Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Paul Diesel-Power
Deelnemer@jeroenk wrote:
KNEITERHARDE PIRATENKNALLERSSSSS :thumb
Nee, alleen als ik melig ben ;) Mijn voorkeur gaat uit naar de goeie en vaak wat oudere muziek:
– Jimi Hendrix
– Deep Purple
– Sting / Police
– Iron Maiden
– Dire Straits
– Status Quo
– RHCP
– Rolling Stones
– Madness
– CCR
– Johnny Cash
– White Stripes
– ZZ Top
– Herman BroodEn daarnaast ook nog een tikkie Duits für wenn ich in dem schönen Land Zeile:
– Revolverheld
– Wir Sind Helden
– Die Toten Hosen
– Sportfreunde StillerMet jou kan ik zeker door die muziekale deur,..
RSPCT!
Paul Diesel-Power
DeelnemerZeker en principes om er van af te stappen!
Paul Diesel-Power
DeelnemerDafuniks
Opgezwolle
CSN&Y
Pink Floyd
Pearl Jam
Chriss Cornell
Soundgarden
Audioslave
Alice in Chains
Marcus Miller/Victor Wooten/Jaco PAstorius
Peter Gabriel
Supertramp
Police/Sting
SQUAREPUSHER/APHEX TWINOja,.. en Blof met een /
En mijn eigen bandje: Feller.
Paul Diesel-Power
DeelnemerNa een klein sprintje geaait over de middenconsole… :thumb
178 topdrop dropwikkelpapiertjes uit mijn asbak gevist,.. er kon echt NIETS meer bij.
Oja en in deze prachtige Bredaase zon gekeken hoe hard hij blinkt :angel
Paul Diesel-Power
DeelnemerZozo,… net even een aanzetje gedaan! Tot vannavond rijd ik nog in een STRA 1.9 TI, HAHAHAHAHaa.
Maar die ene tip dat je met wat WD40 (dus geen thinner of primorspray) de lijmresten zonder sporen
1-2-3-wegveegt! Werkt fantastisch: GEEN SPOOR!Nog een account bij fotobucket aanmaken en dan post ik wel wat pics!!!
:afro
Paul Diesel-Power
Deelnemer@dion87 wrote:
dit is al heel veel vaker besproken, probeer ff de zoekfunctie..
komt er beetje op neer met iets met visdraad, een fohn en daarna beetje poetse :agent
Ja… ben niet voor niets Junior member>
Ik heb ff gezocht en …. idd Fohn en een visdraadje!
In iedergeval bedankt voor de reaktie!
6 april 2012 om 07:35 In reactie op: Je band in een paar sec zwart maken. Zonder je velg mee te #17912203Paul Diesel-Power
DeelnemerOoit van schoensmeer gehoord?
Oudste methode die de autodealers hanteren!!! :thumb
6 april 2012 om 07:30 In reactie op: Reeds 2 problemen na 1 maand van aankoop Zafira 2006 1,9Cdti #17915630Paul Diesel-Power
DeelnemerDie koelvloeistof storing geeft mijn astra ook als er iets met de gloeibougies was.
Mijne is duitse import, misschien komt het daardoor….
“Pakkingvloeistof te laag” -als je die voor het eerst ziet gaat je hart ook sneller kloppen,
maar al gauw blijkt dat de ruitenspray-Shizzle te wezen! Ook weer zo’n achtelijke en omslachtige
storingsmelding????En wat betreft die kilometer’s, ik rijdt met mijn astra 40K per jaar en heb van 65000 tot 134000
helemaal NIETS aan storingen gehad.Gewoon een keer een flink eind met 135 p/u op de cruise controle, en zo nu en dan je voet naar de bodem drukken! Korte ritjes is funest voor jouw diesel. Met zo weinig km’s per jaar ga je echt problemen krijgen met je EGR, wervelkleppen, roetfilter.. e.d.!
Paul Diesel-Power
Deelnemer:argue
Heej dan…
die Royal Dutch Shell, is hier niet de grote boosdoener:
Diesel produceer je voor circa 50 eurocent en de benzine kost rond de 65>>>
DE REST IS ACCIJNS HOOR!
Het is Mark Rutte en consorten die verantwoordelijk zijn voor de torenhoge prijzen!
Niet de Shell, Texaco, BP, Esso etc.. (die zorgen alleen voor Ecologische problemen, meer niet!!!!) :(
Paul Diesel-Power
DeelnemerIk tank teagenwoordig tegen het nacht tarief van Euro 0,-.
