Patrick24

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: (Zij)raamrubbers zijn gaan golven #17450922

    Ik heb het effe nagevraagd bij mijn opel dealer en ik krijg het zij raam daar voor 168 eurootjes dus denk dat ik maar een nieuw raam haal maar geloof dat het raam zonder korting 188 is dus ook dat valt wel mee.

    In reactie op: (Zij)raamrubbers zijn gaan golven #17450910

    Sinds vandaag heb ik ook een zijraam dat is gaan golfen
    Wie weet hier wat een nieuw raam kost?

    of heeft een goed raam voor me liggen

    Hoor het graag van jullie

    Groetjes,

    Patrick

    In reactie op: Bezigheids therapie, turbo en V6 inbouw.. #17392784

    @niels

    Hoe staat het eigenlijk met het astra rwd project????

    In reactie op: kadett gsi 2,5 V6 #17353356

    Ik zelf zou ook zeker voor de nexia om bouwen gaan

    Basis is belangrijk zeker met zo’n zware v6 die er in gaat

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386270

    wat ik me afvraag het klinkt allemaal zo makkelijk om een turbo op een c20ne te plaatsen maar hoe doen jullie dat dan met de injectoren zijn de standaard injectoren toereikend? Hoe doen je dat met de ECU een stand alone? en dan hoe regel je de turbo druk

    In reactie op: TOEREN #17448689

    Hoi thnx voor jullie reacties

    Waar het mij omgaat is een compromie zodat ik een mooi koppel curve krijg

    klepspeling 0.00mm 0.00mm
    duratie [0.1mm+s] 271° 271°
    duratie [1.0mm+s] 225° 224°
    klep lift
    11.35mm 11.35mm
    nok lift 6.90mm 6.90mm
    klep spreiding 110° 110° nokvolgers: O.E.M.
    timing [1.0mm+s] 0/45° 43/ 1° veerschotels: O.E.M.
    lift in BDP
    1.00mm 1.10mm

    Neem aan dat dit dus een 271 graden nokenas is toch
    dit is die van mathijsen

    In reactie op: TOEREN #17448688

    Hoi thnx voor jullie reacties

    Waar het mij omgaat is een compromie zodat ik een mooi koppel curve krijg

    klepspeling 0.00mm 0.00mm
    duratie [0.1mm+s] 271° 271°
    duratie [1.0mm+s] 225° 224°
    klep lift
    11.35mm 11.35mm
    nok lift 6.90mm 6.90mm
    klep spreiding 110° 110° nokvolgers: O.E.M.
    timing [1.0mm+s] 0/45° 43/ 1° veerschotels: O.E.M.
    lift in BDP
    1.00mm 1.10mm

    Neem aan dat dit dus een 271 graden nokenas is toch
    dit is die van mathijsen

    In reactie op: TOEREN #17448685

    Dus een schrick is goed en die mathijssen

    In reactie op: TOEREN #17448683

    Wie van jullie weet wat een goede sport nokkenas is voor 8v

    In reactie op: TOEREN #17448682

    Ik vraag dit omdat ik graag een bak er op heb zitten waar je wat beter mee kan door trekken

    Voor de rest denk ik aan een andere nokkenas en chip maar niks speciaal of zou

    het is wat je zegt gewoon irii om zo hoog in toeren te zitten als je rustig 120/140 rijd

    In reactie op: TOEREN #17448680

    Dus als ik het zo lees is het dus normaal dat de motor zo’n 4000 toeren draaid bij 140 km

    Wat is eigenlijk de beste versnellingsbak in combinatie met C20NE.

    In reactie op: StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!! #17386971

    Nee voor de GT2860RS hoeft niet je blok uit elkaar

    Je hebt 1 krukas en 2 nokkenassen :P

    Het enige wat je hoeft te doen is een andere spruitstuk waarop de gt28 op gemonteerd kan worden

    In reactie op: StreetCustoms Opel Tigra Turbo. updates!! #17386966

    Gt2860RS

    Mooie upgrade

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386237

    Beste forumers,

    Zelf rijd ik ook met een c20ne en speel ook met het idee om daar een turbo op te maken
    Ik heb nog een garret T28 en een standaard ic van me S14 liggen.
    Graag zou ik willen weten of dit te gebruiken zou zijn op mijn c20ne?
    Hoeveel kan zo een standaard blok eigenlijk verdragen ?

    Het belangrijkste voor mij is dat het een betrouwbaar blok wordt wie van jullie kan mij vertellen hoe ik dat het best kan berijken?

    @Nl Tuning hoop dat je het niet erg vind dat ik ook mijn vraag in jou topic post

    Hoor het graag van jullie

    In reactie op: Show hier je Calibra #17302447

    Het is een c20ne uit 1992
    Waar ik onder andere in 2002 een nieuwe motor voor heb moeten kopen en noooog veeel meer dingen aan heb vernieuwd Hij is vorig uitgebouwd en gerestaureerd.




15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 90)