Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dit betreft ook de pennetjes in de deur die geklikt zitten maar ik vond dat deze aardig met een kracht los moest trekken.
het paneel heb ik er al dat is het probleem niet, maar de vraag was is het normaal dat het met (grof) geweld moet lostrekken.
morgen ga ik weer verder met het proberen op te lossen van mijn slotproblemener zitten van die plastic pennen in de deur(met weer haak die plastic dingen die gingen moeilijk uit de deur, het paneel heb ik eraf maar het leek me zo overdreven zwaar te gaan uit ervaring met eigen auto`s
ff update tot nu toe.
Gisteravond toen ik thuiskwam viel me op dat toen ik de auto van slot haalde dat de pennen in de deuren een millimeter omhoog kwamen, nou lijkt het mij dat de motortjes niet stuk zijn maar waarschijnlijk vol en verstopt zitten met vuiligheid.
dus vanmiddag ff een multimeter gekocht(nadat de oude gesloopt te hebben) , contactspray, schuurpapier en staalborstel( messing versie), nou was de bedoeling vanavond even de deurpaneel te demonteren achter en de motortje vol te storten met wd40 en de stekkertjes een contactspray beurt te geven en eventueel ff borsteltje erlangs te halen maar helaas heb ik 45 minuten lopen kl*te om de borgclip van de raamslinger te verwijderen na een tijdje klote en met behulp van een kromme punttang is het eindelijk gelukt.
Helaas werd het te donker om verder te gaan aangezien ik geen lamp had die ik tijdelijk kon plaatsen om verder te gaan in het donker..
nou gaan we morgen weer een poging wagen om het motortje vol te spuiten en hopen op resultaat.maar nu rest mij nog een vraagje het deurpaneel hoort normaal(wat ik las) simpel los te komen, ik moest met aardig wat kracht losrukken(zonder de bevestigingsclippen te slopen) is dit normaal of is het verstandig dat ook ff een wd40 beurtje te geven??
nieuw staalborstel en schuurpapier voor de roest en nieuwe multimeter nadat de andere kaput ging
jaa dat snap ik ik ken weinig tips geven aangezien weinig ervaring vandaar de vraag
voor de mensen die de dashboard een upgrade willen geven
die persoon heeft ook voor andere voertuigen staat erbijhttp://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-stickers/m1025161428-professionele-dashboard-kit-opel-vectra-b-1995-2003.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
maar kan ik dan gewoon kiezen voor die anti kreukplaat of moet speciaal zonder zijn want ik ben best kieskeurig qua merken die ik wil en dan zit ik vast op die slijtage ding of die kreukplaat
maar kan jij mij het verschil vertellen tussen dat anti kreukplaat en slijtage waarschuwingscontact want daar snap ik ook niks van
nog ff vraagje ik ben aan het kijken voor nieuwe remmen rondom. Nu loop ik vast op voorremmen(schijf+blokken),
allerlei merken en soorten
welke merken raden jullie aan ik heb keuze op deze site voor:
-Zimmerman
-Bosch
-TRW
-Metzger
-Brembo
-Delphi
-Febi Bilstein
-Vaico
-ATE
-ABE
-Barum
-LPR
etc etc. nog veel meer.
