Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wow.. dikke vectra hoor.
Die vriend van je die het spuitwerk heeft gedaan, is dat soms de eigenaar van rokx?
Mijn vectra opc gaat dinsdag naar rokx.. en hij had het al over een ralph wat ook zo’n mooie vectra heeft.25 februari 2013 om 11:44 In reactie op: Schokbrekers vectra opc (opgelost en een paar foto’s) #18102360Thanx voor de reacties :D
@ Gts-2.2, dat zou heel goed kunnen, ik woon vlak bij de mediamarkt in de buurt en ik rij er iedere dag langs als ik van mijn werk naar huis rij.
@ kammers85, ik heb deze bij auto-garant in geldrop gekocht.
Het is een eerlijke auto, maar ik zal nooit meer bij die garage komen.Klopt, dat was ik idd in de zwarte gts opc. :D
Ik moest 2 keer kijken, ik dacht komt daar nu echt een insignia opc aanrijden en idd.. prachtige auto en de kleur staat hem top vind ik.Wauw… wat een auto!!
Ooit hoop ik ook een insignia opc te kunnen rijden.
Helaas zat die niet in mijn budget en heb ik 2 weken geleden een vectra opc gekocht.
Kan het zijn dat ik u zaterdag tegen kwam in de dorpstraat in heer?… volgens mij wel.12 februari 2013 om 18:38 In reactie op: Schokbrekers vectra opc (opgelost en een paar foto’s) #18102353Ok, even snel 3 foto’s.
Als ik wat meer tijd heb zal ik op dit forum eens betere foto’s plaatsen als ik hem eens goed in de wax gezet heb.
Het is een gts opc uitvoering.
Ondertussen is het probleem al netjes opgelost door de garage waar ik hem gekocht had.
Het waren de stabilisator rubbers. (ik had me maar weer eens laten bezeiken door de lokale opel dealer)
Voor de rest is het echt een geweldige auto om mee te rijden.. wat een vermogen en luxe, niet normaal.



Thanx baas j. dat moest ik weten!
Ja die luchtfilterbak bedoel ik. maar ik wil dus graag het motortype weten waar deze filter origineel op zit??
Je kunt kiezen bij eds.
De phases zijn gewoon standaard maps die ze inlezen.
Bij die 400 zit wel een testrun om te kijken hoveel vermogen je hebt na het chippen.
Wil je echt een custom map dan betaal je natuurlijk meer.
Ik rij al meer als 2 jaar met phase 1 van Eds en dat rijd echt geweldig, nog nooit problemen door gehad.
Er zijn heel veel zaken die gewoon standaard mapjes inlezen, maar bij eds weet je zeker dat je goed zit.
En zorg dat er euro 98 in de tank zit als je gaat om te chippen.Bij normaal rijgedrag moet die phase 1 geen enkel probleem zijn.
Je kan er ook voor kiezen om het koppel te laten begrenzen en zo je koppeling te besparen.
Of je doet het meteen goed en zet er een sportkoppeling in met phase 1 en kan je zeggen dat dat heerlijk rijd.Probleem is op gelost.
Vacuum leiding die van de vacuumbox naar deze sensor gaat was gescheurd.
@ Rick, ik heb die vacuum sensor/klep over.
Dus als je hem nodig hebt, mag je hem van mij overnemen voor een goedkopere prijs.Kost 48 euro ex btw.
Ik laat maandag hier wat weten of dat ook het probleem was.Hoi Rickb87, dat kastje heb ik vandaag besteld bij de dealer en ga ik maandag met een kameraad van me monteren.
Thanx voor de reacties.De originele klep heb ik al een andere in geprobeerd van mijn oude turbo en ik heb hem zelfs helemaal afgesloten gehad en dan deed die het nog.
Ik ga morgen die amal valve vervangen.. hopen dat het dat is.Ik heb ook nog een setje bosch f5dp0r bougie’s liggen.
Mogen voor 30 euro weg.Bij mij zijn ze helaas ook problemen gaan geven.
Het is iets meer als 10000 km goed gegaan.
Auto begon soms te stotteren en werd steeds erger.
Vervangen door originele bougies en lopen als een trein!Ik vind het altijd jammer dat mtech zo word afgekraakt.
