Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat metalen filter langs je benzinepomp is het standaard filter. Kost ong. 15 euro. Die kunststof filter is universeel. Zou ff checken hoeveel bar deze aan kan voordat je ‘zonne grote vuurbal ‘ hebt :???:
Heb zelf een klein metalen filter extra vanwege roestvorming in m’n tank voorin geplaatst . Had dezelfde verschijnselen als hierboven beschreven omdat m’n injectoren steeds verstopt gingen.@henk 400rr wrote:
@Pat70 wrote:
@henk 400rr wrote:
Ja het had ook een schoolklasje kunnen zijn, een bus met nonnen of een vliegtuig met Taliban strijders.
’t had dit… ’t had dat..
ik erger me daar altijd aan uitspraken wat er wel niet gebeurt had kunnen zijn, dit is wat er gebeurt is en dat is al erg genoeg.
Het gaat er om dat je dingen als dit niet op de openbare weg moet doen. Jammer dat dat niet bij iedereen door dringt,alleen omdat hij van rally houdt
lul niet zo dom, daar gaat het niet om.
Ik heb ooit een zwaar ongeval gehad doordat een automobilist die mij over het hoofd zag en ik heb tijden aan moeten horen “van je had welk dood kunnen zijn”, invalide of weet ik veel wat.
Datzelfde domme geleuter beheerst een beetje de tegenwoordige commentaren.Daar erger ik me kapot aan, beoordeel de situatie zoals hij is en niet wat er wel had kunnen gebeuren.
Als de hemel naar beneden komt zijn we allemaal dood.
De oorzaak heeft verder weinig met de rallysport te maken, het is waarschijnlijk een noodlottig afgelopen testrit, het is niet in de rally zelf gebeurt. Was er niks gebeurt en wel gesnapt hiermee, waren ze sowiso gediscwalifiseerd en terecht.
Mooi. Einde discussie.
@henk 400rr wrote:
Ja het had ook een schoolklasje kunnen zijn, een bus met nonnen of een vliegtuig met Taliban strijders.
’t had dit… ’t had dat..
ik erger me daar altijd aan uitspraken wat er wel niet gebeurt had kunnen zijn, dit is wat er gebeurt is en dat is al erg genoeg.
Het gaat er om dat je dingen als dit niet op de openbare weg moet doen. Jammer dat dat niet bij iedereen door dringt,alleen omdat hij van rally houdt
Was nu tegen een boom. Had ook een tegenligger kunnen zijn !!
Onder je verdelerkap.
Zie http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://img402.imageshack.us/img402/6615/img0129hs.jpg&imgrefurl=http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php%3Ff%3D23%26t%3D122743&usg=__0F_ZnqeCWRLLsb_KZn8cYhdDSSQ=&h=300&w=400&sz=55&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=iJaX0SKTjmqyvM:&tbnh=155&tbnw=207&ei=4Z_PTZvfMY2r-QaCmZ2qDA&prev=/search%3Fq%3Dnokkenas%2Bsensor%2Bc20xe%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3D03D%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26biw%3D1264%26bih%3D815%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnsfd&itbs=1&iact=rc&dur=571&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=108&ty=70″ onclick=”window.open(this.href);return false;Qua gewicht zal er in dat hangertje idd niet veel in kunnen.Maar wat dacht je van het voorkomen van parkeerschade ? (natuurlijk door toedoen van anderen :mrgreen: )
Maar vergeet niet je effetjes goed met je examens bezig te houden. Met een goede baan kun je je in de toekomst des te meer permitteren wat je hobby betreft !!!Plaatje bij t draadje :

Velgjes erop. Gelijk eventjes wat donker licht aan de achterkant en het 16v embleem king:@king corsa wrote:
vandaag gespot:
zwarte gsi, 5 deurs NG en 96 in het kenteken.denk van de zelfde eigenaar als een witte drie deurs gsi :D
Dat heb je helemaal goed Math !!
