Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Een calibra is bijna gewoon licht te noemen in vergelijking met de huidige auto’s.
Tegenwoordig weegt een astra meer dan een calibra v6 of turbo door alle veiligheid spullen in de auto.En als je nu al kijkt wat sommigen voor een calibra op mobile.de vragen denk ik dat ze ook wel wat in waarde gaan stijgen. Maar is allemaal afhankelijk van de vraag en aanbod natuurlijk.
Ik heb er ook nog een en die blijft lekker staan.
ze worden nu al zeldzamer en hoe minder er straks des te gewilder ze worden :DEen hele mooie astra.
En wat die deuren betreft met een knop onder je spiegels is er geen probleem meer met de APK.
Aangezien tvr dezelfde methode gebruikt heb het zelf ook zo zitten@senatorman denk inderdaad dat jou oplossing om het 50 50 te doen misschien wel de beste oplossing is.
Jongens nee we weten niet hoe ram er mee heeft gereden.
Maar neem aan dat hij wel rustig de auto warm rijd.En dat verhaal van die spie en dat cillinderwanden steeds glad worden blijft vreemd.
Volgens mij is het belanrijkste dag beide partijen een oplossing vinden waar ze mee kunnen leven.
Inderdaad de frustratie van Ram als het keer op keer fout gaat is te begrijpen zou ik ook hebben.
Maar vind het wel goed dat Niels er nu toch op reageerd om te vertellen wat hij doet aan de auto en waarom het later is geworden.Hoop voor je dat hij dit allemaal onder garantie oplost. Zodat jij lekker en tevreden kan rond rijden en ik de auto een keer irl kan bewonderen
Dat zou zeer mooi zijn zo snel als het maar goed gedaan is
Juist giuliettaevo als hij nu al begint met dat het geen garantie is zal hij zeker niet het geld graag terug geven.
En hij heeft zoals ik lees al heel veel kansen gehad.Maar goed het probleem blijft dat ram nu met een kapotte auto zit en zo te lezen het nog een tijd gaat duren voor dat ze er uit zijn hoe het opgelost gaat worden.
Hoop echt dat het bedrijf er gewoon voor zorgt dat het probleem naar tevredenheid word opgelost.
Zo niet is dat geen goede reclame voor het bedrijf want dit zijn problemen die mensen zich blijven herinneren.
He ram,
Ik volg je project al van af het begin.
Heb ook groot respect voor je dat je deze tuner keer op keer een kans heb gegeven de fouten te herstellen.
Maar zeggen dat het niet zijn fout is gewoon weg fout.Eigenlijk zou je de auto naar een ander zoals botter moeten brengen hem de motor laten nakijken en maken.
En de rekening via je rechtbijstand door je eerste tuner te laten betalen.Kunnen veel dingen zijn maar lambda verwacht ik niet.
Maar ook daar kan je achter komen als je hem laat uitlezenZolang het een elektrisch probleem is wel ja
Zal die van mij maar niet laten zien dan behalve die scheur in het midden zijn er nu zelfs stukjes tussen uitgevallen :cry
Het is ook totaal afhankelijk van de taxateur.
Want de een is helemaal gek van een origineel gerestaureerde auto en de ander van een compleet verbouwde auto heb beide namelijk al mee gemaakt.13 november 2011 om 14:04 In reactie op: Spatkappen (?) achterste wielkasten, noodzakelijk? #17940899Toen ik dus bezig was met mijn Calibra.
En mijn plaatwerker haalde die kappen er af zat er dus al beginnende roestvorming10 november 2011 om 21:38 In reactie op: Spatkappen (?) achterste wielkasten, noodzakelijk? #17940896Bij mij heb ik ze weg gelaten en de gaten dicht gemaakt.
Kan er ook geen vuil achter blijven3 februari 2011 om 10:34 In reactie op: onregelmatige trilling bij 80, en bij remmen in het stuur. #17809706En als dat het allemaal niet is heb je kans dat je wiel lager stuk is
Hoi,
ik heb een gaatje in me dorpel geboord en daar die steun vast gezet met een popnagel en ook aan de onderkant van me skirt weer een gaatje gebood en deze dan ook met een popnagel vastgezet
Hoi,
Ja klopt, ik heb hem op het hoekprofiel gelijmt en dan popnagels aan de zijkant en voor extra stevigheid heb ik nog soort van
L profiel in het midden van de skirt op de auto gemaakt en vast gezet met 2 popnageltjesJa zo zou die inderdaad moeten en als je het profiel dan iets lager zet zoals aangegeven dan komt je sideskirt op gelijke hoogte van je dorpel
Heb ze zelfs door me plaatwerk heen zitten
ja en op de steun kit je dan met sikaflex je skirt en dan aan het uit einde heb ik de skirt nog vast gezetet twee popnageltjes
juist sideskirts leunen daarop
hoekprofielen zijn er voor om tegen je auto te monteren en daar komen dan je sideskirts op
als ik de calibra toen niet gekocht zou hebben had ik fiat coupe of prelude gereden
Koste mij 100 euro
-
AuteurBerichten