maar ik zie remblokken met anti kreukplaat en zonder anti kreukplaat en ook over met of zonder slijtage waarschuwingscontact.nou lijkt het mij sterk dat ik slijtage waarschuwingscontact in me 1,6 uit 96 heb maar kan ik deze blokken gewoon nemen of
moet ik echt specifiek die zonder nemen ik ben op dit forum al wezen snuffelen ook via zoekfunctie maar niet het gewenste antwoord
gekregenwie kan mij uit deze remmenhel helpen
weten jullie hoe zo`n plastic bescherm/sier rand heet onder de deuren voor onder de deuren aan de buitenkant bij de dorpels
hier een voorbeeld( volg link)
https://www.conrad.nl/nl/aeg-white-xenon-plus-h7-12-v-12-v-1-paar-px26d-l-x-b-x-h-56-x-35-x-3-cm-1202487.html” onclick=”window.open(this.href);return false;ik zie namelijk als ik ga google op xenon dat er ook de H7 versie is
mensen let allemaal goed op die vanaf amsterdam komen ( of dergelijken )(niet vanaf alkmaar er is een kleine omweg ivm gesloten velsertunnel!! die gaat voor 9 maanden dicht vanaf 15 april 2016 iedereen wordt omgeleid via wijkertunnel hou hier rekening mee
het is inderdaad xenon zie ik net dus ik ga twijfelen of ik het wel zal doen
is zo een b2 een platte brede stekker?? ik heb namelijk een foto van de achterkant van die lamp
voor het knipperlicht of koplamp
ik heb nog klein vraagje, ik heb in 1 koplamp een barst zitten en me knipperlicht is de schroefgat afgebroken ik heb zeg maar 2 losse lampen.
nou ben ik op de site van sloperij kijken en zie ik een koplamp en knipperlicht in 1 geheel maar ik zie dat die van bouwjaar 99 is en ik heb 96,
passen die gewoon erop of ben ik verplicht om weer 2 losse te nemendankjewel wim-v6 voor je reactie,
toch lijkt het me sterk dat de slotmotoren van de deuren stuk zijn aangezien ze het om en om wel doen
denk dan eerder dat het een stekker probleempje zal betreffen
zal ff busje contactspray kopen bij de bouwmarkt en alles ff insprayen
wat betrefd de achterklepmotor mijn multimeter heeft de geest gegeven dus kan nu voorlopig even niks meten,
ik heb nog even gekeken ernaar maar ik denk inderdaad dat het motortje de geest gegeven heb ga wel ff langs de sloop
om te kijken voor een andere .is er een website waar je dat schermpje kan kopen of is een sloperij versie ook voldoende(die kan ook stuk zijn ik weet het)
ik ben al wezen zoeken maar ik kan niks vinden waar ik die dingen kan kopen en ik denk dat ik bij de dealer klauwe vol geld kwijt zal zijnmvg patrick
wat me net opvalt toen ik ff naar supermarkt ging ik wou optrekken en toen viel de kracht in me motor beetje weg en begon te trillen en als ik iets me gaspedaal ophaalde ging het weer over…..
heb wim-v6 al berichtje gestuurd nu wachtend op antwoord binnenbekleding van achterklep is er al af dus ga vandaag ff met wd-40 aan de gang kijken of het oplost maar voor nu is er geen leven te vinden in het stangetje
het is vandaag mooi weer hier dus ik ga er weer aan knutselen wat betrefd het stangetje die heb ik al losgemaakt omdat ik elke dag in de kofferbak moet wezen ivm kinderwagen en wat betrefd de kiekert ik heb er het een en ander over gelezen ik ga dat nog is zoeken en kijken wat moet ik met dat kastje doen als ik m vind
wat betrefd het schermpje: het brand inderdaad rood/oranje en het werkt de temperatuur rechts bovenin kan ik normaal lezen alleen tijd en dergelijken is een ander verhaal dat is half als ik bijv. 19:30 neem is de 1 een half streepje de 9 een deel en 3 ook etc. (zal morgen foto regelen).
wat betrefd achterklepslot is in alle posities geprobeerd, maar ik moet m plat(horizontaal) houden om sleutel uit het slot te halen
ik heb geprobeerd met reserve sleutel erbij het slot in alle posities te draaien( links, rechts en verticaal ) en dan via bestuurderskant dmv
cv de achterklep te openen maar zoals eerder beschreven alleen de deuren voorin en de passagiersdeur rechts achter ging open geen leven in de achterklep
ook moest ik via de achterbank de klep openen omdat het stangetje vaststond in die positie voor op slotik vergeet erbij te zeggen dat stangetje wat bij de achterklep vast zit beweegt ook niet als ik het met de hand probeer te bewegen kan het motortje dan niet stuk zijn??
-
AuteurBerichten