Hij liep alleen niet lekker. Inhouden bij gas :(
Vanavond maar weer eens sleutelen…..@saluma wrote:
@Mr.F wrote:
Mooi!
Is dat veel duurder van de dealer?Nee,juist niet.Maar aangezien ik als het mogelijk is graag GM onderdelen wil is dit juist weer stukken goedkoper!
Voorbeeld:
verdeelpak kost bij de dealer bijna €50,- en bij C…..l bijna de helft!En volgens mij net zo goed.
Hij start tenminste perfect!
De toekomst zal het uitwijzen.
gr Marcel.Ligt ook aan het merk dat je koopt. Heb vandaag voor de c20xe een beru verdelerkap met rotor gekocht (bij de handel). Deze kap kost 43 (bruto 65). Een lucas die je normaal ook bij de dealer koopt kost net geen 30. Heb met lucas goede ervaringen,maar het is zoals je al zegt steeds minder te krijgen. Hoop dat die beru net zo lang mee gaat !!
Raad je trouwens wel aan om voor dingen als remkabels en pakkingen direct naar de dealer te gaan.Bespaart je een hoop ergernis mbt pasvorm en je bent verzekerd van kwaliteit. En dat is toch wat je je liefje gunt :lol: :lol:@BlackSapphire wrote:
gsi bumpertje er op :)
die morette koplampen zijn niet makelijk te vinden, denk ik.
Mijn idee !! Zie je ze al kijken van “een gsi in die kleur :shock: ” :D :D
Morette e.d. staat vaker op de engelse Ebay. Kosten doorgaans het dubbele van zwarte koplampen. Deze laatste zijn zeker zo mooi op een olijfgroene. Misschien dan nog irmscher lampen achter ???
is wel een beetje -offtopic aant worden :-?[/quote]
Is klop !!
Heb de velgen evengoed gekocht :lol: :lol: :lol:@frenkie wrote:
als je er toch een champion leder interieur inzet en champion velgen erop,
zou ik er ook de champion striping op doen.
dan is het net een 5 deurs champion :afroHeb ik ook al aan zitten denken. Maar op de deuren zitten geen stootrubbers en zonder deze vindt ik dat niet mooi uit zien. Voor de 3 deurs kan ik ze nog wel nieuw krijgen,maar voor de 5 heb ik ze nog nooit te koop gezien,zelfs niet gebruikt :cry
Ik zie er ook vaak van die klapraampjes op,net als bij de nexia. Zijn die trouwens over te zetten,of moet je daar andere interieurlijsten voor hebben ?
@mrmonkey wrote:
Hele mooi originele GSI Pat!
Miss nog even op zoek naar een mooi setje velgen, want deze doen echt afbreuk aan de auto :(
Dat niet alleen. Ze lopen achter ook nog eens aan.
Heb een mooi setje champion velgen op het oog. Ben ik van dat gezeik gelijk afSucces met het opknappen van deze mooie kadett !
Hoop dat je verders geen narigheid tegenkomt,maar dat zal wel meevallen denk ik zo.
Enne….die sleutels : Het kan erger. Ik zit op t moment bij m’n 16v met 4 sleutels :lol:Deze heeft een paar jaar te koop gestaan op autoscout.de. Ben benieuw of hij van eigenaar is gewisseld voor die 40.000. Is een beetje hetzelfde verhaal als die rekord op viper-basis.
@frenkie wrote:
hij ziet er echt nog mooi uit, kom er echt niet bij dat dat ding zo lang te koop heeft gestaan.
