Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vandaag bij Maurice89 een achterklep, hemeltje en een koplamp opgehaald, vanuit de ex-calibra van mijn ‘broertje’ welke Maurice gesloopt heeft.
Ook nog een subkist voor in de Calibra bij Maurica opgehaald. Gekocht van Big Sexy, en hij blijkt een collega te zijn van de vader van Maurice… Dus kon Maurice zijn vader de kist meenemen voor me :jerry :thumb
Haha, mijn vorige bericht geeft geen garanties op de toekomst en op de levering van het eerder besproken product :jerry
:wtf :swear :cry
Als ik iets tegenkom… I’ll let you know! Ben nogal veel op ebay te vinden… Zou je net zien;)
Pffff… zou krankjorem worden…
Mn oude c20xe calibra had bij aankoop alleen een einddemper, die vervangen voor een ‘open’ sportdemper… Bij 120 kon ik mijn ex-vriendin niet eens verstaan(wel lekker rustig ineens :jerry )
Nee dank je, heb onder de v6 een custom made einddemper van Sebring, groep A middendempervervanger en gewoon originele kat. Maakt goed geluid, maar geen herrie. Nu staat de v6 gelukkig niet bekend als herriemotor :thumb
NU ongeveer een jaar…
De matten hebben lang liggen wachten om erin gelegd te worden :jerry
Maar zo’n buitenkansje kon ik niet laten liggen… ORIGINAL GM, voor de caliboot… :wubKijk eens bij OPC Nienhaus! Ik stond ervan versteld toen een vriend van me belde: ‘Ik sta nu bij OPC Nienhaus, en ze hebben nog een mattenset voor de Calibra. Zal ik die meenemen?’
Heeft me ongeveer 60 euro gekost!Mijn maatje ging voor een mattenset voor zijn Astra H, maar kwam ook met een update voor mij terug! Net setje!
Voor het rijden gebruik ik vaak een oude mat… Anders wordt de nieuwe vies :jerryLaatst had ik de prijzen opgevraagd voor de deurrubbers… Dat is niet grappig, ruim €300 voor alleen de bovenzijde PER KANT :wtf
Maar je maakt er een mooie calibra van :wub
Kun je echt heel trots op zijn!Gr.
Pastra@InjectTheVenom wrote:
Heeft iemand nog een 1 armige DTM wisser met parafaanplaat ergens gezien? Heb een interieurfilmpje op youtube gezien en moet zeggen dat het er vet uit ziet :wub
Heb ik, alleen geen parafaanplaat!
Bij mij zit er een antennevoet met sproeier van een Astra G 3-deurs op het dak. Is nagenoeg hetzelfde, alleen moet je de sproeier goed richten, meer niet.
De kosten weet ik niet, was een cadeautje, wel van de dealert..
Gr.
PastraNee, die helaas niet, die zoek ik zelf ook nog zonder lucht er onder :jerry
Anders heb ik nog wel panelen genoeg liggen ;) Kom ik ook eens van wat bende af :jerry
Vandaag even een rondje gereden omdat anders de Toyo’s vierkant worden (standaard smoes om te mogen genieten van de v6 :wub )
@Maurice:
Ik had je nog een mailtje gestuurd m.b.t. de klep en hemel :jerryhttps://www.youtube.com/watch?v=LWWQ0qSDjm8&feature=youtube_gdata_player
Speciaal voor Maurice :jerry
24 jaar:
Vectra B2 y22DTR zo goed als full options(alleen geen navi en dakraam).
Heerlijke reiswagen en daily! Mocht wel wat zuiniger zijn en betrouwbaarder :hmmzGr.
PastraEn als je zo’n toko belt met de vraag of de set niet aan te passen is met A-merk banden, dan kunnen ze die A-merk banden niet leveren, of het duurt een tijdje voor de banden er zijn. Schijnt dus niet veel voor te komen dat mensen toch kiezen voor A-merk in zo’n geval!
Voor de Calibra alleen het beste, voor de Vectra mag het wel wat minder :jerry
@Jerremy wrote:
Er zijn nog lieden zat die knaken als water uitgeven aan dikke velgen, mooi opknappen etc. en dan kopen ze maar goedkope banden, want uiteindelijk is ’t geld bijna op.. Juist dat enige wat de verbinding met de weg vormt van een paar cm2
Heb voor €1500,- aan velgen, en voor ruim €300,- aan banden onder de calibra liggen… BBS met Toyo’s, maar rijd op de Vectra(daily) op de achteras met 1 of ander vaag nooit-van-gehoord merk rond… Gaat prima, rijdt er veel kilometers mee met weinig slijtage en geen hoge snelheden.
De toyo’s hebben veel grip, en slijten wat harder… so be it, heb liever goede grip dan dat de banden 1000 km langer mee gaan!Maar idd, er zijn er genoeg die een setje velgen van €800,- kopen waar 4 nankangs bij zitten bijvoorbeeld… Heb nog 2 Nankangs liggen ergens, slijten voor de donder niet, maar als het regent :thumbdown
:wub :wub :wub :wub
De vader leeft nog, schijnt dat de jongeman helaas is overleden :(
Digitale of analoge versie?
Ben wel geïnteresseerd :jerry
@Maurice89 wrote:
Pastra wat jij zegt kwa snelheden klopt tog nooit? Ik dacht in zijn 3 makkelijk 140/150 te halen en in zijn 4 180
Je mag wel een keertje meerijden… :jerry
Er ligt al een licht vliegwiel klaar, alleen de sportkoppelling nog… :wors
@jerremy:
Wat betreft de 5de gang heb je helemaal gelijk :thumb
Wel veel toeren, maar wel retesnel in het versnellen! Daar waar menig andere wagen terug moet schakelen :sleeping
Gr.
PastraEn waarom zou dat zijn?
Waarom geen lange bak?
Heb een F25 achter de v6, vind het heerlijk!
Met een F18 en F28 zijn de schakelwegen een stuk korter.De F25 achter mijn v6 doet dit:
1-> 2 rond de 50/60 km/h
2-> 3 rond de 110 km/h
3-> 4 rond de 180 km/h
4-> 5 rond de 220 km/h(gokje, heb niet harder als 220 gereden met de Calibra).Nu klopt het dat wanneer je dus eigenlijk in een net te hoge versnelling zit, dat het een fractie langer duurt voordat de auto de gang weer heeft. Maar de v6 is sterk zat, en we zijn niet de hele dag bezig met tussensprintjes e.d. :jerry
Gr.
PastraEuh, volgens mij de Hella…
-
AuteurBerichten