Je hebt geen tankpasje meer nodig, alleen maar een slang en een klauwhamer.De rest van ’t dorp tankt zich suf en de diesel die ik opzuig smaakt steeds beter!
:agentPaul Diesel-Power
Deelnemeralleen +, Gewoon de stroomkring ff een paar tellen onderbreken!
>>Geen Vectra rijden maar bijvoorbeeld een 4-deurs Corsa (1.4 of 1.6)
Het Downsizen van motorblokken heeft het nadeel dat, wanneer ze gaan invoegen op de snelweg of inhaalakties uithalen mij mateloos irriteren… Dat is wel zeker mijn eigen schuld!
Maar die 1.0/1.1/1.2/1.drietjes hebben op de lange termijn zich nog niet bewezen hoor… aangezien een licht blokje
zijn uiterste best moet doen om te kunnen invoegen of inhalen.De eerste 1.Nix-ekogreenbladifleksbla met 500.000 op de teller ‘in zeer goede staat’ word aangeboden moet ik nog zien. Tevens de oude opel rekord(gekocht in 1980) van mij Ouwe Heer had bijna 400.000 gelopen toen hij deze inruilde voor de toenmalige 2l Omega!
Bovendien, in de bergen krijgen die gedownsizede blokjes het enorm zwaarDUS: De 1.Nix-ekogreenbladifleksbla DUURZAAM??? Nee, want daar moet je na 5 jaar weer een vervanger voor aanschaffen… geef mij maar een Lekker dieseltje! Want die zijn ECHT zuinig(….als je ’t wilt dan)!
Paul Diesel-Power
DeelnemerMeeting? Erg leuk ja… maar qua styling val ik compleet buiten de boot want ik ben alleen maar bezig met kietelen, optisch heb ik niets aan mijn astra veranderd behalve een VXR-embleempje en breder rubber!
Ik houd meer van het idee: “Wolf in schaapskleren”
(Daarmee verras ik menig Cooper-Sje, BMWtje, Golf GTD… )Anyway een soort Treffen is zelden, of nooit in de omgeving Roosendaal, Breda en Tilburg!
Onze Vlaamse buren zijn ook fanatieke Opel stylers/tuners, vergeet ze niet!!Paul Diesel-Power
DeelnemerVanuit prinsenbeek vertrekken en over de parallelweg langs de A16 richting de Leur>>>
Bij de leur weer een flinke snok aan de handrem en rechts omkeer
Da’s een leuk stukje weg om te gummen!
Jazeetie…
Paul Diesel-Power
Deelnemer@Goossens Bjorn wrote:
Ik ben van plan om deze “Racechip” voor mijnen Astra J te kopen. Zijn er mensen die er toevallig ervaring mee hebben? Kheb enkel bang voor de roetfilter maar volgens de productspecificatie’s wordt hiermee rekening gehouden.
Excuses, ik dacht dat je een tuningbox bedoelde!
Paul Diesel-Power
Deelnemer@SjoerdB wrote:
Zojuist nog even contact gehad met het bedrijf waar ik de auto gekocht heb. Ik ga volgende week ergens toch een keer langs om het te checkenn. Het bedrijf is geen Opel dealer, maar is wel gespecialiseerd in Opel en erkende het probleem. Dus hup, gebruik maken van die garantie!
Nog even een klein ding, is het normaal dat de auto zuipt als een malle? 800km is zo’n beetje de max. wat ik uit een tank haal en dan rijd ik niet hard (vaak op cruise control).
Ik heb de H 1.9 16v uit 2005, en door de week 80% woon-werk km’s 20% prive met zo nu en dan eens flink gummen…
Gem Verbruik 6.7 l op 100 km
Vorig jaar op vakantie naar Zweden haalde ik (met steady 130km/u) 1050 km met 1 volle tank!
Mijn tank inhoud, minus reserve is zo’n 45 liter!Op de cruisecontrole bij 90 km/u in de 5 geeft mijn verbruik 4,6 op 100 km
Op de cruisecontrole bij 130 km/u in de 6 geeft mijn verbruik 5,3 op 100 km
Op de cruisecontrole bij 165 km/u in de 6 een prachtige 8,9 op 100 km (!)
Op de cruisecontrole bij 200 km/u in de 6 een magische 14,6 op 100 km (DE)in andere woorden: FUCK THE TOYOTA PRIUS
4 april 2012 om 09:47 In reactie op: Nieuwe verkeerswet/alcoholtest flitspalen tom tom/Frankrijk #17853306Paul Diesel-Power
DeelnemerOja,
Stel:
Ik ben vanuit geloofsovertuiging een geheel onthouder(alcohol dan he)…:”Ik drink geen alcohol” per definitie niet!