maarja, hij zit nu goed.ik heb die deurpaneelen hier nog gehad zonder slingergaten die heb ik pas geleden nog aan @Blackbull verkocht. maar haden toch niet gepast, was van een 3 deurs
Heb nog de 5 deurs lederen panelen die ik laatst bij Arno RabbitTopic heb opgehaald. Denk dat ik t champion interieur van de witte erin zet op t moment dat die gespoten gaat worden en dan iets anders zoek voor de witte. Dat grijze 353 turijn interieur zal ik wel niet meer vinden. Denk dat het t grijze met die rode strepen wordt dat daarna in de gsi’s heeft gezeten. Zo houden we t toch nog een beetje origineel (valt niet op zolang er niemand op het schildje kijkt :lol: )
Er zit na dik 20 jaar natuurlijk wel wat gebruikersschade aan. Dat is niet te voorkomen bij normaal gebruik. Wat kleine putjes en krasjes. Op t linker achterscherm een wat grotere kras. Maar niks ernstigs zoals roest dus kan tzt allemaal bijgewerkt worden. De motor loopt als een zonnetje. Je merkt alleen t verschil met m’n vorige 16v. Die reageerde wat feller met de gevlakte kop en ander uitlaatsysteem.
Heb nog wat pics gemaakt (toccos :) )
Voorstoelen zonder schade. Helaas speakers in de deurpanelen :(



De achterklep zit er een beetje scheef in. Of er een keer een andere in is gekomen ? Die zou normaaal toch ook recht moeten zijn ?!? Heb gekeken of er iets aan te richten is maar wordt voor zover ik zie BUIGEN. Iemand misschien een tip ?

[rquote=1919260&tid=146878&author=Gupy]Prijs wellicht….is een stuk duurder als een pijp van een meter.:D
Electrische slagmoersleutels hebben weinig te vertellen. Lucht 1/2″ vanaf 150 euro en dan moet je nog een flinke compressor hebben.
Huren zou dan wel een oplossing kunnen zijn.[/rquote]
Heb er eentje van TengTools. Kost een tientje of zes dacht ik. Is zo’n setje in een opbergcassette met alle soorten bits erbij. Geen electrische maar gewoon zelf meppen :P
Waarom niet met een slagschroevendraaier ? Daar kun je toch ook de bijbehorende imbusbits mee gebruiken (geen gewone nemen)
Hij wou er eerst meer voor hebben omdat dat iets meer de waarde van de auto vertegenwoordigd. Zijn garagebedrijf had hij opgedoekt en zodoende geen stalling meer. Daar de auto geschorst was stond hij op een oprijwagen. Deze was intussen verkocht dus de kadett moest ook zo snel mogelijk weg,vandaar de prijsverlaging. Aldus t verhaal van de verkoper.
@ Manu en Flipke : Dank jullie voor de complimenten !
@ Flipke ; daar ben ik volgens mij nog nooit geweest (mag t reservaat niet uit :P:P:P) Denk dat je een andere gelukkige hebt gezien. Die brede Dett van jou mag trouwens ook best gezien worden !!
Heb m al gemaild voor de voorstoelen. mits in goede staat natuurlijk. Nog geen reactie gehad. Misschien dat ie eerst ff wacht of ie m compleet kan verkopen :sleeping sta ik weer eens achter in de rij :P
[rquote=1916830&tid=107494&author=Blackbull]De dealer heb ik gebeld, en deze kan de kleur niet meer leveren. Zij vertelde mij dat de kleur ook op de astra h en zafira is geleverd onder de kleurcode L268, kijken of ik daar meer succes mee heb bij de autolakkenzaak.[/rquote]
Nu je t zegt ; dat met die zafira zou wel eens kunnen kloppen. Een oud-collega van mij heeft een zafira in t zilver met de onderkant incl. bumpers in een groen dat daar op lijkt. Kan niet met zekerheid zeggen of t dezelfde kleur is maar proberen kun je. Zou t wel op een stukje plaatwerk doen dat niet op je wagen zit :P
Succes !!Gisteren deze opgehaald in Rotterdam

Een 5 deurs gsi16v van ’90.
opties :
Abs
Electrische en verwarmde spiegels
Hoogte verstelbare koplampen
Interieur met 4 hoofdsteunen zonder enige schade
Lederen 16v stuur plus pookknop
goed alarm met startonderbreker ;)op de achtergrond mijn blondje die gisteren 25 is geworden Ze was niet jaloers want ze start nog steeds :P:P:P
-
AuteurBerichten