Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nog een Wagner ombouw gevonden.
Tja…Je moet er van houden. Heeft wel een vette motor er in !
Jammer van die spatborden achter….
Wordt dus niet alleen lastig met lassen en spuiten (zonder kleurverschil) maar ook nog eens met t vinden voor een nieuwe champion stryping. Voor degene die t er voor over heeft en m kan kopen voor niet te veel :hmmz ; Dan heb je een mooie zeldzame dett in je bezit !!Die is echt heel mooi Spijk ! Alleen maar lof :thumbup
Zijn dat trouwens smoor velgen die eronder zitten ?En hoe zit t met de verwarming. Een maat van mij denkt dat ie niet echt snel warm wordt ’s winters.
Ik hoef maar 15 km heen en 15 terug. Maar dan wel na 5 minuten de A73 op en ik wel wat zien natuurlijk. duurt t echt zo lang voordat ie warme lucht blaast ?Hij is inderdaad niet de snelste (misschien wel de langzaamste :P).Heb een cabrio 1.6 gehad en daar lag binnen de kortste keer een c20xe in. Tja,als je eenmaal gsi gewend bent,heb op deze na nooit een andere gehad dan een gsi. Maar nu is t effe een ander gevalletje.
[rquote=1853503&tid=141376&author=frenkie]nu we het er toch over hebben..
hier een mooie met het goede bouwjaar.. uit de schowroom:wubDie heb ik ook !:D
Alleen zien mijn stoelen er een heel stuk slechter uit… Heb na 14 maanden iedere dag google nog steeds niks anders gevonden (origineel natuurlijk). Maar dat mag de pret niet drukken :P[rquote=1852697&tid=141376&author=hanskadett]afknallen die gasten maar weet je in april lach ik nog eens dan is de tr belastingvrij:D:D:D[/rquote]
Schande !! 2x belastingontduiking :D:D:D
[rquote=1852592&tid=141376&author=Dkadett84]Allereerst super dat jullie kadetts nog belastingvrij worden..!
Maar mijn mening: Ik vind het afschaffen van de oldtimerbelasting maar een k*tregeling..! Komt gewoon omdat er teveel mensen zijn die een oldtimer importeren om voordelig te kunnen rijden.. Hierbij zijn ‘echte’ oldtimer-liefhebbers simpel gezegd de dupe van..
Mijn kadett gsi is in 1987 op kenteken gezet.. Maar zal waarschijnlijk wel in 1986 van de lopende band zijn komen rollen in Duitsland..
Als de werkelijke productie-datum aan te tonen valt, zou deze dan niet alsnog in aanmerking kunnen komen voor de ‘oude’ regeling ?
Niet dat ik om deze nieuwe regeling ooit afscheid zou nemen van mijn kadett gsi, maar er gaat al genoeg geld van mijn inkomsten naar de overheid..
Grt[/rquote]
Die afschaffing is een wraakactie van de Christen Unie.
Zondagen zijn rustdagen,dus niet bestemd voor oldtimer/auto-meetings.heb ik gehoord…:hmmz
Heb vandaag ook de brief van de belastingdienst mogen ontvangen !
Moet nog heel effetjes wachten : 18 april is ze jarig :DZat toch eerst in die gt die Hans nu heeft
Maakt niks uit Rik :D
Er zullen ook best veel mensen heel gelukkig mee gemaakt kunnen worden,alleen heeft niet iedereen er 650 harde euro’s voor liggen.Bekende foto’s.
Herkenbaar aan de ontbrekende bevestiging voor de achterbank in t midden.
Zelfs de prijs en de aangeboden delen zijn hetzelfde als de set die hier al geruime tijd wordt aangeboden.Cope in Emmen heeft ook nog diverse sets liggen. Voor en achter. Kosten 22 euro per set.
Heb er gisteren zelf een originele pookhoes besteld. Niet die met een frame maar eentje die geheel van rubber is,dus zoals die standaard bij de vroegere modellen erin zaten.
Heb er al vaker besteld. Is snel en betrouwbaar !19 januari 2011 om 09:57 In reactie op: Kevin’s Opel Kadett E –> Start niet meer + verkoop! #17800392[rquote=1845940&tid=140790&author=jblfreak]Haal de vloetmatten en bitumen maar weg daar zal vast wel wat onder zitten[/rquote]
Wat doe je daarna ? Kun je die matjes weer nieuw kopen of smeer je er dan wat anders op ?