Dan nog?
4 april 2012 om 09:44 In reactie op: Nieuwe verkeerswet/alcoholtest flitspalen tom tom/Frankrijk #17853305Paul Diesel-Power
DeelnemerAlcohol testers liggen bij de duitse bandenboer de ATU al sinds de bekendmaking van die achterlijke franse F&$#-wet, in de schappen. Maar over die flitspalen:
Als ik geintegreerde navigatie heb, moet ik dan speciaal naar de garage voor een “down-date”???
Om van heel europa, alleen de paaltjes en camera’s in Stank-rijk uit te gummen?’t lijkt wel Gestapo
Paul Diesel-Power
DeelnemerIDD.. Niet doen!
Wil je echt meer uit je blok halen, begin als eerst met aanpassingen van je lucht in-/uitlaatsysteem i.c.m. een ‘gewone’ chiptuning!
*MTECH in Oirschot (! Beetje reclame maken voor de mijne)
*EDS
*ZIPtuningPaul Diesel-Power
DeelnemerDat verwacht je niet idd…
Mijn claxon (Astra H 2005) heeft echt een eigen willetje!
Soms voel je de microswitch niet klikken en dat gaat gepaart met een ijzige stilte.
Ik heb ’t ook geprobeerd met de dash-verlichting op de laagste stand, maar nog is het onvoorspelbaar of hij ’t doet ja of nee.Ook is van de achterklep de microswitch al een keer overleden… allemaal heel toevallig!!!
Paul Diesel-Power
DeelnemerPaul Diesel-Power
DeelnemerRoermond….?
Een half uurtje Gas geven en je zit zo in Oirschot bij ‘mijn’ tuner!
MatthijsentechnicksAls je hem ook laat tunen daar kun je voor 50 euries extra de egr laten afblinden en wegprogrammeren.
Paul Diesel-Power
DeelnemerMijn astra uit 2006 is gechipt door MTECH en heb er zeker geen slechte ervaring mee…
M’n motortype is de 1.9DTJ eigenlijk gelijk als de DTH maar dan met 120 paardjes uit de fabriek…Ik rijd momenteel met 165 PK en 340NM maar kan hierbij wel adviseren om geen geld te besparen op banden en eventuele verzwaring of vergroting van de remmen, mocht je net als ik wel eens houden van een snel bochtje!!!
Laatst kreeg ik storing p606… en na overleg met Matthijsen Technicks… de garage(DEALER) opdracht e geven om mijn uitlaatspruitstuk er tussen uit te halen en de egr te reinigen…
Moet nog wel wat foto’s maken en posten want wat men daar aantrof was een grote bende met opgehoopte teerachtige meuk
waardoor die kunstof klepjes(WAAROM KUNSTOF GM????) vast liepen en het heveltje wat die klepjes bediende volledig versmolten met de rest…Kmoet er wel bij vermelden dat 230 geen probleem is en je bent er ook erg snel….
MAAR DOE NIET WAT IK DOE, GUN MOTOR WEL WAT AFKOELTIJD>… OOK WANNEER JE GAAT TANKEN!!!!!!!!
Paul Diesel-Power
DeelnemerOja, je kan ‘em googlen op 5th gear UK… raced tegen de 2.0T astra opc.
Je zal dan zien dat de ‘888’ met rolling start sneller is dan de benzine-astra opc!Veel kijkplezier
Paul Diesel-Power
Deelnemerorigineel gepost door Spacejam
volgens mij is de “beste” versnellingsbak gewoon de m32, maar dikke kans dat die 240pk versie niet over de 320nm komt omdat het een benzine is.Maar de 888 is toch die diesel, en is toch de opc-DIESEL.
Ik dacht dat zo’n kanon als de 888 wel aan de 400Nm zou zitten.En die Vectra versnellingsbak (F40) past die onder een Astra?
(gewoon zomaar een vraagje)Heb jij ook aanpassingen gedaan aan jouw remmen?
Mijn ABS grijpt al bijna niet meer in,; ik heb nl. erg veel tractie door andere velgen en erg “grippy”(en DUUR!) rubber.Hi-grade rem-ombouw ligt thuis al klaar in de doos 4x geventileerd/geperforeerd+schoenen 320mmvoor en 240mm achter. Zodra hij(((voorlopig))) klaar is dan post ik de foto’s… ben benieuwt wat men er van zegt!
Paul Diesel-Power
DeelnemerHa spacejam, e.a….
Weet jij wat voor transmissie in de Astra 888N-ring editie zit, want die heeft toch standaard 240PK en xxx.Nm?
-
AuteurBerichten