Ik heb in de jaren dat ik opel rij, heel wat onderdelen bij hun gekocht en dat is altijd super gegaan.
En zonder mtech reden de meeste van ons niet in kadetjes, tigra’s en corsa’s met c20let.En een leh turbo in combinatie met chip ga je echt geen spijt van krijgen.
Rij er al een jaar mee en zeer tevreden over de chip van eds.Antwoord op je vraag staat in een van je eigen topics.
Laat je display niet bij KMS repareren!!!!!
Normaal maak ik niet snel iemand zwart, maar ik heb ontzettend slechte ervaringen met dit bedrijf.
De reparatie zou eerst 150 euro kosten en uiteindelijk werd het meer als 200 euro en ik zal je zeggen het is er niets beter op geworden.
De display is beschadigd van binnenuit en je hoeft niet te verwachten dat ze dit in orde maken voor je.Vanmiddag zat ik vast op de parkeerplaats op het werk.
Toch maar winterbanden halen.Verstuiver is hetzelfde als injector.
Bij jou is dus precies hetzelfde gebeurd als bij jsgsi.
De auto loopt weer en hij rijd erg netjes.
Alleen gaat hij in de noodloop onder zware belasting, maar dit word zsm opgelost.
Ik weet dat je hem graag voor woensdag terug hebt en we gaan er alles aan doen om dit proberen te halen, maar we leveren hem pas af als die 100% is.
Eric heeft perfect werk afgeleverd, nu alleen nog alles afwerken en je kunt weer rijden :D
Gr Patrick.Ik snap niet waarom je denkt dat je voor alles uitgelachen word, maar als je even heel snel gaat tellen kom je toch echt zo op 5000 euro uit, alles bij elkaar.
c20let blok zit volgens mij nu op zo’n 1500 tot 2500 euro afhankelijk van de staat, dan krijg je nog een ombouwset a 1000 euro.
Dan nog kosten voor het opknappen van het blok en geloof me dat je vaak wat tegenkomt bij een 2e handse blok.
Vaak moeten de koppeling en turbo ook vervangen worden.
Geloof me voor 5000 euro heb je echt een goedkope ombouw.
Ik was 5 jaar geleden al 3500 euro kwijt voor een c20xe in een tigra te leggen en alles is alleen maar stukken duurder geworden.Probeer anders eens je mechanisme weer gangbaar te maken, door het goed te reinigen en te smeren.. dat hielp bij mij ook.
Lekker kinderachtige reacties hier weer, die bijna niets beantwoorden op de vragen van de ts.
De ene kiest voor z20let en de ander voor c20let, ligt er maar net aan wat je voorkeur is.Een z20let loopt vooral rustiger en soepeler als een c20let, terwijl een c20let meestal toch wel wat sneller is en vooral feller reageerd.
In een b corsa zou ik persoonlijk zoiezo voor een c20let gaan.
Maar om nou te zeggen dat in een astra g opc een c20let moet, dat gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar goed nu weer ontopic.Om een corsa b om te bouwen naar c20let, ben je toch wel tussen de 4000 en 10000 kwijt afhankelijk hoe goed je de ombouw wil doen.
Persoonlijk zou ik bij zulke projecten niet gaan besparen en ook zeker de remmen en onderstel op dat nieuwe vermogen afstemmen.
Jullie hebben zeker gelijk dat het nog mooier zou zijn als de coupe wat lager zou liggen… sterker nog hij is flink verlaagd geweest met een schroefset. Maar ik heb geen zin meer om verlaagd te rijden.
@ basgsi ik heb voorlopig geen plannen meer, de auto bevalt me goed zoals die nu is.
Maar dit heb ik al heel vaak gezegd haha.@ M~V dat was mijn vorige motor, dat was een Z750.
Het was toen de bedoeling deze dezelfde kleur als de tigra te spuiten, maar dat is er nooit van gekomen.
De z1000 heb ik ook verkocht en er gaat nu een z1000 model 2009 voor in de plaats komen.Zo dan, wat een verschil met toen ik de auto voor het eerst zag.
Hij is echt super mooi geworden :wors
En die bumper staat zelfs nog beter als op die van mij. -
AuteurBerichten