Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Rieger is ALLES!!!
Maar probeer hier maar met een riegerkit, EN verlaging maar eens sommige drempels over te komen, je moet letterlijk eerst stilstaan:argue
Ziet er zeer netjes uit!!!
Hoe kom je nou uit met drempels?
Heb zelf ook Rieger rondom(de lip-editie) en kom zonder verlaging al moeilijk over drempels bij ons int durp…mooiere kleur is er bijna niet…
Natuurlijk is elke kleur mooi(mooi rood is ook absoluut niet lelijk)…maar vind dit toch echt DE kleur voor mezelf(eigen smaak)
Binnenkort ff babbelen corres;) shootje…
:kewlpics:kewlpics
Heb zelf nu dus ook stof ZONDER SCHADE:D
Maar beige leer, is niet mijn smaak bij deze kleur van de wagen.Bij groen vind ik het nog net gaan…
Ook de enige kleur waar ik het bij vind passen eerlijk gezegd…Maar goed:D
Ik hoop dat je veel plezier hebt van deze mooie calibra, en dat je veel veilige kilometers mag rijden!!
Heb in mijn calibra leer ingebouwd, daarna er weer uitgehaald en verkocht, maar er komt zeker weer leer terug in, al is het niet de voorstoelen, want die worden knettersheet in de zomer.
Maar zaterdag ga ik mijn paarse monster poetsen, maybe shootje doen een keer?
Nice Corres, of moet ik nu zeggen: Purple brother;)
Heb je wat meer info over deze wagen?
Behalve dat het denk k een 16v is…Maar inderdaad, een heel mooi kleurtje:wors:wors
EDIT:
Las net op het CTN-forum dat het een 8v is, met iets meer dan 2ton…
Dan ziet hij er al helemaal netjes uit!!!:afro:afroOF een setje veren van een DTM-versie op de kop tikken.
Deze zijn 20mm
Met een beetje mazzel is dat mij gelukt:DMet 1 oog open:O
Ik zou er dan zeker weten IN gaan slapen…
Ik zou dat echt niet kunnen, doe dan letterlijk geen oog dicht…En anders HEEL dicht tegen een andere auto parkeren dat ze er bijna niet tussen kunnen…
Vandaag nabij Zeewolde!
Een gele GT!! Kenteken helaas niet kunnen zien.
Was op het 100km/u stuk…je seinde wel volgens mij met je knipperlichtOp ‘kantoor’ heb ik de achtergrond van de vorige gebruiker zo snel mogelijk verwijdert.
is deze:

voor in de plaats gekomen
Ik kan me helemaal vinden in Calibration.
Het is een heel mooi project waarin JOUW smaak, en waarin JOUW ideeën verwerkt worden.
Als sommigen het niet mooi vinden is dat hun zaak toch?
Mijn auto vinden sommigen ook niet mooi, ondanks dat het Rieger is en geen tupperzooi.
Ook ik heb wel eens gedacht, weg met dat hok, maar als ik dan weer aan de sleutel of de poets ga, is het toch weer goed.Tegenslagen houd je ook zeker niet tegen. Dat heeft iedereen, of het met de auto is of niet.
IK hoop daarom ook dat je dit project doorzet en zo een uniek exemplaar op de weg gaat krijgen.Gr.
Pastra
Oke, jammer;)
Had em al in de auto liggen voor je!…Maar ben benieuwd welk merk veren je dan hebt…en welke verlagingen er in te verkrijgen zijn…
Ik kan nu max 30/30 hebben…
waar heb je ze vandaan dan 1lussion?
Btw ik zocht je nog op assen voor je logo…:P maar kon je niet vinden:(iedereen scheld altijd wel, 150 voor bellen;) maar voor 120 euri heb je zo’n mooi papelegaai in je auto…
Maar goed, is zonde geld natuurlijk…
Misschien ben ik wel heel dom, maar veren van Bijv. Eibach voor de 4-cilinderuitvoeringen zijn toch hetzelfde als voor de v6, alleen zal bij de v6 de voorzijde iets extra doorzakken ivm gewicht?
Of ben ik nu zo dom?
ben niet zo’n genie op dat gebied.
Heb heel lang zonder TC gereden(stekkertje hadden ze niet aangesloten bij motorwissel)
Toen ik de gasklephuis schoon ging maken heeft Nick-gsi het stekkertje gemonteerd.Daarna bleek er een pakking kapot te zijn, dus paar dagen met valse lucht gereden, niet veel, maar wel gereden. TC deed het toen WEL, alleen greep vrij vroeg in ivm valse lucht.
We hebben daarna die pakking vervangen, met het idee dat de TC wel zou werken, maar niet dus, en de hoge toeren zijn er idd nog.
Maar ik lees hier dat er dus nog VEEEEEEEL meer kan zijn:(bij mij precies andersom:o
Bij het starten loopt ie 600 700…in de shoke-stand, en als ie een beetje warm is stijgt ook het toerental…
Echt K U T:D:wors:wors hele mooie wagen!!
Als ik met mijn eigen auto was geweest draaide ik om, maar goed…
We reden met de italiaanse wagens idd…vraag nie hoe:P maar we reden
Heb zelf laatst de gasklep schoongemaakt, auto liep 1400 toeren, met valse lucht bij de pakking van de gasklep.
Nieuwe tussen gemonteerd, en nu loopt ie 1200 toeren…
Niet echt best voor het verbruik als k in de file sta:@Had de calibra al op MP gespot.
En zou hem zo willen kopen:O echt een hele mooie wagen waar niks meer aan hoeft te gebeuren…is al af, en op zen mooist zo!!Veel plezier met deze mooie bolide!
ZOndag gespot in omgeving EPE:
Een oranje Ascona met 45-un-** als kenteken…
Je reed net een brug op, en ik kwam tegemoet in rij alfa’sZondag gespot in omgeving Steenwijk
Een groene C-kadett.
Kent: ff-31-**Ik reed als passagier mee in een Alfa tourrit en we reden je met zen allen tegemoet
Zondagochtend gespot op knooppunt Hoogeveen.
Een Rode calibra met klein spoilertje, richting Emmen.Ikzelf reed richting Zwolle
haha, wilde de mijne toen verkopen aan een forumlid, ben k hem ook kwijtgeraakt…heb hem inmiddels weer terug:angel
-
AuteurBerichten