Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je blijft als enige… de manta gaat eruit :(
Sommigen vinden me een dwaas, maar de Calibra gaat echt voor!Gr.
PastraEigenlijk absurd! Want het probleem en de bouwjaren komen overeen.
Wel mooi kl#te!Wellicht een sloper opzoeken? Want met een rot subframe rondrijden wordt afkeur bij de APK.
Gr.
PastraBij de Astra G en Zafira A zijn er modificaties geweest bij de dealer door hetzelfde probleem.
Doordat de isolatie op de afdekplaat nat wordt, ligt het subframe dus in een vochtige omgeving.Hierdoor rotten de subframes weg.
De auto’s krijgen bij de modificatie een nieuw subframe en een plaat zonder isolatie.Rijdt dus even langs de dealer, kijk of je auto in aanmerking komt voor de modificatie! Kost niks behalve wat tijd.
Succes!
Gr.
Pastra@ opelmantab: Ik heb je een u2u gestuurd over mijn manta.
Gr.
Pastra:wub :wub :wub
Als je ziet hoe snel, netjes en goed werk hij leverde met mijn Y22DTR dan is Carlo absoluut een aanrader Meneer de Boer!
Gr.
Pastraniks voor Carlo, Wim?
Ik heb nog een project staan, deze gaat weg, en je krijgt er dan de lasdelen bij(nieuw en origineel opel!), en er zijn al laswerkzaamheden verricht.
Ook hier zit geen motor en bak meer bij, maar mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je een u2u sturen..
Gr.
PastraHet nadeel van de strips is de spanning die er op staat i.c.m. met uitzetten/krimpen.
Wanneer de weekmakers in het plastic eraan zouden gaan zouden er ook verkleuringen optreden.
Dit is niet het geval.Dubbelzijdige tape zou wel kunnen, maar echt niet te dik. De pasvorm is zeer strak, en anders bestaat de kans dat de zijkapjes er niet goed omheen kunnen klemmen, of dat daar weer kieren ontstaan.
Gr.
PastraEn met €2550,- korting…
Heb tot de deur 2.5mm2 liggen, en in de deur gewoon standaard.
Die 20 cm naar de speaker geeft zo weinig weerstand extra dat ik er niet mijn stekkers ga slopen, verspilde energie :jerryGr.
PastraStomme airco-systemen :fy1
Denk je het lek gevonden te hebben, blijkt er ergens anders weer een lek te zitten :jerry
Gr.
PastraSoms, met de nadruk op SOMS, is het best verstandig mijn adviezen te volgen :jerry
Veel plezier met je nieuwe matten!!
Gr.
PastraMijn schoonvader bouwt ook met resin… Dat is inderdaad veel bewerkelijker dan de ‘standaard’ bouwkits!
Schuren en plamuren hoort er letterlijk bij :vertagOok heeft mijn schoonvader enkele modellen op de markt gebracht in Resin!
Wanneer je liefhebber bent van alles wat vliegt, dan zou je eens een bezoekje kunnen brengen aan de Luchtvaart Hobbyshop in Aalsmeer(-derbrug). Daar zwerven ook wat automodellen tussen(zoals de 3 blitzen welke ik daar aangeschaft heb). Ook daar liggen de modellen welke mijn schoonvader uitgebracht heeft.
Gr.
PastraVoor de X25XE heb je 6 kabels nodig, en dan kom ik bij de dealer op zo’n €186,- uit…
Dat is aanzienlijk goedkoper, en dan nog wel voor 6 kabels…Gr.
PastraAfgelopen zaterdag nog 3 Blitzen gekocht… Wel in WO2 uitvoeringen, 1 tankwagen waarvan niet bekend is in welke divisie gezeten heeft, en 1 transportwagen waar dit wel bekend is.
Ook nog een Blitz aangeschaft in een kleine schaal voor een diorama, met wat poppetjes en geschut.
Ben nog op zoek naar een bouwpakket van een Calibra(liefst meerdere).
Liefst nog 1:18…Gr.
PastraVreemd, ik kreeg netjes de ringen in het zakje van de betreffende kachelradiator geleverd!
Bij de dealer besteld trouwens.
Misschien dat het per bouwjaar het type kachelradiateur verschillend is geweest?Gr.
PastraProbeer OPC Nienhaus in Duitsland eens, daar komt mijn mattenset ook vandaan!
Is origineel Opel, en de prijs bijna origineel Opel :jerryGr.
PastraHet was een mooi event!
Helaas was het op het paddock een beetje dood, er hing echt absoluut geen sfeer zoals het op Assen normaal wel is.
Misschien komt dat omdat de stands aan de andere kant stonden. Als dit tussen door de auto’s vermengd zou zijn was het wellicht wat ‘gezelliger’.Om even in te haken op het drift-gebeuren op het paddock wil ik ook even klagen :jerry
Niet om alles over 1 kam te scheren, maar als er debiel gereden wordt of gewoon debiel gedaan wordt zijn het opvallend vaak (eigenaren van) VAG-auto’s. Dit is echt heel storend… Maar goed, wat doe je er aan…Gr.
Pastra :jerryWij wilden graag even zitten na uren gelopen/gestaan te hebben :jerry
Op Assen is het sowieso beter foto’s maken op het recht stuk :thumbupGr.
PastraNope, gewoon een Y30SE, maar vind die motorruimte zo vol…
Probeer er een cleanere motorruimte van te gaan maken, maar ik ga (ooit) mijn projecttopic eens afstoffen :jerry Loop een beetje achter :hmmzGr.
PastraIk wil graag wat OEM-opties aan de Calibra toevoegen welke ook wat touwtjes nodig hebben…
Dan vind ik het beter om deze te verwerken in de kabelboom dan losse kabels door de auto… Hoe OEM-er hoe beter in zo’n geval…Helaas gaat de accu wel naar de kofferbak voor 60% zekerheid, i.v.m. een grote update…
Gr.
PastraGoed bezig :thumb :thumb!!!
Wat een rotwerk die bekabeling :fy1 :swearZaterdag een kabelboom uit een calibra v6 trekken(ben op 50%), deze wordt nagemaakt. In een later stadium zal dan ook in mijn calibra een ‘nieuwe’ kabelboom komen :thumb
Maar het is niet mijn favoriete bezigheid :hmmz Daarom: RESPECT :worsGr.
PastraDat verklaart de keuze voor een x16xe…
Gr.
Pastra -
AuteurBerichten
