ik maar , ik moet toegeven, ik rijdt dagelijks de A9 vanaf heemskerk tot rottepolderplein en dat gaat vaak niet harder dan 90-100 km /uur en dat scheelt een slok op een borrel ;)
Ik haal dan soms een 6,7 liter per 100km, echter stadsverkeer trekt dat gauw terug naar 7.0 of hoger.@Smithy wrote:
@paulers wrote:
ik moet zeggen dat ik met de DS5 van citroen best voor het eerst in mijn leven een franse auto zou wagen…….. :hmmz
Gr Paul
Is inderdaad een mooie wagen, heb hem zondag op het autosalon in brussel uitvoerig bekeken…
Vind alleen de prijs (met wat opties enzo) wel nogal vlug aan de hoge kant worden, maar dat heb je tegenwoordig bij alle auto’s natuurlijk ;)Zondag heb ik dan nog véél meer tijd doorgebracht in de Astra & Insignia Sports Tourer, mijn volgende zal toch 1 van die 2 worden denk’k :agent
De ds5 is nu inderdaad wel aan de prijzige kant, gelukkig zijn de grote franse auto’s niet zo waardevast als onze kadettjes :D
Dat betekend dat ze als occassion best scherpe prijzen hebben.
Verder sta ik helemaal achter je , als het gaat om de insignia en nieuwe astra , heb in beide gereden, errug lekker! :thumbik moet zeggen dat ik met de DS5 van citroen best voor het eerst in mijn leven een franse auto zou wagen…….. :hmmz
Gr Paul
@ astraman, als carbon fanaat ben ik benieuwd…
heb je nog iets kunnen scoren in Essen, of heb je een andere oplossing bedacht voor het kleppendeksel?
:kewlpics !!!!!paul
welkom, strakke bak :agent
paul
@haasje, zie de eerdere melding van richilliano met foto’s van de schade
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=196&p=2006533#p2006533
Gr Paul
Leuke topic!
16 ” opel velgen
model QQ0
Lichtmetalen velg, 6½ J x 16, ‘Luxury’,
bandmaat 205/55 R 16

Paulus
Oke….. die had ik niet verwacht.
Bedankt, nu weet ik in ieder geval hoe ik dit verder wil uitvogelen
:thumbPaul
@soepkiepe wrote:
heb ma ff op google earth gekeken :P
staat de mooie volvo van me ook op zoals ik al zei :P
heb nu die volvo gehad en voor de rest opel, maar de volvo was toch mijn favoriet, vooral qwa comfort en rij gedrag.
wie weet komt er ooit wel zo ding weer, iedereen lachte me uit, met me “ouwe lullen bak”
tot dat ze er in gezeten of gereden hadden :P
had de fotos groter verwacht maar helaas.HAHA LOL!
:kewlpicsWelkom jeroen!
Lijkt me best een beetje raar voor fearless om dagelijks met zijn oude liefde te worden geconfronteerd :D
Nu nog samen uitvechten wie de avatar van die mad-max corsa mag hanteren, hahahah :kewlpicsPaulers
23 november 2011 om 16:43 In reactie op: ervaring met 3M di-noc carbonfolie… pic’s please :) #17941018Succes Tommy, natuurlijk is het gewenst om jouw foto’s te zien :kewlpics
paul
22 november 2011 om 21:03 In reactie op: ervaring met 3M di-noc carbonfolie… pic’s please :) #17941013@RISL wrote:
Dat ziet er mooi uit zeg!
Maar ik vraag me af of me dat zou lukken, ben meestal niet zo handig met dingen zoals folie.Ik ook , maar deze folie sluit absoluut geen lucht in , en laat zich meermalen lostrekken om weer opnieuw geplakt te worden…
Het kleinste stuk folie op internet kost 15 euries, kan je lekker oefenen..paulers:D
22 november 2011 om 21:01 In reactie op: ervaring met 3M di-noc carbonfolie… pic’s please :) #17941011Tommy wat je ook kan doen is een “knip in het middel maken.
Dat betekend dat de wafelstructuur van de folie aan 1 kant contra loopt dan de ander kant .
zo dus ///////////////\\\\\\\\\
Dat staat ook erg vet.Dat kun je doen door in het midden de twee lappen folie elkaar te laten overlappen.
Als je dan met een scherp mes de beide folies ( die op elkaar geplakt zijn) samen doorsnijdt heb je een linkerzijde die exact tegen de rechterzijde aansluit.Snappie ? :hmmz
Paul
21 november 2011 om 20:58 In reactie op: ervaring met 3M di-noc carbonfolie… pic’s please :) #17940990hey mannen,
check even deze link naar de instructiefilmpjes.
http://www.youtube.com/watch?v=mL0nOpvkTb4
Ik heb een avondje wat films bekeken en eigenlijk daar alles van afgekeken. Het is echt zo makkelijk als het lijkt. natuurlijk heb ik wel eers een makkelijk onderdeel geprobeerd. Een stelregel, als je meer curves moet wrappen , en de folie meer moet stretchen, moet je meer warmte toevoeren en dan is de haarföhn niet geschikt meer en moet je (voorzichtig) met een verfbrander oid aan de gang
Persoonlijk haal ik liever zoveel als mogelijk de onderdelen van de auto af zodat ik het rustig bij een tafel kan wrappen, werkt fijner en ergonomischer.
astraman,
het is niet te moeilijk.
Ik heb de originele folie gebruikt van 3m om zeker te zijn dat het goed te verwerken was.
Als je het met een (haar) fuhne heet maakt wordt het heel plastisch en kan je het prima in allerlei hoeken trekken ( extreme vormen kan je met een verfbrander doen om het iets heter te krijgen). Je moet maar even youtuben op de term 3m di noc en je kan alles ter plekke leren. :Dpaul
-
AuteurBerichten