HOW LOW CAN YOU GO :P:P
[rquote=1844216&tid=140520&author=vincent23]ja die kadettjes station blijven gewoon heel erg mooi en zeker zeldzaam aan het worden.
tis alleen zo jammer dat ze niet belastingvrij zijn :(:(
gr vinc[/rquote]
Hooguit een Combo , maar daar heb je zo weinig aan met 2 kids die je regelmatig van school moet halen….
Langs je rembekrachtiger en reservoir voor je ruitenvloeistof. Is een rechthoekige stekker met ribbels erop.Hier staat aan de ene kant 95 en de andere 98 nl de octaangehaltes. Deze verbind je door op de stekker aan de motorzijde zeg maar
Je kunt m ook zelf uitlezen.
Stekker eruit halen, A en B doorverbinden met een koperdraadje en dan t knipperen van de lampjes tellen. Eerste serie knipperen niet mee tellen. Dan bij de tweede bijvoorbeeld 1 keer lang 3 keer kort is code 13 of 2 keer lang 6 keer kort is 26.Dus lang is t eerste getal,kort t tweede. De code’s staan in de vraagbaak. Die koop je 1 keer en daar heb je vervolgens nog heel veel aan !!
Zo spaar je weer wat centjes t.o.v. naar de dealer gaan en die kun je weer in je dettje stoppen ;)Mooi ding trouwens. Hou m in ere !!!
Grtzz Patrick
Hier in Swalmen heeft jaren een bordeaux rode gereden van deze uitvoering. Had de bekende plekken achter en is volgens mij naar de sloop gegaan.
Die op de foto hier ziet er iig veel beter uit ![rquote=1839717&tid=140329&author=Big Sexy]een zitinrichting is niet verplicht.
indien je geen achterbank hebt doet overigens je gordels er ook niet aan toe.voor 1-1-90 hoef je zowiezo geen gordels achterin te hebben.[/rquote]
Maar ALS ze erin zitten moeten ze wel werken,ook als ie van voor die datum is. Heb hier zelf al eens tegenaan gelopen. Zei toen snij m maar eruit als er een steekproef komt,maar dat bleef gelukkig uit. Had daarna 3 jaar op een rij steekproef met m’n cabrio. Kreeg daarbij overigens geen enkele opmerking over de c20xe die niet op kenteken stond,maar dat is weer een ander verhaal :D
Ikke nie :cry
[rquote=1839551&tid=140329&author=jblfreak]Dat is de oplossing van pat70
wat je ook kan doen is de 2 delen aan elkaar bevestigen
je jan de steuntjes die je zou moeten uitboren pakken van elke kadett behalve cabrio en station
in een nexia zitten ze ook
is een stalen steuntje 2 rondige deeltjes afdek kapje en schroefje [/rquote]
Maar dit steuntje moet dan wel vast worden gezet anders is t afkeur :)
Ik heb de beugels van de wagen met 2-delige bank eruit geboord (op de las). Dus die 2 uit t midden onder en die in t midden van de zit/rugleuningen. Vergeet niet de busjes waarmee de rugleuningen in de beugel vast komen te zitten. De bank plaats je dan op maat in de auto, beugeltjes in elkaar zetten,aftekenen en vast lassen of schroeven. Bedenk wel of je dit permanent erin laat want onder moet je dus 2 stukjes tapijt onder de bank wegsnijden !!
[rquote=1837893&tid=107494&author=JvV]Weer een mooi 16V Champion te koop:
http://auto.marktplaats.nl/opel/411492185-opel-kadett-gsi-2-0-16v-champion.html%5B/rquote%5D
Ziet er qua carrosserie niet slecht uit.
Wel een beetje een karige uitvoering ( geen electrische ramen / spiegels,geen BC ,geen inleg matje op t dashbord,geen hoofdsteunen achter) Kan zijn dat ik veeleisend ben,maar toch jammer :([rquote=1835734&tid=139949&author=nl-tuning]Mooi appart kleurtje;)
zal wel naar een liefhebber gaan.
Groeten nick[/rquote]
Dat hoop ik voor iedere GSI , ongeacht de kleur :thumbup
-
AuteurBerichten